Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
9.5/10

Excellente Service

WAUW wat een geweldige ervaring met dit bedrijft.. Ontzettend goed geholpen door een jongen (pim volgens mij?)
Duidelijk een aanrader voor iedereen die print werk nodig heeft.

Beste klant,

Van dit soort reacties worden wij natuurlijk ontzettend enthousiast! Heel erg leuk om te horen. Ik heb aan Pim doorgegeven dat je zo blij was met de dienstverlening. Hij vond het ontzettend aardig en was heel blij!

Bedankt voor je review en tot snel.

printerpro.nl

Maite Prince

Altijd super goede service met een glimlach. Ik had laatst zelf een verkeerde bestelling gedaan en dit werd gelijkt opgelost! en goede kwaliteit prints (ook niet onbelangrijk;))

Altijd een snelle reactie en altijd meedenken aan een oplossing voor de klant.
Goede print kwaliteit

Beste Maite,

Ik ben heel blij om te horen dat we het weer goed voor je hebben opgelost! Dat doen we natuurlijk graag.
Mocht iemand anders deze review lezen, bekijk het te gekke werk van Maite Prince!

Aniek van printerpro.nl

LFWM van Rooyen

prijs/kwaliteit

Popov Architecten

Mijn ervaring is slecht met dit bedrijf.

geen sterke punten

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je ervaring met ons bedrijf zo negatief was. Ik heb je geprobeerd te bereiken om hierover een oplossing te zoeken, maar helaas nog niets van je vernomen. Graag hoor ik wat er precies is gebeurd en hoe ik je eventueel nog zou kunnen helpen!

Team PrinterPro

Overzichtelijke website en snelle levering met een goede prijs.

Snelle levering mogelijk als dat nodig is.

Ophalen is wat lastig omdat het de eerste keer niet zo makkelijk te vinden is.

Pandd6

Helemaal super!

Ik blijf het altijd spannend vinden of het drukwerk eruit komt te zien zoals je dat voor ogen had. PrinterPro schroomt niet om even telefonisch contact te leggen, zodra ze je bestelling hebben...

PrinterPro biedt ook de mogelijkheid om net weer even een andere kaart te maken dan de meeste andere sites. Denk hierbij aan de luikvouw. Heel leuk! Kwaliteit papier is ook top!

Heel prettig contact waar ze de tijd voor je nemen en mooi resultaat voor je maken

Denken prima mee

Zou het op dit moment niet weten

Heel goede klantenservice! Ben ontzettend tevreden!

Bestandsgoedkeuring voordat het afgedrukt wordt

N.v.t.