Printis

Elise Isaack

Zeer positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en efficiënt gedaan. Ook nog voor een goed prijsje

Diep

Drukken brochure en versturen mailing

Beschrijf hier uw ervaring

drukken brochure en versturen mailing

Minke's Knutsel-tijd

Goeie service en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Na foute levering ontving ik binnen 2 dagen kosteloos mijn nieuwe drukwerk.

Marieke

Goed en snel geleverd. Ook fijn geholpen aan de telefoon

Koopplaza.nl

Denken mee, goede service

EchtGenoten Wedding Planning & Styling

Mijn ervaring is zeer goed. Makkelijk online uploaden, fijn telefonisch contact, snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben het zelf op komen halen in Arnhem, daar had voor mij wel iets duidelijker... Mijn ervaring is zeer goed. Makkelijk online uploaden, fijn telefonisch contact, snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben het zelf op komen halen in Arnhem, daar had voor mij wel iets duidelijker aangegeven mogen worden waar ik precies moest zijn.

Linda

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, net printwerk, ga ik zeker vaker gebruik van maken.

The Little Walk of Horrors

Ik bestel regelmatig drukwerk voor mijn bedrijf en ik ben heel tevreden! Drukwerk wordt snel geleverd en de kwaliteit is super!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede kwaliteit, snelle service en contact opnemen kan altijd.

Koen Braam / Brouwerij Durs

Goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn contactpersoon is Bert. Hij is een fijne medewerker om contact mee te hebben, denkt altijd met je mee.
Drukkwaliteit is goed
Snel en makkelijk via de website
Hebben mooie...
Drukkwaliteit is goed
Snel en makkelijk via de website
Hebben mooie prijzen in vergelijking met andere bedrijven.

De KookGodin

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Op tijd geleverd volgens afspraak