Service
Responsetijd/bereikbaarheid
7.8/10

Metaalindustrie regio Vlaardingen

Positief!

Bij aanschaf wordt er een compleet aanbod/informatie aangeboden wat past bij het bedrijf.

Interieurbouw regio Kaatsheuvel

Tevreden!

Tevreden over alles in het algemeen.

Transportbedrijf regio Rotterdam

Zeer goed!

Zeer goede dienstverlening en bij problemen wordt er snel gehandeld, dit komt door de korte lijntjes die er zijn. Klantvriendelijkheid is ook zeer goed!

Adviesbureau regio Breda

Prima!

Service is uitstekend, bij problemen zijn ze snel ter plaatse om het probleem te verhelpen.

- Voorraad toners wordt op afstand geregeld, gaat nog wel eens iets mis mee maar wordt dan ook snel weer verholpen.
- Zou handig zijn als alle verbruiksartikelen op afstand wordt geregeld, te...
- Zou handig zijn als alle verbruiksartikelen op afstand wordt geregeld, te denken aan nietjes, drums etc.

Technisch bedrijf regio Geldrop

Perfect!

Goede service.

Tevreden

Bij storingen wordt er snel gereageerd om het probleem op te lossen.

van der Borden Makelaars

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit van producten en bij storingen wordt er snel gehandeld.

Boze ondernemer

Nog nooit van het bedrijf gehoord totdat we een brief kregen over een bijna verlopen contract. Als dit een manier is van nieuwe klanten werven is. Zegt dat genoeg over het bedrijf

Company Noord Holland

Agressieve en misleidende manier van het aanbieden van hun diensten.
Wij krijgen een brief wat suggereert dat ons contract van afdrukapparatuur binnenkort expireert.
Met een gegenereerde...
Agressieve en misleidende manier van het aanbieden van hun diensten.
Met een gegenereerde gebruikersnaam en wachtwoord moet je volgens hun direct op hun site inloggen.
Niet doen! het is spam

Mariska

Er is altijd een zeer snelle reactie mocht er iets voorvallen, dus de indruk is meer dan prima!

Gemakkelijk dat je niet aan je eigen toners hoeft te denken en we worden altijd vriendelijk geholpen,.

Het zou makkelijk zijn dat de tonerbakken ook uit gelezen worden