Product kwaliteit

SafetyWay

Prima service, kreeg door black friday bestelling te laat en daarvoor hadden ze kosteloos nogmaals de bestelling gedrukt en kon ik het zelf afhalen bij PrinterPro. Top gedaan jongens & meiden. Prima service, kreeg door black friday bestelling te laat en daarvoor hadden ze kosteloos nogmaals de bestelling gedrukt en kon ik het zelf afhalen bij PrinterPro. Top gedaan jongens & meiden.
Groeten,
Wim Way
SafetyWay

klantvriendelijk, direct actie op ongemakken & meedenkenmet de klant.

Zou niet weten op het moment.

Ik heb een foto laten afdrukken bij printer pro. Toen ik de foto bekeek was de bovenrand niet goed afgedrukt. Gelukkig hebben ze de foto ter plekke nogmaals geprint.

personeel erg behulpzaam

betere controle op geprinte producten

Jewelssappen

Fijne ervaring met Printerpro. Snelle levering en direct contact.
Het betrof een spoed opdracht en is dan ook prima verlopen.

contact en informatie via de website.

nvt.

Top

Top communicatie

De Beren Maassluis Barbara Wapenaar

TOP!!!

Meedenken!! Super snelle levering . Jullie hebben mij gered.

niet

Imme Visser

De poster is helaas mislukt, veel te donker en te paars en pixelig afgedrukt.

Snel

Mijn poster is niet mooi afgedrukt

Reactie printerpro.nl:

Beste Imme, Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van je poster. Ik heb het aangeleverde bestand even bekeken en er vallen mij twee dingen op. Graag kom ik in... Beste Imme, Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van je poster. Ik heb het aangeleverde bestand even bekeken en er vallen mij twee dingen op. Graag kom ik in contact met je zodat ik je kan uitleggen waarom de poster niet het gewenste resultaat heeft. Wellicht ben je in de mogelijkheid om het bestand aan te passen aan de hand van mijn uitleg en mag je van ons vandaag nog een nieuwe poster afhalen. Je kan mij bereiken op tel. 010 – 281 01 35 Met vriendelijke groet, Ivan | Team printerpro.nl

Esmeralda/ Kiss my Art & Design

Zeer positief , na een foutje toch nog een top product geleverd gekregen! Ik ben hier ontzettend blij mee!

Uitstekende communicatie / vriendelijke werknemers die direct oplossingen en alternatieve vinden wanneer er iets fout is gegaan

Esmeralda van Malde /Kiss my Art & Design

Positief , wanneer er per ongeluk een foutief product word geleverd gaat het team meteen aan de slag om dit te corrigeren en zo het juiste product naar de klant te versturen. Chappeau!

Behulpzaam in communicatie met de klant en een mogelijkheid vinden op het nieuw te leveren product wanneer hier een fout onstaan was.

Niets

Heel prettige snelle no-nonsense service

Vooral de snelheid

Kan ik zo niet bedenken