Product kwaliteit

Fernon Jackson

Mijn ervaring met PrinterPro is een hele goede. Ik ben naar tevredenheid geholpen.

Goed gezellig en gemotiveerd personeel

Hi Fernon,
Bedankt voor je eindoordeel.
Fijn om te zien dat onze service naar tevredenheid is.
Met vriendelijke...
Hi Fernon,
Bedankt voor je eindoordeel.
Fijn om te zien dat onze service naar tevredenheid is.

Jildw Albeda

Service

Beste,
Bedankt voor je bericht en eindoordeel.
Fijn dat onze service naar wens is.
Een hele fijne dag gewenst.

Piet

In basis positief, maar sommige zaken verbazen wel, zoals op vrijdag je spullen opsturen om op woensdag avond te horen dat het niet helemaal oké is, terwijl de levering op donderdag staat.....

mondelinge communicatie en het eindresultaat (het product)

eerder kijken naar files die binnenkomen en contact hebben met klant.
met debet factuur net zo snel zijn als dat je wil dat er betaald wordt

Beste Piet,
Bedankt voor je bericht en feedback.
Beste Piet,
Bedankt voor je bericht en feedback.
Vanwege de zomer drukte zitten we momenteel vol en doen we ons uiterste best om z.s.m. contact op te nemen met klanten. We zullen kijken naar de mogelijkheden voor een snellere terugkoppeling.

Milou

M’n order was niet op tijd klaar (terwijl ik had betaald voor snelle levering) en de communicatie hierover was matig (werd twee keer niet terug gebeld terwijl dit wel beloofd werd). EDIT: na het... M’n order was niet op tijd klaar (terwijl ik had betaald voor snelle levering) en de communicatie hierover was matig (werd twee keer niet terug gebeld terwijl dit wel beloofd werd). EDIT: na het invullen van de review ben ik hierover gebeld en werd dit netjes opgelost.

nvt

Was voor mij een eerste kennismaking met drukwerk op A0 formaat maar werd heel goed geholpen door Marisa

klantvriendelijkheid en begrip voor mij als digibeet

Telefonische bereikbaarheid (vaak niet bereikbaar).
Normale wachttijd orderoplevering verkorten van 3 naar 2 werkdagen, liefst naar 1 werkdag zonder bijbetaling.

Kiren

Het was over het algemeen een goede ervaring, helaas toen ik mijn bestelling kwam ophalen zat er een andere poster in dan dat ik had gestuurd via bestanden. Gelukkig kon dit meteen opgelost worden.

Klantvriendelijk

Letten welke bestellingen van wie zijn

Beste Kiren,
Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je blij bent met de oplossing.
Nog een hele fijne dag gewenst.

Paulien Burgers

Fijne druk van onze save the dates. We konden proefdrukken krijgen en ook nog de aantallen bijstellen. Handzaam proces en goede prijs-kwaliteit, een aanrader!

Prijs-kwaliteit en hoge informatiedichtheid. Fijn ook de opties van leveringen en bijbehorende prijzen.

Meer verscheidenheid aan enveloppen.

Hi Paulien,
Jordy...
Hi Paulien,

Sebastiaan

Stickers niet recht uitgelijnd helaas. Daardoor met opplakken niet mooi. Matte afwerking betekent in dit geval "zoals thuis met de inkjet printer". Stickers laten snel los.
Ik zou zelf hier...
Ik zou zelf hier niet nog een keer bestellen

Kwaliteit

Beste Sebastiaan,
Bedankt voor het invullen van het feedback formulier. Wat vervelend dat je niet tevreden ben met jouw order. Ik kom heel graag in contact om tot een goede oplossing te komen....
Beste Sebastiaan,
Is het voor jou mogelijk om contact op te nemen met het onderstaande nummer, of emailadres? Ik wens je een fijne dag, en hopelijk spreken wij elkaar snel.
Mikal | Printerpro.nl
010 - 281 01 35
info@printerpro.nl

Maartje

Heel goede support.

Goede support, duidelijke instructies op de site.

Hi Maartje,
Bedankt voor je mooie score.

Jill Wonneberg

Ontzettend lieve medewerkers, als er iets niet klopt wordt je opgebeld en helpen je ze super goed! Levering wat heel snel en het boek zag er heel mooi uit! Conclusie, top bedrijf en ga hier zeker... Ontzettend lieve medewerkers, als er iets niet klopt wordt je opgebeld en helpen je ze super goed! Levering wat heel snel en het boek zag er heel mooi uit! Conclusie, top bedrijf en ga hier zeker nog meer boeken bestellen.

Klantvriendelijk en meedenkend met de klant. Snelle levering en een super product!

Hi Jill,
Jordy |...