Product kwaliteit

Jos en Selma van den Berge

Na een verre reis - en soms na een stedentrip of familiegebeurtenis - laten we een of meer foto's op panelen afdrukken door PrinterPro. De kwaliteit is uitstekend, service idem dito.

Kwaliteit, service, meedenken, flexibiliteit

Zou het zo 1-2-3 niet weten

Barex

Super mooie afdrukken

Anne van Hoey Smith

Goede communicatie, kwaliteit producten.

OMA

Als groot en internationaal architectenbureau werken wij al jaren samen met PrinterPro / Komplot. Professioneel, servicegericht en betrouwbaar. Kwaliteit ook altijd hoog en constant. Max Scherer - OMA

Cyrille de beer

Prima bedrijf. Kwaliteit, klantvriendelijk, snel, denkt met de klant mee. Prima product!

Het team van PrinterPro denkt met je mee. Zij zorgen ervoor dat je altijd tevreden met het eindresultaat bent.

Bij meerdere uploads van bestanden bij een bestelling op de site is het handig om previews te kunnen zien.

ESSO 39 - participant

Fabulotastic!!

Poster besteld vannuit London, UK.
Klaar op hetzelfde dag...

Niks... gewoon doorgaan...

Mariska

Ik ben ontzettend tevreden over PrinterPro (Delft). Snelle levering, zeer klantvriendelijk en ik raad PrinterPro veelvuldig aan bij mijn collega's

Goed bereikbaar en denken goed mee. Mogelijkheid om dezelfde dag posters te printen en op te halen.

Ga zo door!

Prima eindresultaat.

goede kwaliteit + referentie

Ik had gevraagd om proefprint, daar geen reactie op gehad, en is ook niet gedaan.
Eindresultaat was prima, maar had liever even contact hierover gehad.

TAPS

Goed tot zeer goed!

Public Display

Heel erg blij met mijn bestelling bij Printenbind. In het begin was ik een beetje in de war van het bestellingssysteem, waarbij ik meerdere afbeeldingen en afmetingen binnen 1 bestelling moest... Heel erg blij met mijn bestelling bij Printenbind. In het begin was ik een beetje in de war van het bestellingssysteem, waarbij ik meerdere afbeeldingen en afmetingen binnen 1 bestelling moest navigeren, maar werd via de chatfunctie gelijk duidelijk geholpen. De kwaliteit van de posters waten supergoed en mét uitgebreide controle en spoedlevering nog heel erg betaalbaar. Nadat ik het bestelsysteem doorhad was dat uiteindelijk ook heel fijn!

Persoonlijke hulp
Prijs/kwaliteit
Snelheid van levering

Informatie over het invoeren van meerdere afbeeldingen binnen ‘1’ bestelling - nu niet gelijk te begrijpen