Printis

R. Noordam styling & concept design

Snelle service, mooi resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service, mooi resultaat. Volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Mooi papier en drukwerk.

Reisorganisatie Fontana

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Bertje van Tilburg is een held!

BarBarella

Helemaal fijn

Beschrijf hier uw ervaring

Erg snel en ziet er goed uit

Laura

Geboorte kaartjes laten printen

Beschrijf hier uw ervaring

Super! Helemaal mooi gemaakt en goed begrepen welke tekst waar moest. Ook heel snel geleverd.

Sanne

Mooie en snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestelproces was makkelijk en duidelijk, vervolgens kun je de status van de bestelling bijhouden. De ene dag besteld en de dag erna was het al binnen, prints waren precies zoals verwacht van... Het bestelproces was makkelijk en duidelijk, vervolgens kun je de status van de bestelling bijhouden. De ene dag besteld en de dag erna was het al binnen, prints waren precies zoals verwacht van kwaliteit.

Moulin Foundation

Site werkt erg prettig en is overzichtelijk. Duidelijke mails met de voortgang en makkelijk informatie terug te vinden. Erg fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles loopt erg prettig en is overzichtelijk

Penyu-media

Fijne ervaring

Fijne ervaring met Bert!

Djrelative.nl

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Had een verkeerde formaat aangeleverd, ze hebben netjes geholpen en gratis nieuwe gestuurd.

Stichting Nederlands Philharmonisch Orkest

Beste,

Ik heb op dinsdag bij jullie een oorkonde besteld die we maandagavond uit wilden reiken.
Beste,

De bestelling zou donderdag geleverd worden en was niet alleen drie werkdagen te laat, de dag na de uitreiking, maar kwam ook nog eens met een dikke vouw door het midden (indien gewenst stuur ik een foto).

De oorkonde voldoet niet aan de verwachtingen die ik hiervan mag hebben. Het zou netjes zijn als het aankoopbedrag wordt terugbetaalt.

Reactie Printis:

Geachte mevrouw Van der Have,
Geachte mevrouw Van der Have,
Dat is zeer spijtig om te lezen, het drukwerk is op 15 maart door de transporteur bij ons opgehaald. In principe is de afspraak dat het dan de volgende geleverd wordt, Helaas heeft de transporteur het verkeerd gesorteerd, waardoor het pakket vertraging heeft opgelopen, hier hebben spijtig genoeg geen invloed op.
Uiteraard zullen wij het bedrag netjes terug storten
Excuus voor het ongemak
Met vriendelijk groet,
Team Printis

Cindy Vormgeven

Altijd prima

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit, goede prijs en snelle levering.