Product kwaliteit

Coen

Goed duidelijk proces en goede service

Goede info en makkelijk bestel proces (ook voor particulieren)

Particulier

Supergoed, kun je ook 6 sterren geven?

De hele rooting en de volgorde van het bestelproces. De controle. De levering en de kwaliteit van het drukwerk. Etcetera.

Melani

Mooie stickers, verschrikkelijke servies. Mijn stickers waren niet op voorraad. Waardoor ik 2x voor niks naar de locatie Rotterdam ben gereden. Ik ben niet gebeld of gemaild dat ze niet konden... Mooie stickers, verschrikkelijke servies. Mijn stickers waren niet op voorraad. Waardoor ik 2x voor niks naar de locatie Rotterdam ben gereden. Ik ben niet gebeld of gemaild dat ze niet konden leveren op de afgesproken datum. Waardeloos en zonde van mijn tijd!

Mooie stickers

Klant op de hoogte houden als er iets veranderd!

Reactie printerpro.nl:

Beste Melani,
Beste Melani,
We hebben geprobeerd je te bereiken. We vinden het erg vervelend dat dit zo is gelopen en willen graag kijken hoe we het goed kunnen maken met je. Zou je ons even willen bellen op 010 - 281 01 35? Vriendelijke groet, Marjolein.

Alex Regenbogen

Prima! Hele mooie kwaliteit papier en dito druk.

Goed begeleid je eigen ontwerp laten drukken. Duidelijke instructies om feilloos materiaal aan te leveren. Volgende keer laat ik de proefdruk achterwege. Meer dan genoeg vertrouwen in deze werkwijze

Niks aan te merken, top!

sarah

Super snel voor korte deadlines van school. Vriendelijk zowel aan de telefoon als bij het ophalen. Ik ga zeker nog eens terug!

Snelheid, zonder problemen extra service

Ik miste op de site de info dat een boekje met softcover op een ander formaat zou kunnen dan aangegeven. Ik heb hier wel op locatie goede uitleg over gehad.

LaDonna Huizinga

Uitstekend

Echt klantvriendelijk; super snelle levering

duidelijkheid over formaten; duidelijkheid over precies hoe te bereiken

Jelle Maarten

Het verbaasde mij positief met wat voor snelheid mijn drukwerk geleverd kon worden. Daarnaast viel de meerprijs voor een spoedbestelling ook enorm mee.

Het gemak en de snelheid zijn een enorm pluspunt. Ik was ook erg te spreken over de medewerker die me wist te vertellen dat het product wat ik kocht niet perse geschikt was voor het doel, en een... Het gemak en de snelheid zijn een enorm pluspunt. Ik was ook erg te spreken over de medewerker die me wist te vertellen dat het product wat ik kocht niet perse geschikt was voor het doel, en een alternatief had. Voor mij was dat op het moment zelf niet van toepassing, maar zeker erg fijn om te weten voor de toekomst!

Geen.

Minimelts Nederland

Geweldige service, zeer snel, zeer professioneel verpakt.

Geweldige service, zeer snel, zeer professioneel verpakt. De bestelling was dezelfde dag nog klaar na het plaatsen van de bestelling. Kortom, een goede professionele service.

Chantal van der Stee

Goed resultaat

Snelle levering, mooi product

Aanleverspecificaties zijn voor een leek erg onduidelijk

R.A. den Exter

Zeer snelle service, goede kwaliteit, fijn meegedacht, op het laatste moment nog onze bruiloft kunnen voorzien van kaarten en stickers, top!

Levertijd van spoedklus

Volgorde op site: je moet nu eerst betalen voordat je het product afmaakt. Ik zou eerst het product helemaal af willen hebben en dan pas betalen.