Printis

PRW ingenieurs

Snel, netjes en probleem oplossend

Beschrijf hier uw ervaring

Er ging iets fout werd snel hersteld.

TAMBOS reklame

Alles helder en duidelijk om via de site te bestellen

Beschrijf hier uw ervaring

Door Printis nog even nagebeld over de opdracht. Alles naar wens en flexibel geregeld. Top!

Professional Identity

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kreeg meer dan besteld, over delivery is altijd goed!

Ik kreeg meer dan besteld, over delivery is altijd goed!

Ik zou wel graag wat meer inzichtelijk kunnen zien hoe mijn kaartjes eruit komen te zien en duidelijker beeld van hoe de aangeleverde documenten op de kaartjes komen.

Eindresultaat was gelukkig goed!

Maseland

Heb eigenlijk geen echte ervaring met Printis.

Beschrijf hier uw ervaring

Een bestelling die ik wilde doen kon niet doorgaan. Wel een heel prettig contact gehad daarover met een van de medewerkers.

studio eye candy

Goed en snelle levering

aangenaam verrast

Simone

Ansichtkaarten met topkwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een ontzettend fijne service. Goede ervaring met de online chat, ik werd heel goed geholpen hoe ik het juiste bestand kon aanleveren. Voor mijn bestelling bleek helaas niet het bestelde papier... Wat een ontzettend fijne service. Goede ervaring met de online chat, ik werd heel goed geholpen hoe ik het juiste bestand kon aanleveren. Voor mijn bestelling bleek helaas niet het bestelde papier beschikbaar, daar werd ik heel netjes over gebeld met een alternatief. Het product (ansichtkaarten) ziet er fantastisch uit en ik vind zowel de geleverde service en persoonlijk contact echt fantastisch! Daarnaast ook een hele snelle levering. Ik raad jullie bedrijf actief aan mensen aan, echt mijn complimenten!

Eazyonline

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en snel, wat wil je nog meer!

Fysiocare Oosterbeek

Prima bedrijf

snel geleverd

Dennis Bravenboer - Veem Marine

Zeer goede service, snel en efficient

Beschrijf hier uw ervaring

Bij mijn bestelling. Ging er vanuit mijn kant iets niet goed met de aangeleverde bestanden om de visitekaartjes in de juiste afmetingen te kunnen maken, dit is zeer klantvriendelijk en professioneel... Bij mijn bestelling. Ging er vanuit mijn kant iets niet goed met de aangeleverde bestanden om de visitekaartjes in de juiste afmetingen te kunnen maken, dit is zeer klantvriendelijk en professioneel opgelost.

Koopplaza.nl

Goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en hulp op afstand