Product kwaliteit

Kai Nieuwenhuizen

Zeer tevreden met kwaliteit

Goede kwaliteit, snel klaar

Iets duidelijkere beschrijving van bestelling

Lotte van Koppen

Positief! Erg goede kwaliteit van de poster

Goede kwaliteit van de poster, goed gedetailleerde weergave

Men zou informatie kunnen verstrekken over hoe groot de poster precies wordt in de mail. Dus hoeveel cm bij hoeveel cm.

Semmi

Goed en heel snel

Heel snel en mooi

Peter

Op zich prima. De prijs is scherp aan de concurrentie, en onze geboortekaartjes waren eerder op te halen dan vooraf beloofd dus dat is een groot pluspunt. Het papier (vergé) was glimmender dan we... Op zich prima. De prijs is scherp aan de concurrentie, en onze geboortekaartjes waren eerder op te halen dan vooraf beloofd dus dat is een groot pluspunt. Het papier (vergé) was glimmender dan we hadden verwacht, dat was mij uit de omschrijving niet helemaal duidelijk. Eigenlijk vond ik het sowieso erg moeilijk in te schatten wat voor soorten papier het nu echt waren, en hoe dat eruit zou komen te zien. En de kleuren van het kaartje weken wel af van het origineel, iets donkerder. Het geel werd groener, dat is jammer.

Snelheid

Kleuren kunnen beter. En omschrijving van papiersoorten zijn niet helder voor een leek.

Florien Eindhoven / Galopines

Goed, er werd meegedacht en mijn opdracht was snel voltooid

Wellicht duidelijker de limitaties van snelle levering vermelden (bv maximum oplage). Ik wilde het in DH ophalen maar dit kon door de oplage niet. Voor mij geen probleem geweest, dankzij jullie... Wellicht duidelijker de limitaties van snelle levering vermelden (bv maximum oplage). Ik wilde het in DH ophalen maar dit kon door de oplage niet. Voor mij geen probleem geweest, dankzij jullie meedenken, maar voor anderen misschien wel.

Uitstekende service, mooi product, snelle afhandeling

Duidelijke website, volop mogelijkheden, goede prijs, goede locatie

Reactie printerpro.nl:

Beste Erik,
Dank je wel voor deze fantastische review. Goed te horen dat je tevreden bent met onze service en niet onbelangrijk dat het resultaat bevalt. Hopelijk tot snel.
Vriendelijke...
Beste Erik,
Vriendelijke groet, Annemarie

Boersma Juridisch Adviseur

Via de website eenvoudige aanleverprocedure. Snelle en correcte levering.

bestelgemak voor de klant

iets duidelijker aangeven in welke vorm de klant zijn materiaal aan moet leveren via de website.

Fieneke

Na de website bekeken te hebben ben ik naar de PrinterPro vestiging in Delft gegaan om bijv de verschillende papier soorten te voelen. Daar kreeg ik te horen dat ik ook een waaier had kunnen... Na de website bekeken te hebben ben ik naar de PrinterPro vestiging in Delft gegaan om bijv de verschillende papier soorten te voelen. Daar kreeg ik te horen dat ik ook een waaier had kunnen bestellen met alle keuzes zodat ik niet naar de winkel had hoeven komen. Het was fijn geweest als dit duidelijker op de website was aangegeven. Daarnaast is mij in de winkel niet duidelijk verteld dat ik een speciaal programma nodig had om mijn cover te ontwerpen. Daar kwam ik pas achter toen ik de order had betaald en mijn verslag had geupload. Na een mail te hebben gekregen dat ik de cover apart moest ontwerpen heb ik de klantenservice gebeld die gelukkig snel opnam en mee dacht. Daar kreeg ik te horen dat zij de cover voor mij konden ontwerpen voor €25, dit is jammer genoeg mij niet verteld in de winkel. Gelukkig kreeg ik te horen dat ik het ook in Word kon proberen en dat een medewerker zou controleren of de cover aan alle eisen voldeed. Donderdag had ik mijn orginele order geplaatst, maandag kreeg ik te horen (na weer snel de klanten service te hebben gesproken) dat de cover goed was en woensdag kon ik mijn order volgens de originele ophaaldatum afhalen.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van mijn drukwerk en de klantenservice. Wel vind ik het jammer dat het maken van de cover minder simpel was dan mij in de winkel werd verteld en vooral dat de extra bijkomende kosten niet zijn benoemt. Hierdoor twijfel ik toch of ik PrinterPro aanbeveel aan anderen.

kwaliteit drukwerk, bereikbaarheid klantenservice

informatie over bestellen/ontwerpen cover en de mogelijke bijkomende kosten daarvoor

Marek

Perfecte dienstverlening! Mooi resultaat.

Kundigheid

Nvt

Tanya

Snelle service, goede prijs en mooie kwaliteit

Prijs, service, kwaliteit

niets

Reactie printerpro.nl:

Dank je wel voor deze 5 sterren review!