Product kwaliteit

Printkwaliteit goed, maar spoed levering niet voldoende

Mooir kwaliteit printen

Zorg ervoor met een spoedlevering ook echt dat deze de volgende wordt geleverd door bijvoorbeeld met postnl een samenwerking hiervoor op te zetten.

Reactie printerpro.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback, ik snap dat dit heel vervelend is. Wij doen er alles aan om de pakket zo snel mogelijk de deur uit te doen. Helaas is het (zeker deze tijd) heel druk bij postNL.... Beste, Bedankt voor je feedback, ik snap dat dit heel vervelend is. Wij doen er alles aan om de pakket zo snel mogelijk de deur uit te doen. Helaas is het (zeker deze tijd) heel druk bij postNL. Sorry voor het ongemak. Fijne dag nog.

Wilco heemskerk

Goede service volgens afspraak

Op tijd

Bij bestelling kerstkaart, kon ik kleur enveloppe niet aangeven.

Bij bestelling kerstkaart, kon ik kleur enveloppe niet aangeven.

De foto was te donker afgedrukt naar onze wens(aanzienlijk donkerder dan op laptop of telefoon), ivm bijna kerst hebben we ze toch gebruikt, anders hadden we jullie willen vragen of we de kaarten opnieuw hadden mogen krijgen met lichtere print. We vragen ons af of jullie dit niet is opgevallen??

Foutje gemaakt in de bestelling en dit werd heel snel opgelost door de klantenservice. Geld dat we daarbij terugkregen was ook binnen 2 dagen weer terug op de rekening. Top!

Hele vriendelijke normale klantenservice.

Nesaneth

Veel geld betaald voor een mooie scriptie maar afbeeldingen zijn geheel verkeerd geprint. Ik had geen tijd om nieuwe rapporten te bestellen dus nu is dit resultaat van mijn afstuderen.

Reactie printerpro.nl:

Beste Nesaneth,

Wat vervelend! Ik ga er even induiken. Ik zal zo contact met je opnemen om te kijken of we dit kunnen oplossen.

Tim van Dongen | printerpro.nl

Super

prijs kwaliteit snelle levering

geen idee

Goede en snelle levering. Ook vriendelijk en snel geholpen!

Snelle en goede service

Sofix Design Studio

Uitstekend kwaliteit en service. Altijd. Een keer de verkeerde bestelling gekregen maar het was opgelost in No Time. Ik mis beelden van alle papiersoorten op de website.

Print kwaliteit. Customerservice.

Beelden van papier-soorten op de website

Lotte

Snelle levering en goede print

snelheid, kwaliteit print, verpakking

Roel Arends

Uitstekend, prima printkwaliteit

prijs/kwaliteit

laat even weten dat er een proefafdruk klaarligt

100%EMAIL, Fleur

Zeer service gericht en vriendelijk

Snelle reactie, service gericht, denkt goed mee, zeer klantvriendelijk.

Geen.