Product kwaliteit

Fred

Positief

Uiterst zorgvuldige verzending
Klant contact, oplossingsgericht

Goede afspraken maken met verzender, of ander verzend bedrijf in armen nemen

Bas

Hartstikke tevreden

Druk kwaliteit, verzending, prijs

Margot

Ik ben erg blij met het product, het is een mooi boekje geworden, maar niet blij met het proces. Ik heb twee keer gebeld en gevraagd en gecheckt of het boekje vrijdag om 11.00 af zou zijn en twee... Ik ben erg blij met het product, het is een mooi boekje geworden, maar niet blij met het proces. Ik heb twee keer gebeld en gevraagd en gecheckt of het boekje vrijdag om 11.00 af zou zijn en twee keer werd er gezegd ‘ja, zeker!’. Toen ik het die vrijdag op kwam halen (expres wat eerder) was er iets mis gegaan er werd het met spoed nog gedrukt waardoor ik in de stress zat en ontzettend moest halen en echt nét optijd bij mijn afspraak was.

Mooi boekje

Communicatie en afspraken nakomen

Reactie printerpro.nl:

Beste Margot,
Beste Margot,
Bedankt voor je feedback, ik ben het helemaal met je eens, er is iets niet goed gegaan in de interne communicatie Nogmaals ons excuus! Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag. Een fijne dag en succes.

MSO Circulair B.V.

Zeer snelle levering.

Locatie beter bereikbaar wanneer er producten worden afgehaald.

MultiVlaai Hellevoetsluis

Via Google gevonden en zeer tevreden. Duidelijke website , goede prijs/kwaliteit en supersnelle levering

Duidelijke website, extreem snelle levering, zeer gunstige prijs

Siegrid Schuitmaker/Balansie

Super, snel geleverd en prima geprint.

Snelheid, betrouwbaarheid en prima prijs.

Arno Steehouwer Architect

Uitstekend

Snelheid

Nope

Ouarda

Wouw geweldig gewoon

Alles wat goes

Ja de prijs mag wel wat lager

Sylvester Vlaming

Helaas heeft de printer het product niet helemaal geprint. De randen zijn niet goed. Met de kwaliteit van machines tegenwoordig zou je die marges toch wel klein moeten kunnen houden. Ik ben dus niet... Helaas heeft de printer het product niet helemaal geprint. De randen zijn niet goed. Met de kwaliteit van machines tegenwoordig zou je die marges toch wel klein moeten kunnen houden. Ik ben dus niet tevreden over het product, zeker niet voor die prijs. Volgende keer ergens anders boodschappen doen

Marges van randen aanpassen.