Product kwaliteit

Maurice

Was echt top geregeld! Ik had een mindere kwaliteit poster verwacht voor de prijs die ik moest betalen, maar ze waren echt top en heel mooi gelukt! Op donderdag voor 15:00 besteld en de opdracht was... Was echt top geregeld! Ik had een mindere kwaliteit poster verwacht voor de prijs die ik moest betalen, maar ze waren echt top en heel mooi gelukt! Op donderdag voor 15:00 besteld en de opdracht was op vrijdag rond 11:00 al klaar.

Kwaliteit en prijs

Bij aankoop van verschillende soorten maten affiches wordt de prijs ineens heel hoog. Je kan beter dan 1 maat bestellen om het zo goedkoop mogelijk te houden, misschien dat daar wat aandacht naar kan.

Foorumi

1ste maal en laatste maal

snelheid

uitnodigingskaart niet evenwijdig of juist gecentreerd uitgesneden

Aart

Korte lijnen

Interne communicatie zou wat beter mogen

Nemotherm BVBA

Zeer tevreden. Snelle levering, goede communicatie en flexibiliteit

Snelle levering, goede communicatie en flexibiliteit

je verwacht niet dat je de opmerkingen pas aan het eind van de bestelling moet plaatsen. Hier kwam ik pas achter na telefonisch contact

Un4gettable Photography

Perfect! Pro-actieve hulp, geduldig, accuraat.

Geduldige ‘can-do’-houding.

Marjolein

Heel goed! De posters waren erg snel klaar, nog een dag eerder dan aangegeven. Bovendien zijn ze heel erg mooi geworden, zeer tevreden over de afdrukkwaliteit, de kleuren en het papier. Ook heel erg... Heel goed! De posters waren erg snel klaar, nog een dag eerder dan aangegeven. Bovendien zijn ze heel erg mooi geworden, zeer tevreden over de afdrukkwaliteit, de kleuren en het papier. Ook heel erg fijn dat ik ze om de hoek, in Delft, op kon halen.

Goede kwaliteit afdruk en heel snel.

Het uploaden van het bestand in het bestel proces ging niet in een keer goed. Een verkeerd geupload bestand nog wisselen voor een andere leidde tot een error pagina.

Shiva Shankar

PrinterPro heeft ons goed geholpen met onze bestelling. Ze gaven ons in hun winkel goed advies en de levering was snel. Onze bestelling was mooi geprint en het zag er zeer professioneel uit. Bedankt... PrinterPro heeft ons goed geholpen met onze bestelling. Ze gaven ons in hun winkel goed advies en de levering was snel. Onze bestelling was mooi geprint en het zag er zeer professioneel uit. Bedankt Printerpro!

- duidelijke instructies
- professioneel drukwerk
- bestelling was netjes verpakt en in stapeltjes gebonden

- op de website zou het fijn zijn als er een optie was om speelkaarten & kwartetkaarten te drukken. Nu hebben wij de optie flyers gebruikt.

Graphiqa

Prima service, klantvriendelijkheid, kennis van zaken en kwaliteit

Er werd goed meegedacht met de opdracht en bij problemen meteen contact opgenomen. Fijn dat men zelf even het papier kan voelen bij een vestiging in de buurt.

JAnV1man

Richard snapt het

Heel goed advies, zeer goede ondersteuning, denkt goed mee en stuurt je vriendelijk naar de juiste oplossing. Helemaal top die tent.

Vooral zo doorgaan!

M.W. van Beek

Snel, goede kwailiteit.

Snel, goede kwaliteit.

Iets duidelijkere aanwijzingen voor de afhaallocatie en evt. parkeren.