Product kwaliteit

Delft Circuits

Wij waren in redelijke staat van haast want een aantal mensen zat al in het vliegtuig en er was nog geen brochure voor de beurs.
De mensen van Printpro hebben er met man en macht aan staan...
De mensen van Printpro hebben er met man en macht aan staan trekken en met een persoonlijke service in bezorging, nog op tijd onze brochures kunnen leveren.
Een prestatie die een dikke pluim verdient. Vooral fijn dat ze de telefoon opnamen toen de paniek in onze ogen stond.
Het is een opluchting als je bij haast mensen treft die meedenken en doen.

Namens Delft Circuits Martijn (vormgeving) en Sal (directeur) dank voor de medewerking.

meedenken en reageren

meer papiersoorten om uit te kiezen

CiC

Uitstekende service: buitengewoon kundige en vriendelijke medewerkers. De kaarten zien er prachtig uit.

service en mooi printwerk

Reactie printerpro.nl:

Dank u wel voor deze fantastische review. Goed te horen dat u goed bent geholpen en dat de kaarten er mooi uitzien. Dat is waar we het voor doen. Hopelijk tot een volgende keer.
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groet, Annemarie

Auke Triesschijn

Betrouwbaar en snel. Altijd bereid om mee te denken als je op korte termijn drukwerk nodig heb. En een grote keuze aan papiersoorten en druktechnieken.

Wij hadden afgelopen vrijdag met...

Wij hadden afgelopen vrijdag met spoed een grote hoeveelheid flyers nodig en we hadden ze binnen een paar uur in huis. Ik kan Printer Pro zeer aanbevelen.

Snel, betrouwbaar en behulpzaam.

Beste Auke,
Bedankt voor uw beoordeling. We stellen de 5 sterren zeer op prijs!
Met vriendelijke groet, Annemarie

Leensch

Heel goed!

Snel en goede kwaliteit

Ik kan niks bedenken :)

Reactie printerpro.nl:

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen u snel
weer te zien!

Abdulla Moustafa

Very helpful staff and efficient/ high quality service

Speed quality

Make the website checkout and payment phase more User friendly

Ben Kuipers landschapsarchitect

Service- en kwaliteitgericht

Kwaliteit en servicegerichtheid en vriendelijkheid

Zou niet weten

Beste Ben,
Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Suzanne

Erg prettig

Goede klantenservice en goed product

Ik vond het bestellen online best ingewikkeld

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
Dank je wel voor deze fijne review. Ik begrijp dat het online bestellen niet altijd even makkelijk is, vooral voor de eerste keer niet. Ik hoop desondanks dat met behulp van de klantenservice het iets duidelijker is geworden. We hopen je snel weer te zien!

gabriella

Very good

quality, speed, help through phone, email

not so much to say
*there was a tiny mistake, when I sent a new pdf to replace the original one

Dear Gabriella,
Thank you for this nice review. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. See you hopefully next time.
Regards, Annemarie

Precies wat ik zocht

Printopdracht verliep soepel

Door te bellen kreeg ik een beter advies dan via mail

Reactie printerpro.nl:

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling en fijn te horen dat je telefonisch goed advies hebt gekregen. We hopen je snel weer te zien.

Koen / Zeo

Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice die je graag helpt met de juiste keuze. De proefprint is een mooie optie als je niet weet wat er het beste bij je druk past.

Klantenservice, proefprint, overzichtelijke website

Toch afhankelijk van jullie klantenservice medewerker geweest. Weinig uitleg over de verschillende kwaliteiten print/papier op de website. Proefprint is een mooie oplossing, maar kost voor mij wat... Toch afhankelijk van jullie klantenservice medewerker geweest. Weinig uitleg over de verschillende kwaliteiten print/papier op de website. Proefprint is een mooie oplossing, maar kost voor mij wat meer tijd (en jullie verzendkosten).

Beste Koen,
Beste Koen,
Dank je wel voor deze uitgebreide review, dat waarderen we enorm. Fijn te horen dat je zo goed bent geholpen door de klantenservice en op die manier toch meer informatie hebt kunnen krijgen die niet op de website staat. Dit zullen we meenemen in het verbeteren van onze service.