Product kwaliteit

Noëlla van der Meiden

Onwijs goede hulp en met snelle levering heb ik de brochure gelukkig op tijd, bedankt PrinterPro

Snelle levering en fijne communicatie.

Website

Noë Jurjus

Erg fijn! Waren erg behulpzaam en hielpen ook actief bij het process om ervoor te zorgen dat de juiste documenten ingeleverd werden.

Klantvriendelijk en snelle service

United Nations - OCHA

Amazing!

Customer service and fast product delivery

None

Super snel en goed

Snelle service

Geen tips!

Aretia

Prima. Aardige medewerkers, goede uitleg en service

goede uitleg over de wijze van bestellen

M Kolle

Goed, m’n bestelling klopte helemaal

Had een best lastige variabel printen opdracht, maar is goed gegaan zonder gedoe

Afsnijding varieerde wat te veel soms

Jorn

Doet was het belooft. Een extra bevestiging dat de order gelukt was en een update was fijn geweest

Doet wat het beloofd

Een extra bevestiging dat de order onderweg was

Wendela Schim van der Loeff

Fantastisch! Zeer communicatief en hulpvaardig!

Prachtig resultaat en heel vriendelijk en hulpvaardig in beantwoorden van mijn vragen.

Misschien een voorbeeld layout op website voor de verschillende vouwsoorten.

Reactie PrinterPro.nl:

Beste Wendela,
Ontzettend bedankt voor jou review!
Wij zijn erg tevreden om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij Printerpro.
Je feedback is erg belangrijk voor ons om...
Beste Wendela,
Ontzettend bedankt voor jou review!
Je feedback is erg belangrijk voor ons om onze kwaliteiten en diensten te verbeteren.
Op onze website zijn er wel een aantal voorbeelden te zien van de verschillende vouwsoorten.
Bij het veld van de vouwwijze is er een checkbox met de tekst "Toon Afbeeldingen".
Klik hierop om de afbeeldingen van de verschillende vouwwijzen te zien. (op sommige pagina's moet je klikken op de "i" voor het bekijken van de afbeeldingen.)
Mocht je nog andere vragen hebben dan mag je ons uiteraard altijd een belletje of een mailtje sturen, of kom gezellig langs op een van onze vestigingen.
Nogmaals bedankt voor de review, en nog een prettige dag toegewenst!
Met vriendelijk groet,
Nirand | Team Printerpro

Ilona

Geweldig!

Supersnelle service, voor 1400 uur besteld, is echt vandaag ophalen! Toppers jullie hebben mijn presentjes gered door mij zo snel te helpen met mijn order! Dikke pluim!

Nvt

Reactie PrinterPro.nl:

Beste Ilona,
Ontzettend bedankt voor jou review!
Je feedback is erg belangrijk voor ons om onze...
Beste Ilona,
Ontzettend bedankt voor jou review!
Nogmaals bedankt voor je review, en nog een prettige dag toegewenst!
Met vriendelijk groet,
Nirand | Team Printerpro