Product kwaliteit

TRS Beveiliging

Perfect

rob

Zeer positieve ervaring

De mogelijkheid om een flexibele opdracht (meerdere producten in één bestelling) makkelijk en niet te duur te laten maken

Geen verbeterpunten naar aanleiding van deze en eerdere opdrachten

Wim Haasnoot

A0 en A1 formaat PDF's laten afdrukken.

nee

Kosten erg hoog;
Duidelijkheid/gebruiksvriendelijkheid website voor het laten afdrukken van A0 en A1 formaat pdf's kan m.i. veel beter.

anke verbeek

Prima ervaring geweest! Heel behulpzaam aan de telefoon en ik had een bestelling gedaan die ik eigenlijk ook anders kon doen waardoor het goedkoper was, en dat hebben ze uit hun eigen hersteld en... Prima ervaring geweest! Heel behulpzaam aan de telefoon en ik had een bestelling gedaan die ik eigenlijk ook anders kon doen waardoor het goedkoper was, en dat hebben ze uit hun eigen hersteld en mij het te veel betaalde bedrag retour gestort!
SUPER ATTENT!

Maurice Schuurman

Prima kwaliteit en service

Snelle levering en precies wat ik had gevraagd

Het aangeven van het formaat is niet heel duidelijk als het niet een standaard formaat is. Het is precies zoals ik bedoelde geleverd, maar ik had een beetje gegokt welk formaat ik moest kiezen en... Het aangeven van het formaat is niet heel duidelijk als het niet een standaard formaat is. Het is precies zoals ik bedoelde geleverd, maar ik had een beetje gegokt welk formaat ik moest kiezen en hoopte dat met het extra commentaar wat ik toevoegde duidelijk zou zijn wat ik bedoelde.

Alles perfect!

Alles top!

Nee, alles top!

Heldere communicatie, prima produkt

Broekbakema

Helemaal top. Mijn vraag over de bestelling van bouwtekeningen wordt meteen persoonlijk opgepakt. Als vanouds prettig en snel.

Snel, persoonlijk en van hoge kwaliteit.

RDC

Fantastische service door vriendelijke mensen!

Snelle reactie op mail. Persoonlijke controle van het drukwerk.