Printis

Eazyonline

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en snel, wat wil je nog meer!

Fysiocare Oosterbeek

Prima bedrijf

snel geleverd

Dennis Bravenboer - Veem Marine

Zeer goede service, snel en efficient

Beschrijf hier uw ervaring

Bij mijn bestelling. Ging er vanuit mijn kant iets niet goed met de aangeleverde bestanden om de visitekaartjes in de juiste afmetingen te kunnen maken, dit is zeer klantvriendelijk en professioneel... Bij mijn bestelling. Ging er vanuit mijn kant iets niet goed met de aangeleverde bestanden om de visitekaartjes in de juiste afmetingen te kunnen maken, dit is zeer klantvriendelijk en professioneel opgelost.

Koopplaza.nl

Goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en hulp op afstand

Adriaan van der Graaf

Echte aanrader voor het printen van brochures.

Echte aanrader voor het printen van brochures.

Zeer goede support, fijne prijs, en willen graag meewerken met suggesties. Ze vinden kleine foutjes in de aangeleverde documenten, en nemen de tijd om te kijken wat je wilt.

Ik had zelfs een bijzonder verzoek, en daar is volledig aan voldaan, met een mooi resultaat als eindproduct.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed! Echte aanrader.

John uw chauffeur

Zoals altijd goed

Prima erg tevreden

Edith Weber

Alweer supergoed. Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, heel fijn als je twijfelt. Heel mooi drukwerk en ik had het de volgende dag al in huis!

Zie boven

LBL

Prettig contact, goed advies

Marion

Top! Snelle levering en drukwerk ziet er goed uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het bestellen wijst alles zich vanzelf. Gaat heel soepel. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de levering is snel. Echt top allemaal!

Pimm

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service. Af en toe zit er een exemplaar tussen het printwerk dat niet helemaal netjes gesneden of gelamineerd is, maar dat ben ik gewend van andere drukkerijen. Zorg dat je een paar stuks... Prima service. Af en toe zit er een exemplaar tussen het printwerk dat niet helemaal netjes gesneden of gelamineerd is, maar dat ben ik gewend van andere drukkerijen. Zorg dat je een paar stuks reserve bestelt.