Printis

Douwe

Erg professioneel, heel goed drukwerk.

Beschrijf hier uw ervaring

Printis is een betrouwbare professionele drukker en denken ook goed met je mee! Aanrader.

Jungle the Bungle

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website, bestelling plaatsen ging makkelijk, snelle levering

R

Snelle service, vriendelijke klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

Kaartjes kwamen heel snel binnen, helaas zonder glanslaminaat. Gebeld en kreeg direct te horen dat er nieuwe kaartjes verstuurd zouden worden. Volgende ochtend had ik ze al binnen!

Maarten

Erg fijn geholpen. Eerst gebeld omdat ik een keuze per ongeluk had gemaakt waarvan de drukker dacht dat het mooier was om anders te doen. Daarna nog een keer goed geholpen omdat de pakketbezorger... Erg fijn geholpen. Eerst gebeld omdat ik een keuze per ongeluk had gemaakt waarvan de drukker dacht dat het mooier was om anders te doen. Daarna nog een keer goed geholpen omdat de pakketbezorger geen briefje had achtergelaten.

Attentheid, service

BVK grafisch vormgever

Zeer correct

Beschrijf hier uw ervaring

Vlot geleverd en goed gedrukt

De bestelde flyers stonden snel klaar. Toen ik een vraag had werd ik direct telefonisch te woord gestaan. Voor herhaling vatbaar!

Ace Agency

Superfijn dat er zo last minute geschakeld kon worden! Het papier klopt alleen volgens mij niet, omdat het sulfaatkarton 1-zijdig moest zijn (1 kant glad, 1 kant ruw) en dit was niet het geval. Weet... Superfijn dat er zo last minute geschakeld kon worden! Het papier klopt alleen volgens mij niet, omdat het sulfaatkarton 1-zijdig moest zijn (1 kant glad, 1 kant ruw) en dit was niet het geval. Weet niet precies waar dat aan ligt!

Suzanne

Fantastische klantenservice en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Visitekaartjes besteld bij Printis omdat zij snelle levering konden garanderen. Bij DHL ging het echter fout en waren de visitekaartjes naar een verkeerde regio gestuurd. Printis gebeld, en zij... Visitekaartjes besteld bij Printis omdat zij snelle levering konden garanderen. Bij DHL ging het echter fout en waren de visitekaartjes naar een verkeerde regio gestuurd. Printis gebeld, en zij kwamen snel met een passende oplossing waardoor de bestelling alsnog op tijd binnen was. Erg blij met de service en visitekaartjes zijn van goede kwaliteit!

MLG

Goed en snel geregeld

Stichting bewoners Vredenburg

We zijn als stichting zeer blij met het drukwerk van Printis.

Sneller dan snel