Product kwaliteit

Robin Plaisier

Goede ervaring met PrinterPro n.a.v. design + printen kerstkaarten 2019.

Korte lijnen, prima communicatie, goede kwaliteit en service

Zeer goed

goede service

zo door gaan

Kevin O

Prima eerste ervaring, overzichtelijke website die prettig in gebruik is, bestelproces is gemakkelijk en er kan netjes van tevoren een prijsindicatie worden gegeven wat erg prettig is.

Flexibele levertijden, veel opties voor het op maat maken van bestellingen, website prettig in gebruik

Het was niet heel makkelijk om een indicatie te vinden vanaf welke tijd een bestelling kan worden afgehaald in de winkel in het geval van een spoedbestelling, dit zou iets duidelijker kunnen.

van Dijk

Goede en snelle service. Uitstekende kwaliteit.

Kwaliteit

sfeerkamers

Snelle service!

netjes geleverd

Bollweg

Meedenken

Blijf zo door gaan

Goed bereikbaar voor vragen, mooi resultaat prints.

zie boven

Printkwaliteit goed, maar spoed levering niet voldoende

Mooir kwaliteit printen

Zorg ervoor met een spoedlevering ook echt dat deze de volgende wordt geleverd door bijvoorbeeld met postnl een samenwerking hiervoor op te zetten.

Reactie printerpro.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback, ik snap dat dit heel vervelend is. Wij doen er alles aan om de pakket zo snel mogelijk de deur uit te doen. Helaas is het (zeker deze tijd) heel druk bij postNL.... Beste, Bedankt voor je feedback, ik snap dat dit heel vervelend is. Wij doen er alles aan om de pakket zo snel mogelijk de deur uit te doen. Helaas is het (zeker deze tijd) heel druk bij postNL. Sorry voor het ongemak. Fijne dag nog.

Wilco heemskerk

Goede service volgens afspraak

Op tijd

Bij bestelling kerstkaart, kon ik kleur enveloppe niet aangeven.

Bij bestelling kerstkaart, kon ik kleur enveloppe niet aangeven.

De foto was te donker afgedrukt naar onze wens(aanzienlijk donkerder dan op laptop of telefoon), ivm bijna kerst hebben we ze toch gebruikt, anders hadden we jullie willen vragen of we de kaarten opnieuw hadden mogen krijgen met lichtere print. We vragen ons af of jullie dit niet is opgevallen??

Foutje gemaakt in de bestelling en dit werd heel snel opgelost door de klantenservice. Geld dat we daarbij terugkregen was ook binnen 2 dagen weer terug op de rekening. Top!

Hele vriendelijke normale klantenservice.