Product kwaliteit

Diana Roig

telefonische hulp

website is erg onduidelijk (vind ik)

Beste Diana,
Beste Diana,
Bedankt voor het achterlaten van deze fijne beoordeling. We waarderen jouw opmerking over de onduidelijkheid van de website en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Bob

Via PrinterPro heb ik mijn portfolio laten drukken (softcover, 17x24 cm, Recycled Balance - gesatineerd 135 g/m², Full Color, kaft mat gelamineerd)

Goede website, hulpvolle klantenservice, topkwaliteit print, snelle levering.

Beste Bob,
Bedankt voor deze fijne review. We zijn enorm blij dat we je naar
tevredenheid hebben geholpen. We hopen jou de volgende keer weer van dienst te
mogen zijn.

Nieuw Jurk

Goeie professionele begeleiding en productie

Mooi product, goeie kennis en service

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor het geven van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's en niet onbelangrijk dat het product bevalt. We zien jou hopelijk snel... Bedankt voor het geven van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega's en niet onbelangrijk dat het product bevalt. We zien jou hopelijk snel terug!

Vera

Snelle reactie op vragen, goede kwaliteit van het product en snelle levering

Meerdere opties qua levering, ook voor spoed meerdere opties.

Ik begreep niet het exacte onderscheid tussen de verschillende leveringsopties. Misschien dat daar nog wat aanvullende informatie over kan worden gegeven op de site.

Gebroeders frehe vof

Prettig en snel geholpen

Kwaliteit product

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen je snel
weer te zien!

Tim

Goede kwaliteit, makkelijke afhandeling.

Goede kwaliteit, veel keuze, gemakkelijk te bestellen.

Communicatie over of de order al klaar was om af te halen was wat onduidelijk, maar leek vooral een incident te zijn.

Beste Tim,
Beste Tim,
Dank je wel voor het achterlaten van een review. Fijn te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product. We zullen proberen duidelijker te zijn over het verloop van de bestelling.

Sylvia van Meurs

Prima service, mooie producten

Goede kwaliteit

Beste Sylvia,
Dank je wel voor deze fantastische review. Goed te horen dat de producten naar wens zijn.

Bert Smits Art & Music

Prima servicew

snel

er werden meteen nieuwe posters gestuurd nadat de eerste zending beschadigd was aangekomen. prima.

Beste Bert,
Dank je wel voor het geven van deze review. Fijn te horen dat de 2e levering niet beschadigd is aangekomen. We hopen je snel terug te zien. Vriendelijke groet, Annemarie

Fenneke

Foto op aluminium laten printen, keurig op tijd en precies geleverd zoals ik in mijn hoofd had.

Persoonlijke aandacht - de meneer in de winkel had het product al gecheckt voordat ik kwam om het op te halen. En een 'gezicht' achter het product.

Bevestiging dat het product klaar is en op de afgesproken tijd opgehaald kan worden? Nu kwam er pas een mail toen het product ingepakt en al klaar stond, een uur voor sluitingstijd van de winkel.

Beste Fenneke,
Dank je wel voor het plaatsen van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen.
De pakketjes worden altijd vanuit onze locatie Rotterdam naar Delft...
Beste Fenneke,
De pakketjes worden altijd vanuit onze locatie Rotterdam naar Delft gebracht. De bevestiging kan pas worden verstuurd zodra de pakketjes op onze locatie Delft of Den haag aankomen. We waarderen jouw opmerking en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Vriendelijke groet, Annemarie

Herman Scheper

Goede helpdesk

Vlotte afhandeling

Kwaliteit geleverde foto slecht. Heel erg flets/ in vergelijking met eerdere afdruk die wel het goede contrast had.

Beste Herman,
Beste Herman,
Bedankt voor het geven van een review. Vervelend te horen dat de kwaliteit van de foto niet het gewenste resultaat opleverde. Ik kom graag met u in contact om te kijken wat we hier nog aan kunnen doen. U kunt ons bereiken op 010- 281 01 35 of een mail sturen naar info@printerpro.nl. Vriendelijke groet, Annemarie