Product kwaliteit

Niels

Snel en volgens afspraak

Goede levertijd en informatie over de producten/aanbod

Het zou mooi zijn als je online nog duidelijker de status kan bijhouden

panoptice

Snelle service goed advies en mooie uitkomst.

snel, vriendelijk, professioneel.

de sjablomen op de site voor gebruik in adobe zijn niet allemaal compleet. sommige zoals visite kaartjes ontbreken nog.

Galerie Artlinee

Ik heb goede ervarig met dit bedrijf. Is nu de 2e keer dat ik bij hen wat besteld heb.

Snel en efficiënt. Je kunt ze altijd even bellen voor advies.

Wat misschien leuk is is bij het afleveren van drukwerk een soort waterdichte box geven met statiegeld die weer terug gegeven kan worden. Voor bij het ophalen van drukwerk als het regent en je wilt... Wat misschien leuk is is bij het afleveren van drukwerk een soort waterdichte box geven met statiegeld die weer terug gegeven kan worden. Voor bij het ophalen van drukwerk als het regent en je wilt het op de fiets ophalen.

Karin

Mooie prints en goede hulp bij bestelproces

duidelijkheid over prijs en levertijd en natuurlijk de kwaliteit van de afdrukken.

AEK Multimedia

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf en ik kan zeggen dat ik hier vaker mijn bedrukkingen zal gaan bestellen. De service is op en top. Ik werd gebeld/gemaild omdat er iets niet klopte aan de... Mijn eerste ervaring met dit bedrijf en ik kan zeggen dat ik hier vaker mijn bedrukkingen zal gaan bestellen. De service is op en top. Ik werd gebeld/gemaild omdat er iets niet klopte aan de aangeleverde marges en werd hier uitstekend in geholpen. Daarnaast heeft mijn bestelling, ondanks de fout aan mijn zijde, geen vertraging opgelopen. Als kers op de taart zien de visitekaartjes er ook nog eens fantastisch uit!

Snelle reacties
Snelle levertijd
Uitstekende service
Uitstekende kwaliteit bedrukking

Underdog uitlaatservice

Fijn en goed in communicatie

communicatie

Urbanartgallery.nl

Top!

Printerpro denkt altijd met je mee. Ze geven je goed advies of je nu online besteld of aan de balie. Ik vind dit echt een top bedrijf! Een best practices waar vele van kunnen leren!

op site staat standaard de bezorging voor post.nl aan, daar heb ik zelf een paar keer over heen gelezen.

Hvrlogistiek

Prima service, mooie prints en je krijgt een melding als je ze kan ophalen (nog binnen de aangegeven tijd!).

Service

Aikono BV

Simpelweg de beste printshop in Rotterdam, Den Haag en omstreken

Ik werk al jaren met PrinterPro, ze snappen als geen ander hoe hun drukwerk de sluitpost is op een lange keten van deadlines. Hun werk is altijd in 1 keer goed.

Desse Studio

Zeer tevreden over de extra geleverde service door Mikal!!!

Going the extra mile om de klant te helpen.

Meer "tooltips" dus extra uitleg die het kiezen van een product makkelijker kunnen maken. Ik als webdesigner met enige kennis van print liep toch vast omdat niet genoeg informatie beschikbaar was.