Product kwaliteit

The Coloryst

Positief

leveren kwaliteit en snelheid

ik kies vaak vd optie glossy, maar ik zou m nog glossier willen. Ik kan me herinneren..niet bij jullie dat ik ooit flyers had laten drukken die een soort laklaag hadden. Ik weet alleen niet meer... ik kies vaak vd optie glossy, maar ik zou m nog glossier willen. Ik kan me herinneren..niet bij jullie dat ik ooit flyers had laten drukken die een soort laklaag hadden. Ik weet alleen niet meer waar, maar zou heel tof zijn als dit ook bij jullie beschikbaar is.

Nardo Maspaitella

Geweldig ????

Zie boven

Geen Ga zo door

Roest Architectuur

Presentatiepanelen besteld (A0)

Wijze van verpakken en verzenden

Arjan Vergeer // JanuzArt

Heel fijn. Ik vroeg om print samples, netjes opgestuurd. Daarna prints besteld. Heel mooi

Sneller geleverd dan verwacht

Bij de MC satin 130 g/m² standaard poster zie ik om de 10cm ongeveer een lichte streep. De Deep mat 180 g/m² High Quality Posters zijn prachtig.

Bram

Erg snel

Het is heel verwarrend dat je het ontwerp van je poster pas kan sturen nadat je hebt betaald, waarom niet er voor?

m

Snel maar niet zorgvuldig

Snelheid kwaliteit print

aandacht bij details afwerking

Beste,
Bedankt voor je feedback, vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan. Kan jij mij misschien vertellen wat er niet goed gegaan is. Wellicht kan ik nog iets betekenen en kunnen we het probleem verhelpen. Ik hoor het graag. Een fijne dag nog.

Nikki

Ik heb menu kaarten besteld

Klantvriendelijk

Ik zou aan het begin, waar je de hoeveelheden invult, neer zetten dat je aan het eind pas de bestanden moet invoeren. Dat was het enige onduidelijke

Y.M.

Excellent

Nice print quality and nice service

no

Kim van Hout

Helaas een slechte ervaring. Kleuren komen totaal niet overeen, kortom ik heb uiteindelijk niets aan mijn product. Door de slechte kwaliteit gewoon onbruikbaar.

snelle levering, snel contact.

kwaliteit drukwerk zeer matig in mijn geval.

Beste,
Bedankt voor je feedback, graag hoor ik wat er niet goed is gegaan. Wellicht kan ik je helpen met het bestand of een eventuele herprint. Ik hoor het graag. Een fijne dag nog.

Rosman

Goed maar te ingewikkeld bestel process, heel omslachtig

kwaliteit en service

Bestelproces voor leken, website usability

Beste,
Bedankt voor je feedback, en vervelend dat je niet helemaal uit onze website komt. Je kan altijd onze klantenservice bellen voor eventuele hulp. Echter moet ik er wel bij vermelden dat wij momenteel bezig zijn met onze nieuwe website. Hopelijk zal dit in het vervolg voor minder problemen zorgen. Een fijne dag nog.