Printis

Harriet

Snelle levering en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik knap vond: dat ze zonder overleg/instructie snapten welk bestand op de achterkant moest. Verder ook goede service, telefonisch goed bereikbaar over ophalen van de bestelling.
Helaas...
Helaas niet alle kaarten goed schoongesneden. Was handig geweest als we hier even overleg over hadden gehad dan had ik de bestanden anders aangeleverd.

De Dolfijn Utrecht

Fijne drukkerij en klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het bestelproces contact gehad via de chat en om advies gevraagd. Het drukwerk had ik snel in huis en ben er zeer tevreden over!

Jim Kort

Zeer prettig contact en zeer vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze maken een top product voor een zeer mooie prijs. De opdracht/invoer van de opdracht is duidelijk en niet ingewikkeld.

Annemiek Jacobs

Goede kwaliteit drukwerk en goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Laatste ervaring is een serie van 4 ontwerpen A5 flyers. De kwaliteit van de kaarten en de scherpte van de afbeelding zijn erg goed, alleen is bij 2 ontwerpen de kleur heel anders geworden dan het... Laatste ervaring is een serie van 4 ontwerpen A5 flyers. De kwaliteit van de kaarten en de scherpte van de afbeelding zijn erg goed, alleen is bij 2 ontwerpen de kleur heel anders geworden dan het ontwerp (groener)....

Helga

Uitstekend geholpen met goed advies en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Denken goed mee en komen met oplossingen

Thom

Prima en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Positief, redelijk goedkoop vergeleken andere print bedrijven. Netjes geleverd.

PokeBoyd

Mijn zoon wilde voor zijn bedrijf, PokeBoyd, een visitekaartje dat leek op een pokemon kaart. Dit is niet een standaard maat en na wat gegoocheld te hebben en prijzen te hebben vergeleken kwamen we... Mijn zoon wilde voor zijn bedrijf, PokeBoyd, een visitekaartje dat leek op een pokemon kaart. Dit is niet een standaard maat en na wat gegoocheld te hebben en prijzen te hebben vergeleken kwamen we hier uit. Voordat de visitekaartjes besteld werden kregen we goed advies over de te kiezen papiersoort. De afbeelding bleekt niet helemaal correct te zijn voor gebruik en dit werd direct, duidelijk, gecommuniceerd zodat het op de juiste manier aangepast kon worden.
De volgende dag werd het al verzonden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het visitekaartje is precies geworden zoals de bedoeling was. Heeft een mooie uitstraling, duidelijke afbeelding, en is zeer stevig. We zijn er erg trots op om deze te mogen aanbieden.

Praktijk Wendela Zijlstra

Ansichtkaarten besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, bereikbaar en klantvriendelijk

Van Stralen - Vertrouwenspersoon

Verschillende soorten printwerk besteld. Mooie kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima klantenservice. Uitgebreide informatie voorafgaande aan de bestelling. Na de bestelling werd een probleem direct opgelost.

Luna's barn

Bedankkaartjes laten drukken voor mijn webshop

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle, persoonlijke en vriendelijke service. Goede kwaliteit producten.