Service

Prima bedrijf

Heldere uitleg verkoper

nee

Bedrijf X

Als ze een contract kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij, maar service, ho maar.

Goede sales afdeling

Onderhoud en service moet nog uitgevonden worden

Er is geen communicatie tussen de verschillende afdelingen waardoor alles fout loopt.

Contracten stilzwijgend verlengen voor een looptijd van 5 jaar....

Eerlijk zaken doen en afspraken nakomen.

Ron Geurtjes

We hebben afgelopen jaar als partner redelijk wat opdrachten afgerond. Bestaande klanten van ons zijn op printgebied nu ontzorgt door PrintControl. Tot op heden hebben we hier geen last meer van als... We hebben afgelopen jaar als partner redelijk wat opdrachten afgerond. Bestaande klanten van ons zijn op printgebied nu ontzorgt door PrintControl. Tot op heden hebben we hier geen last meer van als ICT'er. Nog belangrijker, de klanten ook niet. De afspraken zijn duidelijk en we voelen van beide kanten commitment zonder dat we contractueel iets zijn aangegaan. Mooie groeiende organisatie en laten we hopen dat wij daar ook weer aan kunnen bijdragen volgend jaar!

Pieter Klaver

Wij zaten als MKB'er bij een fabrikant. Dat matchte voor ons niet. Dus toch maar eens geprobeerd om dit via een kleinere partij te doen. We waren wat sceptisch, maar de zogenoemde 'korte lijnen'... Wij zaten als MKB'er bij een fabrikant. Dat matchte voor ons niet. Dus toch maar eens geprobeerd om dit via een kleinere partij te doen. We waren wat sceptisch, maar de zogenoemde 'korte lijnen' kloppen wel. We zijn vooral blij met de communicatie op het gebied van storingen. Dit liet voorheen namelijk wel eens te wensen over.

Rob Mast

Wat een prettige partij. Al jaar en dag klant. Heb ze ook aanbevolen bij een goede vriend van mij. Die had een goedkoop ding staan. Hij is nu in maandlasten wel iets meer kwijt, maar dat is het... Wat een prettige partij. Al jaar en dag klant. Heb ze ook aanbevolen bij een goede vriend van mij. Die had een goedkoop ding staan. Hij is nu in maandlasten wel iets meer kwijt, maar dat is het dubbel en dwars waard. Ik was het gemak van oorsprong al gewend.

Hrsb

Probleem die ik in mijn eerdere review schreef met Printcontrol is opgelost we zijn er samen toch uitgekomen en voor als nog een nieuwe contract afgesloten met Printcontrol deze stopt echter wel op... Probleem die ik in mijn eerdere review schreef met Printcontrol is opgelost we zijn er samen toch uitgekomen en voor als nog een nieuwe contract afgesloten met Printcontrol deze stopt echter wel op de einddatum. Rik bedankt, ik heb er weer vertrouwen in.

groetjes Johan Neleman

Floor

Oplichters

Stilzwijgend een contract verlengen met 6 jaar

Eerlijk en transparant zijn.

Media industrie regio Amsterdam

Soms moeizaam. Heel toevallig laatst een dingetje gehad wat was afgebroken door papier dat was vastgelopen. Hier hebben we een vette rekening van gehad omdat het onze schuld zou zijn. Niet geheel... Soms moeizaam. Heel toevallig laatst een dingetje gehad wat was afgebroken door papier dat was vastgelopen. Hier hebben we een vette rekening van gehad omdat het onze schuld zou zijn. Niet geheel terecht. Maar buiten dat zijn we eigenlijk wel tevreden.

Geen idee.

Buiten het kleine conflict wat we laatst hebben gehad, verloopt alles verder snel en goed.

Metaalindustrie regio Oss

Op zich wel goed. Vind alleen de tikken omslachtig, bij ons vorige apparaat ging het uitlezen automatisch.

Nee, destijds meerdere met hetzelfde voorstel gekomen. Op basis van gunfactor met Printcontrol in zee gegaan.

Zou handig zijn als het op afstand afgelezen kan worden, zodat ik hier zelf mijn tijd niet aan hoef te spenderen.