Service
8.2/10
Responsetijd/bereikbaarheid
7.8/10

Autobedrijf Wout Bouman

Wisselend in service, sterk in verkopen.

Verkopen, bereikbaarheid technische dienst is goed.

Service, hebben in juli slechte ervaring gehad met de service. Hierin zijn ze verbeterd, wij hebben aangegeven dat we niet tevreden waren met de service en het contact met onze accountmanager. Ze... Service, hebben in juli slechte ervaring gehad met de service. Hierin zijn ze verbeterd, wij hebben aangegeven dat we niet tevreden waren met de service en het contact met onze accountmanager. Ze zijn hierin verbeterd, sneller bereikbaar en betere communicatie naar ons als klant. Wij hopen wel dat dit zo blijft, aangezien de eerste paar maanden erg rommelig waren. We wachten af maar op dit moment zijn we tevreden.

Autobedrijf Bouman

Slechte service. Waardeloos bedrijf.

kunnen goed verkopen

Als ze je een contract willen verkopen of product zijn ze er heel snel bij maar als je service nodig hebt dan zijn ze niet thuis. Word je niet teruggebeld of moet je maanden wachten op een nieuwe... Als ze je een contract willen verkopen of product zijn ze er heel snel bij maar als je service nodig hebt dan zijn ze niet thuis. Word je niet teruggebeld of moet je maanden wachten op een nieuwe machine. Ze beloven je te bellen maar je moet altijd zelf bellen. De technische dienst is te beroerd om de machine te installeren. Relatiebeheerders doen hun werk niet, zelf een ervaring gehad met Tim. Hij beweert een relatiebeheerder te zijn maar als er problemen zijn kruipt hij weg en heeft hij geen antwoorden want dan ligt het aan de verschillende afdelingen. Nemen geen verantwoordelijkheid voor hun nalatig gedrag.

Connie Vredeveld-Walet

Prima bedrijf

Heldere uitleg verkoper

nee

Bedrijf X

Als ze een contract kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij, maar service, ho maar.

Goede sales afdeling

Onderhoud en service moet nog uitgevonden worden

Er is geen communicatie tussen de verschillende afdelingen waardoor alles fout loopt.

Contracten stilzwijgend verlengen voor een looptijd van 5 jaar....

Eerlijk zaken doen en afspraken nakomen.

Ron Geurtjes

We hebben afgelopen jaar als partner redelijk wat opdrachten afgerond. Bestaande klanten van ons zijn op printgebied nu ontzorgt door PrintControl. Tot op heden hebben we hier geen last meer van als... We hebben afgelopen jaar als partner redelijk wat opdrachten afgerond. Bestaande klanten van ons zijn op printgebied nu ontzorgt door PrintControl. Tot op heden hebben we hier geen last meer van als ICT'er. Nog belangrijker, de klanten ook niet. De afspraken zijn duidelijk en we voelen van beide kanten commitment zonder dat we contractueel iets zijn aangegaan. Mooie groeiende organisatie en laten we hopen dat wij daar ook weer aan kunnen bijdragen volgend jaar!

Pieter Klaver

Wij zaten als MKB'er bij een fabrikant. Dat matchte voor ons niet. Dus toch maar eens geprobeerd om dit via een kleinere partij te doen. We waren wat sceptisch, maar de zogenoemde 'korte lijnen'... Wij zaten als MKB'er bij een fabrikant. Dat matchte voor ons niet. Dus toch maar eens geprobeerd om dit via een kleinere partij te doen. We waren wat sceptisch, maar de zogenoemde 'korte lijnen' kloppen wel. We zijn vooral blij met de communicatie op het gebied van storingen. Dit liet voorheen namelijk wel eens te wensen over.

Rob Mast

Wat een prettige partij. Al jaar en dag klant. Heb ze ook aanbevolen bij een goede vriend van mij. Die had een goedkoop ding staan. Hij is nu in maandlasten wel iets meer kwijt, maar dat is het... Wat een prettige partij. Al jaar en dag klant. Heb ze ook aanbevolen bij een goede vriend van mij. Die had een goedkoop ding staan. Hij is nu in maandlasten wel iets meer kwijt, maar dat is het dubbel en dwars waard. Ik was het gemak van oorsprong al gewend.

Hrsb

Probleem die ik in mijn eerdere review schreef met Printcontrol is opgelost we zijn er samen toch uitgekomen en voor als nog een nieuwe contract afgesloten met Printcontrol deze stopt echter wel op... Probleem die ik in mijn eerdere review schreef met Printcontrol is opgelost we zijn er samen toch uitgekomen en voor als nog een nieuwe contract afgesloten met Printcontrol deze stopt echter wel op de einddatum. Rik bedankt, ik heb er weer vertrouwen in.

groetjes Johan Neleman

Floor

Oplichters

Stilzwijgend een contract verlengen met 6 jaar

Eerlijk en transparant zijn.