Printis

Douwe

Erg goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Printis belt nog even na om het drukwerk te checken!

Jaap

Prachtig resultaat en verbaasd over de aandacht voor detail bij mijn kleine bestelling

Binnen beloofde tijd geleverd

Manonim

Goed en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik print regelmatig. Ik ben blij van de kweliteit; kleuren en scherpe beeild, net als op mijn pdf file. Alleen verpakking kan beter worden.

NG Group VOF

Beschrijf hier uw ervaring

Kaartjes waren niet allemaal in orde, sommige hadden vlekken

Jet

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Super snelle service en hele overzichtelijke site. Erg blij met het eindproduct

KSA Lichtaart

Goede communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Grote bestelling geplaatst, ze hebben me meteen gebeld dat het enkele dagen langer zou duren dan eerst aangegeven op de website. Heldere communicatie. Jammer dat betaling via overschrijving geen... Grote bestelling geplaatst, ze hebben me meteen gebeld dat het enkele dagen langer zou duren dan eerst aangegeven op de website. Heldere communicatie. Jammer dat betaling via overschrijving geen optie is. Druk is van goede kwaliteit.

buro gom

Visitekaartjes

Beschrijf hier uw ervaring

fijne service, vlotte levering en fraai resultaat

Fleur

Heel goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle klantenservice, heel veel opties en een supermooie resultaat voor een lage prijs.

Karin Gibcus / KGOC- Wenb

Zeer klantvriendelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Printis gaf bij het eerste contact al aan graag mee te denken voor een optimaal resultaat. Dankzij hun inzet en flexibiliteit hebben we alles op tijd klaar gekregen. Dank!

Dorens van der Werf/Continuum Vintage

Zeer positief! Fijne, makkelijke website om je ontwerp te kunnen uploaden en bewerken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was heel erg blij toen ik eindproduct in mijn handen had, het papier is ontzettend mooi en de kleuren zijn goed overgekomen. Vooral de snelle levering was erg prettig :-)