Product kwaliteit

Heel goed

Klant service

Weet ik niet

Ashwin van Grevenhof

Super snel, zeer professioneel resultaat

Prachtig wit op zwart papier geprint, dat is elders lastig te vinden.

Selectievakje om een proefdruk te vragen en om enveloptype te kiezen. Het is iets vreemd om dit in de opmerkingen te vermelden.

Particulier

Super geduldige mensen

Geduldigheid en professioneel,goede klanten contact om een mooie resultaat te krijgen voor het eindproduct.goeie advies. Gewoon Top. Ik ga zeker blijven bestellen en aanbevelen.

Niks dat ik weet. Service top.

Romy Wiese

Super!

Ik had een spoedbestelling geplaatst maar deze is ergens bij Post NL blijven hangen. Na een paar dagen nam ik contact met jullie op en jullie hebben mijn bestelling meteen opnieuw gedrukt zodat ik... Ik had een spoedbestelling geplaatst maar deze is ergens bij Post NL blijven hangen. Na een paar dagen nam ik contact met jullie op en jullie hebben mijn bestelling meteen opnieuw gedrukt zodat ik deze bij jullie kon afhalen. Ik ben onwijs goed geholpen en heel prettig te woord gestaan door de klantenservice door Emma en Annemarie. Zulke goede en persoonlijke service kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren!

nvt

Nvt

Snelle service

Prijzig en onduidelijke interface op website. Eerst betalen, dan pas mogelijkheid om bestand in te laden. Na het betalen pas goede info beschikbaar over de vereiste van je bestand.

Tim Dries

Goede ervaring, erg snelle service en heel fijn dat achteraf de prijs is gecorrigeerd (correctie naar variabel printen).

Goede, snelle service. Super dat er contact wordt opgenomen om de prijs aan te passen (correctie naar variabel printen)

Iets duidelijker op de site aangeven (tijdens het bestelproces) dat variabel printen een optie is. Bijv. naast het kiezen van aantal posters een aanvink-optie 'variabele ontwerpen'. Dan is het voor... Iets duidelijker op de site aangeven (tijdens het bestelproces) dat variabel printen een optie is. Bijv. naast het kiezen van aantal posters een aanvink-optie 'variabele ontwerpen'. Dan is het voor de klant gelijk duidelijk dat dit een mogelijkheid is.

Lin Houtman

Perfect

Goede communicatie

Reactie printerpro.nl:

Beste Lin,
Bedankt voor je positieve review!
Ivan | printerpro.nl

Joost de Bont

Goede service, heldere communicatie. Mooi drukwerk voor een mooie prijs en meedenkende medewerkers

Medewerkers denken mee en er worden goede producten geleverd

Enige puntje dat ik zou willen noemen is dat ik papier samples had aangevraagd en pas nadat ik zelf had gebeld (omdat ze er nog niet waren) hoorde ik dat door het nieuwe systeem dit 2 weken zou... Enige puntje dat ik zou willen noemen is dat ik papier samples had aangevraagd en pas nadat ik zelf had gebeld (omdat ze er nog niet waren) hoorde ik dat door het nieuwe systeem dit 2 weken zou kosten. Had wel fijn en proactief geweest als jullie hier zelf al contact met met hadden opgenomen.

M K

Zeer prettige samenwerking

Snelle en sterke communicatie

Arendshorst Eric

Snel en goede prijs kwaliteitverhouding

Communicatie en snelheid