Product kwaliteit

Emilie

Heel vriendelijk geholpen door PrinterPro. Ik had zelf niet het programma om de kaft van mijn boekje te maken. Uiteindelijk heeft een medewerker van PrinterPro de kaft voor mij gemaakt en is die erg... Heel vriendelijk geholpen door PrinterPro. Ik had zelf niet het programma om de kaft van mijn boekje te maken. Uiteindelijk heeft een medewerker van PrinterPro de kaft voor mij gemaakt en is die erg mooi geworden.

Super hulpvaardig

Super behulpzaam

Klantvriendelijk en snel

Het Grafisch Ambacht

Prettige ervaring!

Betaalbare films voor zeefdrukken op groot formaat.

Tycho

Geen gezeik gehad met PrinterPro! Posters zijn mooi geworden.

Had ze gebeld, en in plaats van roepen dat het via de website moest begeleiden ze mij door de site.

Cozy Homemade Food

Heel goed

Klant service

Weet ik niet

Ashwin van Grevenhof

Super snel, zeer professioneel resultaat

Prachtig wit op zwart papier geprint, dat is elders lastig te vinden.

Selectievakje om een proefdruk te vragen en om enveloptype te kiezen. Het is iets vreemd om dit in de opmerkingen te vermelden.

Particulier

Super geduldige mensen

Geduldigheid en professioneel,goede klanten contact om een mooie resultaat te krijgen voor het eindproduct.goeie advies. Gewoon Top. Ik ga zeker blijven bestellen en aanbevelen.

Niks dat ik weet. Service top.

Romy Wiese

Super!

Ik had een spoedbestelling geplaatst maar deze is ergens bij Post NL blijven hangen. Na een paar dagen nam ik contact met jullie op en jullie hebben mijn bestelling meteen opnieuw gedrukt zodat ik... Ik had een spoedbestelling geplaatst maar deze is ergens bij Post NL blijven hangen. Na een paar dagen nam ik contact met jullie op en jullie hebben mijn bestelling meteen opnieuw gedrukt zodat ik deze bij jullie kon afhalen. Ik ben onwijs goed geholpen en heel prettig te woord gestaan door de klantenservice door Emma en Annemarie. Zulke goede en persoonlijke service kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren!

nvt