Product kwaliteit

Lang Leve Plastic

Helemaal goed, maar doe wat aan je (fysieke) vindbaarheid

Telefonisch snel bereikbaar, snel geleverd, prima prijs

Bij ophalen was mij niet helemaal duidelijk waar PrinterPro was. Dat was even zoeken. Bij de "gereed om af te halen" mail zou ik aanraden om hier over iets te melden. Bijv:

"Je bestelling...

"Je bestelling ##### is gereed en kan afgehaald worden op onze locatie in Rotterdam. Onze winkel zit in het WTC gebouw op de vierde verdieping."

Hi Nikki,
Bedankt voor je eindoordeel en eerlijkheid.
Ik denk dat we hier iets mee kunnen doen.
Met vriendelijke...
Hi Nikki,
Bedankt voor je eindoordeel en eerlijkheid.
Ik denk dat we hier iets mee kunnen doen.

Maarten Laupman Fotografie

Ik hoorde ervan, andere bedrijven gebruikten PrinterPro

wanneer je goed oplet en gevonden hebt wat je wilt & de juiste stappen volgt krijg je een mooi product.

Het is te begrijpen dat niet iedereen aan de balie stap voor stap door zijn of haar specifieke plannen kan worden geloodst, is dat toch een gemis soms. Op de Binnenweg was eens een... Het is te begrijpen dat niet iedereen aan de balie stap voor stap door zijn of haar specifieke plannen kan worden geloodst, is dat toch een gemis soms. Op de Binnenweg was eens een elektriciteitswinkel waar op dinsdag ochtenden een oude rot in het vak zat, duidelijk een pensionado, die precies wist uit teleggen wat en hoe iets werkte. Hij deed dat om maar wat te doen te hebben maar ik vond dat een geweldig initiatief.Je kon dus iets gewoon kopen maar ook de voorkeur aan dinsdagochtend geven, koffietjeerbij....

Hi Maarten,
Dankjewel voor je tijd en moeite die je hebt genomen om onze service te beoordelen. We waarderen je feedback. Wij zijn altijd bereid je plannen met je te bespreken aan de balie....
Hi Maarten,

Tomevolution BV

Deed ik al bij vorige vragen

Echt goed meedenken met mijn vraag

Hi Tom,
Bedankt voor je review.

Peter

Goed uitgevoerde print op transparante A2 film.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Ik vind het zo uitstekend.

Hi Peter,
Bedankt voor je review en de mooie score.

Robin Koek

Zeer bedreven en behulpzaam, snelle verwerking van order

heel klantvriendelijk, goede feedback en snelle verwerking

strakkere uitlijning en snijden van product

Hi Robin,
Bedankt voor je review, we waarderen je feedback.

Praktijk Lotus Beauty & Healing

Persoonlijke ervaring prima online minder

Persoonlijke ervaring bij de locatie den haag Top

Bel ervaring "vaag" persoon slecht te verstaan en kreeg t gevoel zoek t maar uit.

Hi,
Fijn om te lezen dat je persoonlijke ervaring goed verlopen is.
Onze excuses voor de online contact, we waarderen je feedback. We zullen ons best doen dit te verbeteren.
Alvast fijne...
Hi,
Fijn om te lezen dat je persoonlijke ervaring goed verlopen is.
Alvast fijne dag gewenst en tot de volgende print.
Team Printerpro

Evert

Prima kwaliteit en goede service

SERVICE en KLANTVRIENDELIJK

baukje

Ontzettend snel en mooi drukwerk!

Snel, goedkoop en mooi!

Hi Baukje,
Bedankt voor je bericht, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro.

Neptun

2 keer langs geweest om uit te leggen wat ik wilde hebben, alsnog verkeerde product ontvangen. Ik kwam er later pas achter waardoor ik niet meer optijd een nieuwe bestelling kon plaatsen.

Snel

Ben gebeld door medewerker nav mijn review zou volledige bedrag terug krijgen. Heb een deel ervan gekregen. Helaas gemiste kans wederom. Beter luisteren naar wat er wordt gevraagd en de opdracht... Ben gebeld door medewerker nav mijn review zou volledige bedrag terug krijgen. Heb een deel ervan gekregen. Helaas gemiste kans wederom. Beter luisteren naar wat er wordt gevraagd en de opdracht goed lezen. Ik zou wel graag iemand willen spreken over waarom het ondanks mijn duidelijke uitleg en voorbeelden van wat ik wilde hebben ik toch een verkeerd product heb gekregen.

MelinaJuliasCottage

Het ging allemaal erg vlot en de communicatie was top! ik had geracet om op tijd te komen voordat de winkel gesloten was, ik kwam gelukkig vrij ruim op tijd aan en werd door een aardige man... Het ging allemaal erg vlot en de communicatie was top! ik had geracet om op tijd te komen voordat de winkel gesloten was, ik kwam gelukkig vrij ruim op tijd aan en werd door een aardige man ontvangen! Ik mocht ook m'n bestelling even nachecken of alles goed was gegaan omdat ik een aanpassing had gedaan, en het was allemaal top!

Oprecht mooie en goeie kwaliteit voor een kleine prijs, ook fijn dat je kan vragen om een ansichtkaart achterkant!

Zou er meer informatie over het papier op de site kunnen? dat miste ik erg!

Hi Melina,
Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat alles goed gegaan is.
We waarderen je feedback.