Product kwaliteit

Yoga onder de pannen

Prima!

Snelheid en prijs

Vouwen van tekeningen kan beter. 2x bij jullie plots laten maken. Eerste keer perfect een A1 en A2 naar A4 gevouwen. Tweede keer was A1 Geplot op A0 en direct gevouwen naar A4, ipv eerst op A1... Vouwen van tekeningen kan beter. 2x bij jullie plots laten maken. Eerste keer perfect een A1 en A2 naar A4 gevouwen. Tweede keer was A1 Geplot op A0 en direct gevouwen naar A4, ipv eerst op A1 formaat uitsnijden en dan pas vouwen. Puntje om op te letten, verder prima service!

Silke

Top! Snel gedrukt, mooie prijs en goede kwaliteit

Snel, betaalbaar en mooi resultaat

Pieters Bouwtechniek

Goede service

Goede service

Website mag iets duidelijker

ROR

Mijn ervaring met Printer Pro is heel prettig. Daarom kom ik er steeds weer terug. De medewerkers zijn heel behulpzame mensen. Ze bellen me op als er iets onduidelijk is of mooier kan, nemen echt de... Mijn ervaring met Printer Pro is heel prettig. Daarom kom ik er steeds weer terug. De medewerkers zijn heel behulpzame mensen. Ze bellen me op als er iets onduidelijk is of mooier kan, nemen echt de tijd, denken mee, zijnsnel en het resultaat is ook weer heel mooi geworden.

heel klantgericht, ondersteunend, meedenkend, hoge kwaliteit resultaat

geen tips, ga zo door!

atelir pro

Fijn, meedenkend, vriendelijk

klantvriendelijk en meedenkend

blijf zo doorgaan

Jacques van Schie

Aangenaam

Prima verkoop informatie, en meedenken met duidelijkheid naar de klant.

nn

Huub

Erg goed, fijn om langs te komen om een toelichting te krijgen bij de papiersoorten. Was al op een vrijdag gereed, terwijl het volgende planning na het weekend op maandag klaar zou zijn. Top! Ga zo... Erg goed, fijn om langs te komen om een toelichting te krijgen bij de papiersoorten. Was al op een vrijdag gereed, terwijl het volgende planning na het weekend op maandag klaar zou zijn. Top! Ga zo door! :)

Fijn om een fysieke winkel te hebben!

Bereikbaarheid in het WTC in Rotterdam is wellicht wat lastig te vinden. Gelukkig zijn de baliemedewerkers beneden behulpzaam.

Maerel IMS

Reactiesnelheid, informatieverschaffing

Miscommunicatie over geleverde spreadfile, die niet anders dan wèl in orde moest zijn.

Stichting BLASt

Zeer goed

Gemakkelijk online aanleveren. Prijs meteen duidelijk. Verschillende opties mogelijk voor (snellere) levering.

Monsigneur L'Afrique

100% topservice en Top product, klantvriendelijkheid zoals het hoort

Top en betaalbaar product, grote klantvriendelijkheid en snel

Kan ik nu niet op komen