Product kwaliteit

Boersma Juridisch Adviseur

Via de website eenvoudige aanleverprocedure. Snelle en correcte levering.

bestelgemak voor de klant

iets duidelijker aangeven in welke vorm de klant zijn materiaal aan moet leveren via de website.

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor deze positieve feedback. Wat betreft de verbeterpunten zullen wij dit zeker meenemen in onze volgende update van de webshop. We hopen u de volgende keer ook weer van dienst te kunnen... Bedankt voor deze positieve feedback. Wat betreft de verbeterpunten zullen wij dit zeker meenemen in onze volgende update van de webshop. We hopen u de volgende keer ook weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groet, Annemarie

Fieneke

Na de website bekeken te hebben ben ik naar de PrinterPro vestiging in Delft gegaan om bijv de verschillende papier soorten te voelen. Daar kreeg ik te horen dat ik ook een waaier had kunnen... Na de website bekeken te hebben ben ik naar de PrinterPro vestiging in Delft gegaan om bijv de verschillende papier soorten te voelen. Daar kreeg ik te horen dat ik ook een waaier had kunnen bestellen met alle keuzes zodat ik niet naar de winkel had hoeven komen. Het was fijn geweest als dit duidelijker op de website was aangegeven. Daarnaast is mij in de winkel niet duidelijk verteld dat ik een speciaal programma nodig had om mijn cover te ontwerpen. Daar kwam ik pas achter toen ik de order had betaald en mijn verslag had geupload. Na een mail te hebben gekregen dat ik de cover apart moest ontwerpen heb ik de klantenservice gebeld die gelukkig snel opnam en mee dacht. Daar kreeg ik te horen dat zij de cover voor mij konden ontwerpen voor €25, dit is jammer genoeg mij niet verteld in de winkel. Gelukkig kreeg ik te horen dat ik het ook in Word kon proberen en dat een medewerker zou controleren of de cover aan alle eisen voldeed. Donderdag had ik mijn orginele order geplaatst, maandag kreeg ik te horen (na weer snel de klanten service te hebben gesproken) dat de cover goed was en woensdag kon ik mijn order volgens de originele ophaaldatum afhalen.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van mijn drukwerk en de klantenservice. Wel vind ik het jammer dat het maken van de cover minder simpel was dan mij in de winkel werd verteld en vooral dat de extra bijkomende kosten niet zijn benoemt. Hierdoor twijfel ik toch of ik PrinterPro aanbeveel aan anderen.

kwaliteit drukwerk, bereikbaarheid klantenservice

informatie over bestellen/ontwerpen cover en de mogelijke bijkomende kosten daarvoor

Marek

Perfecte dienstverlening! Mooi resultaat.

Kundigheid

Nvt

Beste Marek,
Dank je wel voor deze fijne review. Goed te horen dat je tevreden bent met het resultaat. We zien je hopelijk snel terug.

Tanya

Snelle service, goede prijs en mooie kwaliteit

Prijs, service, kwaliteit

niets

Reactie PrinterPro.nl:

Dank je wel voor deze 5 sterren review!

Abilizer BV

Ik ben flabbergasted t.a.v van de uitstekende service, kunde en kwaliteit!

Behulpzaam en adviserend icm scherpe prijs.

Sabine

Erg prettig

Goede communicatie / service

Beste Sabine,
Dank je wel voor deze fantastische 5 sterren review! Dat waarderen we enorm. Tot snel.

Michiel

Een document, combinatie foto's en tekst laten printen en binden

Goede kwaliteit van het product

Beste Michiel,
Bedankt voor het plaatsen van deze review en positieve beoordeling! Hopelijk tot snel.

Linda

Zeer goed

snelheid, zorgvuldigheid en duidelijkheid

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor deze beoordeling. We stellen de 5 sterren zeer op prijs!

Nvt

Super vriendelijk en mee denkend..heel fijn voor mij als digibeet

Vriendelijk snel behulpzaam top

Nope

Beste Lydia,
Bedankt voor deze 5 sterren review! Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Dat doen we graag. Tot een volgende keer.

Impower op Zuid

Dankjewel Marjolein. Top

Geduld en vriendelijkheid

Beste Solaince,
Beste Solaince,
Dank je wel voor het plaatsen van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega Marjolein! We zien je graag snel terug! Vriendelijke groet, Annemarie