Product kwaliteit

Studio Ilfa Siebenhaar

Super snelle levering! Laatst had ik een spoed opdracht die ik net iets te laat had aangeleverd.. nadat ik er achteraan had gebeld kon de opdracht toch nog mee :) Ik ga voor proffesionele afdrukken... Super snelle levering! Laatst had ik een spoed opdracht die ik net iets te laat had aangeleverd.. nadat ik er achteraan had gebeld kon de opdracht toch nog mee :) Ik ga voor proffesionele afdrukken altijd hier heen, voor fotografie, zeefdruk en visite kaartjes en er wordt altijd goed met je meegedacht en de service is altijd vriendelijk en opgewekt! Echte toppers hierzo in Rotterdam!

Vriendelijk en meedenkend

Studio Laura Brouwer

Al meerdere keren groot formaat posters laten drukken via PrinterPro en altijd tevreden geweest! Vorige week heb ik met spoed visitekaartjes laten drukken en opgehaald bij de vestiging in Den Haag.... Al meerdere keren groot formaat posters laten drukken via PrinterPro en altijd tevreden geweest! Vorige week heb ik met spoed visitekaartjes laten drukken en opgehaald bij de vestiging in Den Haag. Erg leuk ontvangen en geholpen door één van jullie medewerkers. Alles was netjes op tijd, de communicatie was helder en erg blij met het eindresultaat!

Snelheid, communicatie, kwaliteit en prijs

Niks

Chou

Great service

Service, speed, quality

I encountered malfunctioning while ordering on the website.

Benjamin

Super !!!!

Toch na 15:00 bestelling, zelfde dag klaar.

website wellicht makkelijker en sneller kunnen bestellen.

Beautiful Nails

Goed!

snelle levering en goed product voor een goedkope prijs!

Website is moeilijk en ziet er niet betrouwbaar uit.

Senka van der Touw

Van de 10 items 3 geprint en dan dubbel????
Nog een keer naar de Beursplein gefietst en thuis gekomen met niet uitgeprinte voor mij meest belangrijke document van 50 pagina?

Niet

Niet

Franck Hanselman

Zeer tevreden

Snelheid, klantvriendelijkheid

Uploaden bestand voor betaling met check of het geschikt is voor printen

Buro deRAB

Zeer positief!

Snelle actie en oplossing voor schuine afdruk.

...

The Coloryst

Positief

leveren kwaliteit en snelheid

ik kies vaak vd optie glossy, maar ik zou m nog glossier willen. Ik kan me herinneren..niet bij jullie dat ik ooit flyers had laten drukken die een soort laklaag hadden. Ik weet alleen niet meer... ik kies vaak vd optie glossy, maar ik zou m nog glossier willen. Ik kan me herinneren..niet bij jullie dat ik ooit flyers had laten drukken die een soort laklaag hadden. Ik weet alleen niet meer waar, maar zou heel tof zijn als dit ook bij jullie beschikbaar is.

Nardo Maspaitella

Geweldig ????