Product kwaliteit

Bert Smits Art & Music

Prima servicew

snel

er werden meteen nieuwe posters gestuurd nadat de eerste zending beschadigd was aangekomen. prima.

Beste Bert,
Dank je wel voor het geven van deze review. Fijn te horen dat de 2e levering niet beschadigd is aangekomen. We hopen je snel terug te zien. Vriendelijke groet, Annemarie

Fenneke

Foto op aluminium laten printen, keurig op tijd en precies geleverd zoals ik in mijn hoofd had.

Persoonlijke aandacht - de meneer in de winkel had het product al gecheckt voordat ik kwam om het op te halen. En een 'gezicht' achter het product.

Bevestiging dat het product klaar is en op de afgesproken tijd opgehaald kan worden? Nu kwam er pas een mail toen het product ingepakt en al klaar stond, een uur voor sluitingstijd van de winkel.

Beste Fenneke,
Dank je wel voor het plaatsen van deze fantastische review. Goed te horen dat je zo goed bent geholpen.
De pakketjes worden altijd vanuit onze locatie Rotterdam naar Delft...
Beste Fenneke,
De pakketjes worden altijd vanuit onze locatie Rotterdam naar Delft gebracht. De bevestiging kan pas worden verstuurd zodra de pakketjes op onze locatie Delft of Den haag aankomen. We waarderen jouw opmerking en zullen deze zeker gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Vriendelijke groet, Annemarie

Herman Scheper

Goede helpdesk

Vlotte afhandeling

Kwaliteit geleverde foto slecht. Heel erg flets/ in vergelijking met eerdere afdruk die wel het goede contrast had.

Beste Herman,
Beste Herman,
Bedankt voor het geven van een review. Vervelend te horen dat de kwaliteit van de foto niet het gewenste resultaat opleverde. Ik kom graag met u in contact om te kijken wat we hier nog aan kunnen doen. U kunt ons bereiken op 010- 281 01 35 of een mail sturen naar info@printerpro.nl. Vriendelijke groet, Annemarie

Verschoor

Met spoed stickers laten drukken

Super snel en klantvriendelijk

Reactie printerpro.nl:

Dank je wel voor deze 5 sterren review! Hopelijk tot snel.
Vriendelijke groet, Annemarie

O’ona

Outstanding

Very client friendly, great quality

N/a

Thanks for taking the time to write a review. <3
We hope to see you soon
Mikal

Niels

Prima, goed verpakt, prima kwaliteit en snelheid. Wel aardig aan de prijs.

Snelheid en verpakking

Prijs. Online voorbeelddruk.

Do

Super blij met jullie!

Klantvriendelijk, snel en professioneel

Beste Do,
Dank je wel voor deze review! We zijn ook blij met jou. Hopelijk zien we jou snel terug! Vriendelijke groet, Annemarie

Jacky de Wolff

Geweldige service, heel persoonlijk, goede kwaliteit, kortom zeer tevreden!

Service, klantvriendelijkheid, kwaliteit

Alles perfect

Beste Jacky,
Dank je wel voor deze fantastische review. Fijn te horen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent met onze service. Hopelijk zien we je snel terug. Vriendelijke groet, Annemarie

Bert Smits Art & Music

Goede prints maar slechte verpakking waardoor beschadidgd aangekomen

kwaliteit print goed

Beter (steviger) verpakken. Ik neem even contact op voor nieuwe prints

Beste Bert,
Bedankt voor deze review. Wat vervelend te horen dat de producten beschadigd zijn aangekomen, dat is niet de bedoeling. Heb je ondertussen al contact met ons opgenomen? Zo niet, dan horen we graag van je. Dan kijken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groet, Annemarie

Ontwerpwerk

Uitstekend!

Prijs, afhaalservice in Den Haag

Mijn ervaring is dat posters op basic kwaliteit outdoor alleen geschikt zijn als ze worden gelijmd. Bevestiging in een kliklijst resulteert in vocht-bobbels/kreukels in het papier. Heb nog geen... Mijn ervaring is dat posters op basic kwaliteit outdoor alleen geschikt zijn als ze worden gelijmd. Bevestiging in een kliklijst resulteert in vocht-bobbels/kreukels in het papier. Heb nog geen ervaring met betere kwaliteit papier maar had hier graag advies over gelezen op jullie site.