Printis

Gilde Stadswandeling Arnhem

Nieuwjaars van het Gilde, de winterfolder, steeds weer mooi drukwerk voor een prima prijs.
Snel geleverd, en altijd is er overleg mogelijk. Geen enkele reden om verder te kijken!
Prima...
Prima Faktor 50! Ga s.v.p.vooral zo door in 2018. En bij deze alvast een goed 2018 gewenst!
Rob Slepicka, namens Gilde stadswandeling Arnhem.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie boven! Zoals ik al eerder schreef is het drukwerk steeds zoals ik het als ontwerper bedoeld had.
geen twijfel over de kleur, de scherpte of wat ook maar!

Anneeco

Visitekaartjes besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn visitekaartjes waren kwijtgeraakt in de post. Ik heb nieuwe gekregen die dezelfde dag nog in de sneeuw werden gebracht. Top!

Bob&Max

Mijn ervaring met Faktor50 is heel erg positief. Vooral Bert van Tilburg heeft mij met veel enthousiasme erg goed geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is snel geregeld en ziet er erg netjes uit. Ook hebben zij nog wat extra's gedaan zonder daar kosten voor te vragen. Super!

Chairshairdesign

Super fijn bedrijf, lekker snel! alleen factuur zou ik wel graag op de mail hebben, kan ik hem gelijk uitprinten en bij administratie doen

Youp. Domein Hof te Dieren, wijngaard

Snelle, vriendelijke en vrolijke levering. Voor veel bedrijven een goed voorbeeld hoe het ook kan!

Beschrijf hier uw ervaring

Jarenlang al goede kwaliteit en prima leveringen.

Access2Data

Goed.

Terreel

Product ziet er goed uit alleen het vouwen van de wikkelfolder had wat beter gekund. De vouwen zijn niet scherp en ongelijkmatig.

Reactie Printis:

Beste Brigitte, Spijtig om te lezen dat de folders niet naar behoren gevouwen zijn. Wij willen graag een goed product leveren en als dat niet zo is, willen we dit graag voor jou herstellen. Zou... Beste Brigitte, Spijtig om te lezen dat de folders niet naar behoren gevouwen zijn. Wij willen graag een goed product leveren en als dat niet zo is, willen we dit graag voor jou herstellen. Zou je ons een paar modellen willen toesturen, dan kan ik het intern bij ons ook bespreekbaar maken. De order kan opnieuw gedrukt worden of ik kan jou bij een nieuwe bestelling een korting geven. Laat maar weten. met vriendelijk groet, Faktor 50

Jel Engelen namens Stichting De Nieuwe Hommel

Positief, drukwerk ziet er netjes uit, is op tijd aangeleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

snelheid en hulp bij controle.

Gerk van der Wal | NASC

Altijd prettige en snelle service bij Faktor 50. Top

Beschrijf hier uw ervaring

Uitzonderingen worden altijd snel en persoonlijk opgelost, heel prettig.

Leon Hendriks - van Druten

Het werk van Faktor50.nl is goed. Echter is het contact zoeken met hen soms rommelig. Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar hun algemene adres, en gericht aan één persoon, en krijg daar geen... Het werk van Faktor50.nl is goed. Echter is het contact zoeken met hen soms rommelig. Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar hun algemene adres, en gericht aan één persoon, en krijg daar geen antwoord op, mits ik bel.
Tevens, als ik bestanden stuur, komen ze via de site en via hun eigen mailadres niet door.
Als ik daarna via webtransfer naar het algemene adres de bestanden stuur, krijg ik alsnog weer telefoon dat men geen bestanden heeft ontvangen, of niet compleet. Men gaat daarna op zoek, en dan uiteindelijk komt het goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze lezen hun mail niet, en daarom loopt een proces vertraging op.

Reactie Printis:

Beste Leon, Spijtig om te lezen dat het zo gelopen heeft. Zoals telefonisch aangegeven was het naar een verkeerd email adres gestuurd. Namelijk info@factor50.nl, dus faktor met een C en niet een... Beste Leon, Spijtig om te lezen dat het zo gelopen heeft. Zoals telefonisch aangegeven was het naar een verkeerd email adres gestuurd. Namelijk info@factor50.nl, dus faktor met een C en niet een K. Ons juiste emailadres is info@faktor50.nl. Het probleem is dat het info@factor50.nl een email adres is die door een ander bedrijf in gebruik wordt. De mails komen dus niet bij ons aan, maar u krijgt ook geen bericht dat de mail niet is aangekomen. Hier kunnen wij helaas ook niets aan veranderen. Nogmaals excuus voor het ongemak. Faktor 50