Product kwaliteit

Elias Asselbergh

30 euro voor een zwarte print

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te lezen. Kan je me iets meer vertellen over jouw prints, 30 euro voor een zwart wit print lijkt me sterk. Ik kom heel graag telefonisch in contact met je. Een hele fijne dag, en ik hoor graag van je.

Iris

Dichtbij en aardige mensen

Scheef uitgelijnd, duur en vind het lang duren

Reactie printerpro.nl:

Beste,
Bedankt voor je feedback, wat vervelend om te lezen dat de print scheef uitgelijnd is. Dit is nooit de bedoeling. Ik wil dit graag voor je oplossen. Kan jij wellicht contact opnemen met onze klantenservice 010 - 281 01 35 ik hoor het graag. Een fijne dag.

Pascalle

Snel antwoord op een vraag en op de afgesproken dag geleverd. Helaas had 1 exemplaar een luchtbubbeltje op de voorkant, verder zien de producten en heel mooi uit.

snelle reactie

Een voorbeeld kunnen zien op de website zo een mooie aanvulling zijn.

Yvonne

Super service! De items waren heel snel klaar en ik kreeg per ongeluk een extra afdruk van mijn softcover boekjes, wat niet extra in rekening werd gebracht. Zag er ook heel mooi uit verder!

Snel klaar, geen extra rekening bij per ongeluk extra afdrukken

'T pompjr

Goede service probleem gelijk opgelost

Nicky

Goede ervaring gehad en goede service

De kwaliteit van het product

Misschien een hardere verpakking voor het kromtrekken van de plaat waar de foto op is geplakt bij mij staat die krom maar ja een gewicht een paar dagen ophouden komt het weer goed en het is... Misschien een hardere verpakking voor het kromtrekken van de plaat waar de foto op is geplakt bij mij staat die krom maar ja een gewicht een paar dagen ophouden komt het weer goed en het is natuurlijk een tip

Lucinda

Fijne ervaring

Snelle reactie en oplossing voor een product wat niet helemaal goed is gegaan met drukken. Helemaal naar tevredenheid opgelost.

nvt

Fleur Rotterdam

Heel goed

Nvt

Nvt

C. van der Staaij

Zeer mooie proefdrukken ontvangen van ons geboorte kaartje.

Snel, goed bereikbaar, goede kwaliteit

Cooman

Erg goed!

Snelle levering, website is eenvoudig te doorlopen.

Geen verbeterpunten.