Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
9.5/10

David Veneman

Goed, maar de laatste twee bestellingen waren met spoed gemaakt op resp. vrijdag en donderdag en kwamen pas maandag aan. Daar betaal ik niet extra meer voor.

Snel en mooi, perfect!!

Judith

In een paar weken tijd heb ik tweemaal een bestelling bij PrinterPro geplaatst. Ik kende PrinterPro nog niet. Mijn aandacht was getrokken door het aanbod van verschillende bestanden aanleveren voor...

- verschillende flyers in 1 bestelling kunnen bestellen!!!
Zelf diverse bestanden aanleveren met daarbijhorend het aantal exemplaren per bestand. Dit is naar mijn idee uniek!!!
Dus kiezen voor totaal bv 200 flyers en dan 5 van de ene, 50 van een andere, 100 van weer een andere en 45 van een vierde bestand. En dat allemaal voor een normale prijs van 200 flyers!!!

-Visueel maken van de te bestellen producten. Dus een bestand ook als plaatje afbeelden. Dit zou voor de visueel ingestelden een geweldig mooie aanvulling zijn.
- Het zou voor mij logischer zijn om eerst de bestelling te plaatsen en dan te betalen ipv andersom.
Ik heb er echt over getwijfeld of ik wel zou betalen en niet ergens anders zou gaan bestellen. Betalen zonder dat je weet hoe de bestelling daarna verloopt en wat je dus nog kunt verwachten was voor mij écht een hekel punt.

Marlies Becker

Goede ervaring, netjes geholpen door de dames op kantoor!

de dames op kantoor denken super goed mee en zijn oplossingsgericht

Als er intern iets niet duidelijk gecommuniceerd is, moet dat ook intern opgelost worden en niet met de klant ;-)

Amber Gijsbers

Last minute (17:00 uur) bij jullie een forex paneel laten bedrukken. Jullie schakelde direct en hebben het paneel diezelfde avond nog afgeleverd bij onze klant. Enorm snelle en goede service, bedankt!

Enorm snelle en goede service

N.v.t.

floor arnold

Hele fijne ervaring. Goede kwaliteit en service.

ja klantenservice was top. Erg snel en goed geholpen

nee niets op aan te merken.

We bleken een boekje te weinig te hebben (en konden in ieder geval niet meer achterhalen of er een te weinig was geprint of dat er bij ons bij de ‘distributie’ iets mis was gegaan) maar zonder...

Klantenservice

Info verloop order

Gewoon goed!

Snelle reactie op vragen per e-mail

Premium Movers Amsterdam

Zeer klantvriendelijk, snelle levering tegen een goede prijs.

Zeer klantvriendelijk, snelle levering tegen een goede prijs.

Bestelproces op de website iets verbeteren