9.5/10
Product kwaliteit

Heldere uitleg bij vragen en snelle + uitstekende service.

De uitleg die ik kreeg n.a.v. van mijn vragen was goed te begrijpen.

Bij het bestellen van mijn drukwerk moest ik aangeven hoeveel pagina's mijn product was, dit ging per 4 pagina's. Na het krijgen van uitleg logisch, maar als volstrekte leek voor mij eerst onduidelijk. Misschien is het een goed idee om een korte uitleg toe te voegen dat het per 4 gaat i.v.m. papierformaten, etc?

Menno Altena

Erg goed.

Poster voor een presentatie voor school snel laten leveren, dit is gelukt! Top kwaliteit en geen gedoe met de levering.

Duidelijk vermeldend dat er eerst betaald moest worden en dat daarna het bestand geupload moet worden

Jules Holleboom

Goed!

Goed, met duidelijke uitleg over kwaliteit om keuze te maken!

Ja

Goede zaak, mooie producten en erg klantvriendlijk.

Goede levering en erg klantvriendelijk, denken met je mee.

Status van bestelling kan een extra mail aan gekoppeld worden. Bestanden zijn ontvangen > mail ophalen. Er zou een mail tussen kunnen met dat hij in productie is genomen. Maar misschien is eerder aangegeven dat er te veel mail wordt ontvangen ;)

De poster was supersnel klaar en de prijs vond ik zeer redelijk. Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Toen ik niet goed wist welke opties ik moest aanklikken voor een conferentie poster, heb ik even gebeld en heeft de mevrouw aan de lijn mij heel vlot geholpen en advies gegeven.

Duidelijke informatie bij vraag via mail

Het zou handig zijn als tussendoor een soort update geven zou kunnen worden zodat de besteller weet dat eraan gewerkt wordt.

Karlijn Lenferink

Hartstikke fijn! Mooie kwaliteit papier en snelle levering. Aanrader!

Richard P

Snel en keurig geleverd.