Product kwaliteit

Integron

Persoonlijk, goede service en snel. Heel prettige ervaring

Snel en goede service. Kwaliteit is niks op aan te merken, die is gewoon goed.

Afhaallocatie in Rotterdam is wat moeilijk bereikbaar met de auto, in de zin dat je midden in het centrum moet parkeren. Op zich niet erg, maar misschien wat 'parkeerhulp' ter informatie meenemen in... Afhaallocatie in Rotterdam is wat moeilijk bereikbaar met de auto, in de zin dat je midden in het centrum moet parkeren. Op zich niet erg, maar misschien wat 'parkeerhulp' ter informatie meenemen in orderbevestiging.

Kim Schoenmakers

Heel goed, snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestand was niet verstuurd en ik werd gelijk gebeld, zodat ze optijd mijn product konden leveren

Stecon B.V.

Zeer tevreden

Mar Herwig/Mar's Dephot

Bijzonder prettig

Bijzonder klantvriendelijk en informatief

Ik heb een transparante sticker laten printen bij jullie... Deze komt op een donkere achtergrond, dus ik had er baat bij gehad een extra layer met spotkleur wit erachter te zetten. Die info heb ik... Ik heb een transparante sticker laten printen bij jullie... Deze komt op een donkere achtergrond, dus ik had er baat bij gehad een extra layer met spotkleur wit erachter te zetten. Die info heb ik helaas niet gekregen (was de eerste keer dat ik een transparant sticker liet printen). Ik weet het nu voor de volgende keer, maar denk dat anderen met deze info ook gebaat zouden zijn :) Merry Christmas

Roos

Ik heb A1 posters besteld en was erg tevreden over de service en communicatie. De snelheid van PrinterPro was top, helaas werkte PostNL niet mee. De kwaliteit was niet helemaal wat ik verwacht had,... Ik heb A1 posters besteld en was erg tevreden over de service en communicatie. De snelheid van PrinterPro was top, helaas werkte PostNL niet mee. De kwaliteit was niet helemaal wat ik verwacht had, vooral door ongelijke snijranden.

Communicatie, service!

Kwaliteit :)

V

Helemaal goed.

Dat je vijf verschillende versies in één order kan bestellen.

Elke Janssens

Top service & communicatie!

Klantvriendelijkheid, snelheid & kwaliteit

julia nap

Snelle service

Producten waren binnen drie dagen klaar voor ophalen, waren simpele ansichtkaarten maar erg tevreden over het resultaat. Mooi papier, netjes gesneden en kleuren waren ook als verwacht.

Website bestelproces is een doolhof, eerst betalen en dan bestanden pas aanleveren... Niet mijn favoriet. Bij de kaarten had ik enveloppen gekozen, waarvan de kleur niet in de buurt kwam van de... Website bestelproces is een doolhof, eerst betalen en dan bestanden pas aanleveren... Niet mijn favoriet. Bij de kaarten had ik enveloppen gekozen, waarvan de kleur niet in de buurt kwam van de getoonde kleur op de website. Op de site stond al vermeld dat kleuren altijd kunnen afwijken (als graficus weet ik dat dat kan) maar het is echt geen grote moeite om een juiste afbeelding te tonen want dit kwam niet door 'optisch bedrog' zoals de medewerker mij mee wilde geven. Enveloppen waren wel van mooie kwaliteit, maar vloekte nu met de kaart wat erg jammer was.

Katia

Uitstekend

Als er iets niet duidelijk is in de bestelling, bellen ze jou gelijk. Super service!

Partner in Crime

Ik heb hier een aantal afdrukken laten maken van een rapport en het is echt prachtig geworden! Maar ik voel me vooral super goed geholpen door Chris, Haumen en Mikal. Super fijne persoonlijke... Ik heb hier een aantal afdrukken laten maken van een rapport en het is echt prachtig geworden! Maar ik voel me vooral super goed geholpen door Chris, Haumen en Mikal. Super fijne persoonlijke aandacht.

Wat een toppers! Alle medewerkers hadden stuk voor stuk persoonlijke aandacht voor mij als klant.

Ga zo door!