Product kwaliteit

Houwers

Perfect van bestelling tot bezorging.

Heldere communicatie

Melvin

Super, geweldige service en het eindproduct was geheel naar wens.

Als leek heb ik een product besteld bij dit bedrijf en had geen kennis over hoe het process zou verlopen of welke keuzes goed zouden zijn. Ze hebben mijn excellent geholpen door mijn vragen... Als leek heb ik een product besteld bij dit bedrijf en had geen kennis over hoe het process zou verlopen of welke keuzes goed zouden zijn. Ze hebben mijn excellent geholpen door mijn vragen telefonisch te beantwoorden en advies te geven over wat ik zou moeten aanschaffen voor mijn beoogde doel. De website was gemakkelijk te navigeren en werd goed geinformeerd over de voortgang van het proces en wanneer ik het product kon ontvangen.

Geen!

Sabrina

Goede service, prijs en kwaliteit. Erg tevreden!

kwaliteit, levertijd en prijs

Studio Spikkel

Correct

Prijs/qualiteit

bijnsijden witte rand

Bij het maken van een fout die zelf niet was opgemerkt alleen maar reageren met "Mijn excuses voor het ongemak" is erg mager.

Zijn er niet.

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor het invullen van het feedback formulier. Ik begrijp dat er iets niet goed is gegaan. Ik hoor onwijs graag wat er verkeerd is gegaan, en hoe we dit probleem kunnen oplossen. Omdat ik geen gegevens zie staan kan ik helaas geen contact opnemen met jou. Ik het mogelijk dat jij contact opneemt met ons? We zijn telefonisch bereikbaar met dit nummer T. 010 - 281 01 35 Een fijne dag nog.

Christoph

Kan nauwelijks beter!

Communicatie, afhandeling en productkwaliteit.

Zit niet in de print-wereld en vond daardoor de opties voor visitekaartjes wat moeilijk.

Deborah

Fantastisch!!

Heel vriendelijk en meedenkend!

Niet

Reactie printerpro.nl:

Dank je wel Deborah voor deze 5 sterren review!

paul van dijk

Uitstekend

zorgvuldigheid

Mark Janssen

Mooie kwaliteit

Post kwam dag later

Jolanda Kaat

Werkelijk perfect geholpen

Goed geholpen door klantenservice, mooie foto en goed verpakt verstuurd!