Product kwaliteit

PVI

Hiervoor gekozen omdat we kaartjes snel nodig hadden. We konden de visitekaartjes na 16:30u ophalen maar toen we dat om 17:15u wilden doen was er niets klaar en moesten ze in feite nog beginnen. 10... Hiervoor gekozen omdat we kaartjes snel nodig hadden. We konden de visitekaartjes na 16:30u ophalen maar toen we dat om 17:15u wilden doen was er niets klaar en moesten ze in feite nog beginnen. 10 minuten wachten zou genoeg zijn maar toen was er een probleem met printer of bestand. We zijn wat gaan eten en zouden sowieso gebeld worden over het verloop.
Niets gehoord dus konden we zonder kaartjes op pad.
Toen we ze een paar dagen later alsnog ontvingen was de kwaliteit dermate slecht dat het alsnog niet bruikbaar was. Zal ongetwijfeld aan het aangeleverde bestand gelegen hebben maar zeg dat dan direct, dat moet toch vooraf te beoordelen zijn.

communicatie

Beste D Cremers,
Beste D Cremers,
Bedankt voor het invullen van het feedback formulier. Wat onwijs vervelend dat het zo verlopen is met jouw order. Dit is niet waar wij als Printerpro.nl voor staan. Ik kom heel graag in contact om tot een goede oplossing te komen.
Is het voor jou mogelijk om contact op te nemen met het onderstaande nummer, of emailadres? Ik wens je een fijne dag, en hopelijk spreken wij elkaar snel.
Pim | Printerpro.nl
010 - 281 01 35
info@printerpro.nl

Liefs

Wat een top ervaring zeg! Mikal heeft me erg goed geholpen en is erg servicegericht!

Mikal nogmaals bedankt voor jouw hulp! De klantenservice was goed en de levering verliep verder ook top! Ik kom zeker terug.

Geen verbeterpunten of tips

Reactie printerpro.nl:

Dank je wel voor deze 5 sterren review! Tot de volgende keer.

Sam

Je kan in kleine kwantiteit bestellen. Keuze uit meerdere soorten vellen.
Kwaliteit print.

Duurde 5 dagen voordat ik mijn kleine bestelling kon ophalen maar had op tijd besteld dus geen probleem.

Goed!

Snelle service en gemakkelijk te bestellen, dank!

Beste Casper,
Dank je wel voor deze positieve beoordeling. We zien je graag terug!

THEREDBOX Projects

Very good!

Quality

It would be good if you incorporate a preview of the work when we order it. This could be really useful to detect some possible errors.

Reactie printerpro.nl:

Thank you for your nice review. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us and we also take your ''tips'' into account. We hope to see you soon again. Warm... Thank you for your nice review. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us and we also take your ''tips'' into account. We hope to see you soon again. Warm regards, Annemarie

R. de Bakker

In één woord GROTE KLASSE!!!

Scoren op alle gebied zeer hoog

Scoren op alle gebied zeer hoog

Reactie printerpro.nl:

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Isabelle

Erg snel en goed; mijn spoedbestelling was in 2 dagen klaar om opgehaald te worden. Ik kreeg snel automatisch de leveringskosten teruggestort toen ik naderhand liever toch wilde afhalen dan laten... Erg snel en goed; mijn spoedbestelling was in 2 dagen klaar om opgehaald te worden. Ik kreeg snel automatisch de leveringskosten teruggestort toen ik naderhand liever toch wilde afhalen dan laten bezorgen. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de prints en de klantenservice!

Bestelling snel klaar; goede kwaliteit; snelle reactie van medewerkers

Meer voorbeelden van resultaten op de website voor een gemakkelijkere papierkeuze

Beste Isabelle,
Beste Isabelle,
Bedankt voor deze fijne review. Het klopt inderdaad dat de papierkeuze wat lastig te beoordelen is via de website. Het is bij ons altijd mogelijk om een sampleboekje van al onze papiersoorten aan te vragen. We kunnen deze alsnog naar je opsturen. Als je hierin geïnteresseerd bent stuur dan even een mailtje naar info@printerpro.nl en dan regelen we dat voor je.
Groetjes, Annemarie

Wouter

Prima ervaring. Heel fijn dat er op korte termijn nog foto's kunnen worden afgedrukt. Voor een cadeau wilde ik een groot formaat foto en dat kon ik op het laatste moment (24 uur van tevoren) nog... Prima ervaring. Heel fijn dat er op korte termijn nog foto's kunnen worden afgedrukt. Voor een cadeau wilde ik een groot formaat foto en dat kon ik op het laatste moment (24 uur van tevoren) nog allemaal regelen.

Snelheid, kwaliteit

Geen.

Beste Wouter,
Dank je wel voor de 5 sterren beoordeling! We hopen je snel weer terug te zien.

Massar Bouwbegeleiding B.V.

klantvriendelijk

Edwin

Heel erg meegedacht met de uitvoering van de printopdracht. Kwaliteit tevens boven verwachting. Nogmaals dank

Vriendelijk, accuraat