Product kwaliteit

Fort Negen

Ik vind PrinterPro het allerfijnst bedrijf om mee te werken. Super snel, persoonlijk, goedkoop en echt mega goede service.

Snel, hoge kwaliteit, heel vriendelijk personeel, persoonlijke service, meedenken, no nonsens beleid.

Geen tips en verbeterpunten :)

Aad Sosef

vriendelijkheid en meedenken van personeel aan de balie

Het eindproduct, de dibond-foto, bevat helaas een zeer lichte beschadiging op de foto. Dit komt doordat de bevestigingsclip (meegeleverd in een enveloppe) met de de foto was mee verpakt. Bij het... Het eindproduct, de dibond-foto, bevat helaas een zeer lichte beschadiging op de foto. Dit komt doordat de bevestigingsclip (meegeleverd in een enveloppe) met de de foto was mee verpakt. Bij het uitpakken is de lichte beschadiging geconstateerd. Mijn advies: doe dit niet nooit meer, lever de enveloppe apart óf plaatst deze aan de achterzijde van de fotoplaat en pakt daarna het geheel in. De foto wordt dan zelf niet geraakt.

EVG Start

We hadden matte foto's besteld, maar ze zijn helaas glimmend geworden

proces

niet geleverd wat we wilden

Zemheri kapsalon

Tevreden poster goed bezorgd!

Makkelijk bestellen

Anoushka Marien

Het was een hele fijne ervaring. Ik had namelijk mijn foto's heel snel nodig, voor dezelfde dag, en daar heeft mij een aardige man aan de telefoon geholpen om die bestelling te plaatsen, was super... Het was een hele fijne ervaring. Ik had namelijk mijn foto's heel snel nodig, voor dezelfde dag, en daar heeft mij een aardige man aan de telefoon geholpen om die bestelling te plaatsen, was super goede klantenservice :)

Klantenservice

Hij stuurde mij twee voorbeelden van hoe de afbeelding zou uitzien, ik koos een, maar uiteindelijk kreeg ik de andere, dus dat was een beetje jammer

Gert Nieveld

Uitstekend! Lastige printklus vakkundig uitgevoerd met hoge kwaliteit. Goed advies vooraf en ook nog eens perfect op tijd geleverd.

Printen op afstand via internet met scherpe prijzen maar toch met persoonlijk advies en ondersteuning bij printwerk. Ideale combinatie.

wecall

PrinterPro is een super goed bedrijf. Heb eerder bij soortgelijke bedrijven producten besteld maar nog nooit zo snel en goed geholpen als bij jullie!

Goede communicatie, denken mee, snel geleverd.

Heb ik niet.

Ernst Kuhne Meubelmaker

Mooie kwalieit, zowel het drukwerk als het papier van de A3 affiches, en het variabel printen is ideaal voir de heel beperkte oplage die ik nodig had. Verzending ruim binnen de aangegeven tijd en... Mooie kwalieit, zowel het drukwerk als het papier van de A3 affiches, en het variabel printen is ideaal voir de heel beperkte oplage die ik nodig had. Verzending ruim binnen de aangegeven tijd en goed verpakt, kortom...niets dan lof

kwaliteit drukwerk en flexibiliteit vwb aangeleverde kopij

bestelproces wat verwarrend, eerst betalen en daarna pas kopij invoeren, ik had even het idee...ik heb al betaald mar weet helemaal nog niet of het lukt zoals ik wil (6 verschillende ontwerpen in 25... bestelproces wat verwarrend, eerst betalen en daarna pas kopij invoeren, ik had even het idee...ik heb al betaald mar weet helemaal nog niet of het lukt zoals ik wil (6 verschillende ontwerpen in 25 afdrukken verdelen). Het ging wel goed uiteindelijk

Voets architecten

Prima medewerkers

Snelheid en kwaliteit

Karlien Berghman

Super goede service, ze begrijpen het echt. Even bellen voor een aanpassing en alles is zo geregeld. Ook als je andere materialen oid wil is dat geen probleem.

Snel, klantvrienderlijk, flexibel

reactie op mijn online aanvraag klopte niet 100% met mijn vraag, bellen werkt beter.