Product kwaliteit

Leonie

Goed, het resultaat is geweldig! Ik heb wel een paar verbeterpuntjes

Het eindresultaat is helemaal naar wens! Ik heb een aantal keer gemaild en ook gebeld en ik ben steeds netjes en snel geholpen. Goede kwaliteit tegen een lage prijs.

De monster set is tot drie keer toe opgestuurd, maar alleen de laatste keer goed overgekomen. De info op de website over de papiersoort kwam niet helemaal overeen met de papierkeuze in de monster... De monster set is tot drie keer toe opgestuurd, maar alleen de laatste keer goed overgekomen. De info op de website over de papiersoort kwam niet helemaal overeen met de papierkeuze in de monster set. Bij het uploaden van de bestanden had ik een fout gemaakt, maar ik kon het bestand niet meer verwijderen.

teeuwen vof

Doen wat beloofd wordt

kwaliteit prijs verhouding

mensen zonder computer liefde, kunnen die bij jullie terecht?

Malaikah

Prima service, snelle reactie

Correct behandeld, verpakking was perfect

Ik had om NIET schoonsnijden gevraagd, mss had ik duidelijker moeten zijn dat het aflopen, inclusief snijtekens geprint had moeten worden. 1op 1.

ahAvontuur

Technische begeleiding uitstekend! Direct een proefdruk van een illustratie waar twijfels over waren ontvangen. Uitstekende waaier met bedrukking van verschillende soorten papier. Steeds direct... Technische begeleiding uitstekend! Direct een proefdruk van een illustratie waar twijfels over waren ontvangen. Uitstekende waaier met bedrukking van verschillende soorten papier. Steeds direct teruggebeld. Prima verzorgd product wat ook mijn klant heeft overtuigd bij PrinterPro het drukwerk te laten verzorgen.

goede product begeleiding

Roberto ten Hoedt

Prima communicatie

Snelle communicatie en reactie bij vragen

na

Fijne communicatie, product goede kwaliteit en snel klaar

Product is ook op te halen in Rotterdam, scheelt tijd en kosten. Erg fijn. Fijn geholpen en product voldoet aan verwachtingen.

nvt

Koen

Goed, goeie hulp van de helpdesk. Shout-out naar Nicole voor her helpen met de cover!

Kwaliteit en service waren super!

Het invoeren van het print document ging fout, de website stopte ermee. Echter was dit snel en goed opgelost!

Vom Fass

It is always fast and high-quality. THe staff is very helpful and friendly, too!

Speed and delivery

The only improvement is for me to do better when I order! But, they are very nice and call me to fix what I do wrong. :-)

Loes Dekker

Fantastisch, dit bedrijf denkt super mee en heeft ook gezorgd dat mijn opdracht uitstekend werd uitgevoerd (ik had zelf een fout gemaakt uit onwetendheid en er werd onmiddellijk contact opgenomen... Fantastisch, dit bedrijf denkt super mee en heeft ook gezorgd dat mijn opdracht uitstekend werd uitgevoerd (ik had zelf een fout gemaakt uit onwetendheid en er werd onmiddellijk contact opgenomen en alles is keurig opgelost).

De wens om mij, de klant, een super product te leveren

Echt helemaal niets, echt perfect

De pers

Zeer goed

fijne communicatie, snelle levering en meedenken