Product kwaliteit

EIgenarchitectuur

Goed en vriendelijk behulpzaam personeel

klantvriendelijkheid vele mogenlijkheden

sommige producten lastig te vinden op de site

Anna

Ik heb magazines laten drukken. Ik ben langs geweest in Delft en de medewerker daar was echt heel behulpzaam en vriendelijk, dat was heel fijn!

Behulpzaamheid, mogelijkheden, kosten (stuk lagere kosten dan bij andere drukkerijen)

Ik kreeg het mailtje dat het product klaarlag wat later, maar ik had even gebeld en toen zeiden ze dat het klaar lag, was niet erg.

Snel, goede kwaliteit, nette prijs

Erg snel, goede kwaliteit, nette prijs.

Zorg dat er een optie is om visitekaartjes per brievenbuspost te verzenden, dus los in een bubbeltjesenvelop met een ongevouwen bewaardoosje erin; dan hoeven mensen niet thuis te blijven en is een... Zorg dat er een optie is om visitekaartjes per brievenbuspost te verzenden, dus los in een bubbeltjesenvelop met een ongevouwen bewaardoosje erin; dan hoeven mensen niet thuis te blijven en is een spoedbestelling inderdaad de volgende dag in huis. Ik ging er vanuit dat dit met 50 kaartjes sowieso het geval zou zijn, dus iets meer info op de website hierover is aan te raden. Bied dan ook de optie "afhalen bij PostNL pakketpunt" aan.

Prima. Vlotte afhandeling. Goede kwaliteit

Snelheid en kwaliteit

Elixir Life

Top

Door een menselijke fout zijn de verkeerde bestanden gebruikt voor de eerste druk. PrinterPro heeft dit uitstekend opgelost door me snel nieuwe business cards op te sturen.

Nvt

Prijs en kwaliteit

Henk Riethoff

Zeer goede ervaringen mee

Er wordt snel gereageerd, mooi eindresultaat

Raquel Alves

Goedkoop, duidelijk informatie en snelle levering.

Duidelijk hoe je een bestand aan moet leveren.

Geen!

Zeer tevreden

Goede klantenservice. Bij vragen helpen ze je op een deskundige wijze

Bij losbladig afdrukken staat vermeld dat je snijlijnen moet aangeven. Echter aan de telefoon werd mij verteld dat dit voor standaard formaten niet nodig was. Wellicht handig om te vermelden op... Bij losbladig afdrukken staat vermeld dat je snijlijnen moet aangeven. Echter aan de telefoon werd mij verteld dat dit voor standaard formaten niet nodig was. Wellicht handig om te vermelden op website.

lampenier sittard

Keurig volgens afspraak geleverd

prijs

beter aangeven dat staffel met diverse lay outs mogelijk is