Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Pilatesstudio Body & Mind

Goede service

Sascha

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Reactie PrinterPro.nl:

Beste, super fijn om te horen, dit maakt je dag toch zeker goed zo in combinatie met dit lekkere weer. fijne dag nog!

Posters/muurplaten (A4) voor op mijn dochters kamer (via etsy de bestanden gekocht) laten printen bij PrinterPro. Ze hebben precies geleverd wat ik verwachtte (mat papier, mooie kleuren) voor een...

super mooie kwaliteit voor een hele goede prijs

Prima!

Professioneel en erg vriendelijk

Super vriendelijk en fijn

Het zou handig zijn als je bij het uploaden van bestanden automatisch controle krijgt of het formaat wel juist is met bleeds, snijtekens, en ook het gekozen kleurinstellingen. Daar blijf ik toch altijd over twijfelen. Bij visitekaartjes stond bv dat snijtekens erbij moesten maar dat pakte bij mijn bestelling juist niet goed uit.

Reactie PrinterPro.nl:

Je hebt helemaal gelijk, we zijn dan ook druk bezig met een nieuwe website waarin dit mogelijk gemaakt wordt!

Ik heb inderdaad nog even naar de specificaties van de visitekaartjes gekeken en het klopt wat je zegt. Ik heb het gelijk aangepast. Heel erg bedankt voor je feedback!

Shiela

Ik had op 21/03 met spoedservice besteld en er stond bij dat het op 22/03 verzonden zou worden en op 23/03 zou aankomen. Uiteindelijk heb ik het pas 26/03 ontvangen. Het was natuurlijk niet zonder...

Goede kwaliteit van print

Beste Shiela,

Wat vervelend dat je je producten niet op tijd hebt gekregen. Heb je hierover ook contact opgenomen met onze klantenservice?
Ik heb je order er even bij gepakt en jouw order is verzonden naar een adres in Belgie, wij kunnen het verzendmoment wel garanderen, maar helaas is de overgang van Nederlandse naar Belgische post niet erg goed geregeld en wij kunnen daar eigenlijk niet heel veel aan doen. Natuurlijk vind ik het erg vervelend voor je en als je ons een e-mail stuurt zal ik je de kosten voor de spoedlevering terugstorten als je dat een goede oplossing vindt.

Groetjes,

Aniek van de klantenservice.

Al meerdere malen besteld en elke keer ben ik erg tevreden!

De producten worden heel goed verzonden in stevige verpakking. Het is fijn dat je papiermonsters kan aan vragen zodat je van te voren weet hoe het voelt.

Reactie PrinterPro.nl:

Heel erg bedankt voor je positieve reactie!

Groetjes,

Team printerpro.nl

R.E.Fabrie

Top!!!!

Klant vriendelijkheid,zeer snelle levering, ook voor kleine opdrachten.

Ja zo blijven doorgaan.

Reactie PrinterPro.nl:

Bedankt voor je super fijne reactie, wij van printerpro wensen je nog een fijne dag!

Brunssum Brandschoon

Snel en eenvoudig

Lekker makkelijk

Reactie PrinterPro.nl:

Fijn om te horen dat je ons bestelproces zo handig vindt! We zien je graag snel weer terug.

Joren Joshua

Goede printkwaliteit, flexibel en snel!