Printis

Arjanneprinsenmassages

Faktor 50 is een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goede en snelle levering van keurig drukwerk!

Beschrijf hier uw ervaring

Super klantenservice. Mooi drukwerk!

Cindy van Geel

Goede kwaliteit, snelle levering en duurzaam!

Beschrijf hier uw ervaring

Iedere keer weer prima drukwerk en een goede service. Als ze ergens over twijfelen dan bellen ze gewoon even op! En het is ook nog eens een duurzame onderneming, een grote plus!!

I Compani

ZEEEER positief

Beschrijf hier uw ervaring

Mensen denken mee en zijn zeer servicegericht en je wordt vriendelijk als (vaste) klant geholpen

Alexander van den Hoven Design

Goed, goede begeleiding, website is duidelijk.

Meedenken, fouten voorkomen.

Marrielle Frederiks grafisch ontwerp

Faktor50 drukt niet alleen op een knop, maar denkt ook mee. In het geval van deze flyer, wisten ze wie de klant was en op welk papier normaal gedrukt wordt. Daarom werd ik gebeld toen bleek dat ik... Faktor50 drukt niet alleen op een knop, maar denkt ook mee. In het geval van deze flyer, wisten ze wie de klant was en op welk papier normaal gedrukt wordt. Daarom werd ik gebeld toen bleek dat ik het verkeerde papier had gekozen. Superservice!

Hondentrimsalon Pluto

Wat een fijn bedrijf. Goed advies , prima service , snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Fotografie Anita Pantus

Goed, mede doordat ze een probleem serieus nemen en onderzoeken waar het probleem zit. Het lag aan de printer. uiteindelijk zeer tevreden met de ansichtkaarten.

zeer goede communicatie

D2D Trappen

Faktor 50 levert snel en correct en het drukwerk ziet er goed uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, zelfs tussen kerst en oud en nieuw.

Living Sculptures

Al jaren al mijn bedrijfsdrukwerk: folders, ansichten, mappen, etc.

professioneel, klantvriendelijk en snel

Inspiring Concepts