9.5/10
Product kwaliteit
9.5/10

Helemaal perfect!
Netjes via online besteld.
Lag klaar en netjes verpakt te wachten op de aangegeven tijd.

Ik heb hier de zelfontworpen uitnodigingen voor onze bruiloft besteld en gebruik gemaakt van variable printen.

Zeer duidelijke uitleg op de website over mogelijkheden en bestandsinstellingen
Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerkers die jou vraag direct begrijpen en een duidelijk antwoord geven
Standaard formaten enveloppen voldoende op voorraad en kon ik al eerder meenemen voordat de drukwerkbestelling volledig klaar was

Aangeven op de website welke instellingen je het best zou kunnen gebruiken voor het exporteren van je illustrator/indesign bestanden naar PDF bestand.

Jules

Wauw. Echt een top service! Een hardcover boek besteld met spoedlevering, bestanden voor 13:00 aangeleverd en de volgende ochtend werdt het al bezorgd. Spoed is hier echt spoed en niet alsnog 2...

Duidelijke omschrijving voor aanlevering (InDesign), handig met te downloaden kleurprofielen en PDF voorinstellingen. Vlotte service en aardige klantenservice.

Geen eigenlijk!

Reactie PrinterPro.nl:

Wat een fijne review, goed om te lezen dat je zo tevreden bent! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar.
Team van Printerpro.nl

Fijn bedrijf, goede service en meestal sneller dan beloofd

Snelle levertijd

Chloë

Zeer tevreden! Goed geholpen door Aniek.

Klantevredenheid, snelle levering, kwaliteit product

Meerdere prints besteld voor flyers en prints voor gedetailleerd drukwerk. Goed advies gekregen en bij problemen met de kleurstelling van het papier was de klantenservice zeer behulpzaam.

Fantastische klantenservice, behulpzaam en meedenkend. Goed advies bij problemen. Hoge kwaliteit prints!

Karolina Draws

Snel en professioneel!

Snelheid en telefonisch goed bereikbaar.

Niks

Julian Geelhoed

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding met snelle levering.

Ruben

Eerst gratis papiersamples aangevraagd en ontvangen en vervolgens bestelling geplaatst. Na een week bestelling kunnen ophalen en enveloppen per post ontvangen.

Keuzemogelijkheden mbt papier, print en enveloppen. Gratis papiersamples vooraf.

VvE Jan Campertlaan

Ik ben uiterst tevreden

Prijs/kwaliteit verhouding ongeëvenaard - ik heb verschillende offertes aangevraagd.

Ik had moeite met het aangeven van de verschillende aflever- en factuuradresadres. Wellicht kan daar nog een verbetering in aangebracht worden.