Product kwaliteit

Laura Broersma

Prima! Fijn geholpen met mijn vragen via email, snelle service en goede kwaliteit

Service, kwaliteit,

UX bestelproces / hoeveelheid info site

Maid at Home

Perfect

snelheid

locatie ;-)

Restaurant Ají

Fantastisch

Goede service, Ik wordt altijd snel geholpen!

Parametric Technology Corporation / Atlassian Community

Altijd snel, efficient en top kwaliteit

Snel, efficient, top kwaliteit! We gaan keer naar keer naar PrinterPro voor onze afdruk-behoeften

Geen. Echt een top vendor voor ons!

L. Degenaars

Mijn ervaring met PrinterPro is prima. Alleen vind ik dat zij duidelijker moeten zijn wat betreft de keuze in levering en dat dit niet van toepassing is wanneer je vraagt voor een proefdruk. In de... Mijn ervaring met PrinterPro is prima. Alleen vind ik dat zij duidelijker moeten zijn wat betreft de keuze in levering en dat dit niet van toepassing is wanneer je vraagt voor een proefdruk. In de opmerking heb ik een open vraag gesteld waar ik geen reactie op gekregen had. Ook heb ik geen tussentijdse bevestigingen ontvangen of deze druk klaar was of dat al mijn prints opgestuurd waren met PostNL. Klantenservice heeft mij zo goed mogelijk geholpen en alles is uiteindelijk goed gekomen. Prints zagen er kwalitatief en goed uit.

Goede klantenservice, kwalitatieve producten

Communicatie wat betreft de proefdruk en hoe dit de verzendtermijn beïnvloed. De followup mails mogen beter.

Stadslab

Via de website bestelde ik 40 stuks A1 prints. De helft hiervan is mislukt en onleesbaar. Dit werd nagelaten te melden bij het afhalen en merkte ik dus pas bij thuiskomst. Toen ik terug ben gegaan... Via de website bestelde ik 40 stuks A1 prints. De helft hiervan is mislukt en onleesbaar. Dit werd nagelaten te melden bij het afhalen en merkte ik dus pas bij thuiskomst. Toen ik terug ben gegaan voor nieuwe prints werden die geweigerd. Ook toen ik bereid was om de meerprijs voor een andere printer te betalen. Geld terug voor de mislukte prints werd ook geweigerd.

Snelle dienst via de website.

Via de website is onduidelijk voor welk type printer en papier, een origineel geschikt is. Er werd opgebeld door een medewerker, die wel een vraag stelde over de afmeting, maar niets gemeld heeft... Via de website is onduidelijk voor welk type printer en papier, een origineel geschikt is. Er werd opgebeld door een medewerker, die wel een vraag stelde over de afmeting, maar niets gemeld heeft over de onleesbare print. En er dus gewoon 20 mislukte geprint heeft.

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback, en onwijs vervelend dat het niet goed verlopen is met jouw order. Dit is absoluut niet waar wij als Printerpro.nl voorstaan. Als er prints niet goed zijn gegaan dan zullen we dit altijd oplossen. Ik kom graag in contact met jou om te kijken naar een eventuele oplossing. Nogmaals sorry voor het ongemak.
Pim Printerpro.nl

Service

Geen idee

R van de Linde

Voldeed aan verwachting

Ik heb maar 1 A0 poster laten drukken maar op basis van dat ben ik meer dan tevreden over de kwaliteit van het printwerk, duidelijkheid van het online order proces, aanlever specificaties waren goed... Ik heb maar 1 A0 poster laten drukken maar op basis van dat ben ik meer dan tevreden over de kwaliteit van het printwerk, duidelijkheid van het online order proces, aanlever specificaties waren goed te vinden en makkelijk toepasbaar, verzending heel netjes

verhuizen naar Amsterdam is dichterbij, doe toch maar niet, was een leuke stad

BRAND NEW GUYS

Geweldig service! Aanwinst voor Rotterdam

Variabel printen, snel, menselijk!

Vaker nieuwere producten introduceren