Printis

Ivanmarket

Het was een geweldige ervaring (kwaliteit - snelheid - redelijke prijs)

Beschrijf hier uw ervaring

Het was een geweldige ervaring (kwaliteit - snelheid - redelijke prijs)

Claudia Cappetti

Erg goed geholpen, geduld en enthousiast

zie boven

Tinto Media

Goed bedrijf met betrokken medewerkers

Snelheid van terugkoppeling

Magneetarmbanden.nl

Goed en mooie kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit en levertijd was goed. Heel erg jammer dat er geen voorbeeld in het scherm komt van hoe het er uit gaat zien, daarom moet ik nu alsnog bestellen, de eerste viel te groot uit qua tekst

VB Teksten VB Commerciële Teksten

Printis heeft mij visitekaartjes uitstekend gedrukt. De klantvriendelijkheid was top. Ze hebben een wijziging doorgevoerd, exact volgens de instructies! Ik draai al wat jaartjes mee, maar zelden... Printis heeft mij visitekaartjes uitstekend gedrukt. De klantvriendelijkheid was top. Ze hebben een wijziging doorgevoerd, exact volgens de instructies! Ik draai al wat jaartjes mee, maar zelden maak ik mee dat het snel en goed wordt uitgevoerd.

Fijne klantbehandeling.

Schellekens Creatieve Communicatie

Diverse prettige productie gemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en adequaat opgepakt met verstand van zaken.

Acp

Servicegericht, mooi resultaat

Top

Stronati keuken & interieurbouw

Zeer positief

Zeer goed geholpen

Harold Aalbers

Op zoek naar het juiste materiaal voor ons notitieboekje werd ik door Printis erg goed geholpen. Snelle communicatie, meedenken en het opsturen van de samples verliep allemaal heel goed.

Beschrijf hier uw ervaring

De prijs-kwaliteitverhouding en de service maken Printis een prettige drukkerij om mee samen te werken.

Eel

Hele goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Er zaten wat deukjes in de geleverde posters, ik heb binnen 3 dagen nieuwe ontvangen. Top Service!