9.7/10

Duidelijke website, prima service!

Delft Design

Flexibel, zelfs met op laatste moment aanleveren was t op tijd klaar

2 posters besteld (foto van een foto) t.b.v. een verjaardag. Met spoed besteld, binnen 24uur lag alles klaar.

Super snelle levering en uitstekende kwaliteit. Ik ga nergens anders meer posters e.d. bestellen dan bij deze zaak! De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ik had een foto van een foto, omdat deze foto uit de jaren 60 was kon ik deze niet als orgineel uploaden. Ondanks dat het een foto van een foto was, was de kwaliteit echt gewoon goed op een formaat van 40x60cm.

Misschien een meer opvallende uitleg, in de vorm van een bord bijvoorbeeld, buiten het gebouw waar jullie precies zitten. Ik moest nu nog best even zoeken voordat ik jullie bedrijf kon vinden.

Echt een fantastisch bedrijf. De optie om variabel te printen is super handig en ook dat ze prints naar meerdere adressen kunnen sturen. Ook de prijzen zijn super en kwaliteit is top.

Een aantal verlijmde magazines besteld via de website en laten verzenden.

Hoge kwaliteit van drukwerk! Blij verrast.

Bestelgemak/uploaden bestanden zou soepeler kunnen. Status update van de order zou ook wel fijn zijn.

Prima afdrukwerk en een uitstekende service. Dit was een fietstochtje Naaldwijk-Delft waard.

Jan.

Uitstekende service

Ooit eens een mooi stukje gezien op een zondagochtend op tv van PrinterPro. Eenmaal zelf uitgeprobeerd voor mijn eigen bedrijfje; stickertjes en stempelkaartjes gemaakt.
Nu voor de gemeente...

De enveloppen waren deze keer vergeten. Keurig opgelost door een koerier te sturen en we hadden ze mooi op tijd binnen op vrijdag. Zo konden onze producten voor 3 uur 's middags toch nog de deur uit.

Alles prima

Willem-Jan Verdonk

Er was een foutje gemaakt (vouwkant verkeerde kant bij visitekaartjes) en dit hebben jullie binnen 1 dag hersteld.

Top service, altijd weer!!

After sales service en snelheid

Creatieve Kwesties

PrinterPro heeft voor het Stadmakerscongres ons drukwerk verzorgd. Geweldige service! Het bestellen ging soepel, Tim was erg behulpzaam en hield ons op de hoogte van de bestelling. Zelfs onze last...

De behulpzaamheid, betrokkenheid en snelheid!

Geen.

Hele aardige en behulpzame werknemers, die snel werk afleveren.

Zeer behulpzaam en snel