Printis

Schittekat Wendy

Het bestellen van business cards via de website was eenvoudig en je kon voldoende kenmerken ingeven ivm de kwaliteit enz van de visitekaartjes.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van business cards en het product was kwaliteitsvol

Vivere

Zeer accuraat en klantgericht. Denken goed mee

Zeer accuraat en klantgericht. Denken goed mee

Smulhuis

Fijn en goed bedrijf om je drukwerk te laten drukken. Wij hadden drankkaarten laten drukken. Na het plaatsen van de online bestelling, moesten wij onze bestanden uploaden. Per ongeluk had ik een... Fijn en goed bedrijf om je drukwerk te laten drukken. Wij hadden drankkaarten laten drukken. Na het plaatsen van de online bestelling, moesten wij onze bestanden uploaden. Per ongeluk had ik een leeg bestand aangeleverd, de dag erna werden we meteen gebeld en hiervan op de hoogte gebracht. Via de mail de correcte bestanden aangeleverd aan Printis en de volgende dag de kaarten gelijk binnen!

Beschrijf hier uw ervaring

Proces ging vlot en de website was zeer duidelijk.

vdBerg

Goede kwaliteit, prijs en service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond ze 1 van de goedkopere, kwaliteit was prima. Door een fout waren een paar pagina's niet goed afgedrukt. Hoewel het ergens mijn fout was, gingen ze niet in discussie en deden ze volstrekt... Ik vond ze 1 van de goedkopere, kwaliteit was prima. Door een fout waren een paar pagina's niet goed afgedrukt. Hoewel het ergens mijn fout was, gingen ze niet in discussie en deden ze volstrekt niet moeilijk. Ik kreeg binnen 1 dag de foutieve pagina's gratis opnieuw geleverd. Klasse! Voor mij een nieuwe leverancier van mijn trainingsmateriaal.

Goededoel

Beste in Nederland snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering kwaliteit goeie prijs

doroART

Een uitstekende kwaliteit en service!

Een fijne samenwerking!

Naomi Makeup and Hair

Mooie visitekaartjes

Beschrijf hier uw ervaring

Super snel mijn eigen ontwerp kunnen uploaden en aanpassen, binnen no time waren de visitekaartjes binnen. Nog nooit zo makkelijk, snel, goedkoop én mooi kaartjes binnen gekregen! Erg blij mee.

Carla Robben / Carlarobe

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website met name voor mij door de herhaal order mogelijkheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Scherpe prijs, goede kwaliteit, snelle levering, soms al de volgende dag!

YJ Chen

Super!

Professioneel en efficiënt

Caroline

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde last-minute menukaarten bestellen. Op uitzondering heeft Bert gezorgd dat ik ze de volgende dag in huis had!