Product kwaliteit

musicinmotions

Snelle levering, super behulpzaam en goed advies.

behulpzaam

niet

biobulkbende

Snelle levering maar incompleet werk afgeleverd. Niet secuur.

snel

ik had stickers besteld en kreeg er 6 te weinig. Deze waren blanco. Daardoor kwam ik niet uit met mijn opdracht.

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor het invullen van het feedback formulier. Vervelend dat het niet goed is gegaan met de stickers. Kan jij aangeven van welk bestand er te weinig stickers geprint zijn? Ik zal er voor zorgen dat deze vandaag nog geprint worden. Sorry voor het ongemak, en een fijne dag.
Pim Printepro

IPG

Prima, snel en cooperatief

Snelheid, ook toen ik vragen had. Vriendelijke benadering top!

Eva Pola Illustration & Design

Uitstekend!

Goede en vriendelijke communicatie.

Geen.

Diana van Dijk

Goede service en kwaliteit. Spoedlevering van rouwkaarten prima geregeld. Zelfs met spoed opnieuw gedrukt na ontdekking eigen fout. Zelfs een tegemoetkoming in de kosten van het opnieuw drukken.

Goede service, kwaliteit en klantvriendelijk

Kim van Hout

Na een eerste slechte ervaring goed contact gehad met printerpro, gelukkig hebben we het voor beide partijen netjes op kunnen lossen.

Snelle levering, goede service. Zelfs na een slechte ervaring.

Het product beter controleren en eventueel overleggen met klant.

Ruud Brok

Kwaliteit en prijs uitmuntend. Wachttijd veel te lang.

Kwaliteit en prijs

Wachttijd levering

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, het is bij ons mogelijk om een spoed bestelling te plaatsen. Dit betekend dat de order om 16:30 die zelfde dag voor je klaar ligt. Mocht je vragen hebben over een vervolg bestelling, of heb je het nog eerder nodig dan 16:30. Dan kan je altijd bellen. Een fijne dag nog.

Stizj

Fijne klanten service, goed meedenkend. Hebben vertrouwen in hun klanten. Super fijn!

Klanten service

Karen Van Hul

Heel goede ervaring, mooie prints!

Duidelijke website, ook verschillende leverdata beschikbaar

Het zou handig zijn dat je een voorbeeld te zien krijgt vooraleer je de bestelling plaatst.

Martin Westphal

Bijzonder klantvriendelijke service en vooral Richard was geweldig in het mogelijk maken van speciale wensen

Klanten service

Website