Printis

Mitchel

Top ervaring!

Snel en behulpzaam!

Gina

Heel erg goed en heel erg behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde 20 boekjes laten afdrukken maar ik had geen idee waar ik begin moest. Het soort papier, het gewicht, wel of geen glans Ik wist het niet. Met één telefoontje wist ik precies wat ik bestellen... Ik wilde 20 boekjes laten afdrukken maar ik had geen idee waar ik begin moest. Het soort papier, het gewicht, wel of geen glans Ik wist het niet. Met één telefoontje wist ik precies wat ik bestellen moest. Het resultaat was ook boven verwachting. Ik ben in ieder geval superblij!

PiDermaskin

Super snel en goede kwaliteit business cards

Heel tevreden

Harold

De redder!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag besteld morgen in huis! En dat op de een digitale drukmachine met de mooiste afdrukken.

S. R

Super snel geleverd voor goed tarief

Beschrijf hier uw ervaring

hadden met enige haast iets nodig en werd razendsnel geleverd in goede kwaliteit

Aalbers

Heel positief, ik ben erg te spreken over de producten en de klantvriendelijkheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie ansichtkaarten en posters op gerecycled papier. Er was een miste een pagina, hierover hebben ze telefonisch contact opgenomen. En ze namen de moeite om het formaat vancde bestanden aan te... Mooie ansichtkaarten en posters op gerecycled papier. Er was een miste een pagina, hierover hebben ze telefonisch contact opgenomen. En ze namen de moeite om het formaat vancde bestanden aan te passen.

Beurer

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Het was super snel en ik ben goed geholpen via de chat tijdens mijn bestelproces. De kaartjes waren ook nog eens snel geleverd en de service achteraf omdat ik nog een extra verzoek had was ook goed.

Jedid

Erg fijn!!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en goede kwaliteit