Service
Transparantie
7.9/10
Responsetijd/bereikbaarheid

Rob Mast

Wat een prettige partij. Al jaar en dag klant. Heb ze ook aanbevolen bij een goede vriend van mij. Die had een goedkoop ding staan. Hij is nu in maandlasten wel iets meer kwijt, maar dat is het...

Hrsb

Probleem die ik in mijn eerdere review schreef met Printcontrol is opgelost we zijn er samen toch uitgekomen en voor als nog een nieuwe contract afgesloten met Printcontrol deze stopt echter wel op...

Floor

Oplichters

Stilzwijgend een contract verlengen met 6 jaar

Eerlijk en transparant zijn.

Media industrie regio Amsterdam

Soms moeizaam. Heel toevallig laatst een dingetje gehad wat was afgebroken door papier dat was vastgelopen. Hier hebben we een vette rekening van gehad omdat het onze schuld zou zijn. Niet geheel...

Geen idee.

Buiten het kleine conflict wat we laatst hebben gehad, verloopt alles verder snel en goed.

Metaalindustrie regio Oss

Op zich wel goed. Vind alleen de tikken omslachtig, bij ons vorige apparaat ging het uitlezen automatisch.

Nee, destijds meerdere met hetzelfde voorstel gekomen. Op basis van gunfactor met Printcontrol in zee gegaan.

Zou handig zijn als het op afstand afgelezen kan worden, zodat ik hier zelf mijn tijd niet aan hoef te spenderen.

Groothandel regio Driebruggen

Ja, wel goed.

Goede duidelijke communicatie. Kort en krachtig.

Weinig klachten, als er wat is wordt het ook snel weer opgelost.

Fotografisch bedrijf regio Hilvarenbeek

Is gewoon goed, geen klagen.

Als er iets is wordt het meteen opgelost.

Jullie verkopers weten alle ins en outs van kantoormachines. Wij zijn een fotografisch bedrijf, daar hebben ze nog niet de juiste kennis van.

Grafische sector regio Gorinchem

Een fijne, snelle service verlener, als er vragen zijn wordt dit altijd snel en goed opgepakt.

Goede technische kennis, weten waar ze over praten. Nog niet gezien dat er een vraag onbeantwoord is gebleven.

Nee, algemene indruk is goed.

Bedrijven een eerlijk en open contract aanbieden en geen wurg contracten
Pas op voor dit bedrijf zorg ervoor dat je zeker 13 maanden voor afloop van je contract je contract heb opgezegd anders zit je weer een heel contract termijn aan vast tegen prijzen die zeker niet conform de huidige markt zijn.

Kunststof verpakkingsmaterialen regio Waalwijk

Eigenlijk wel goed, niet zo heel veel van doen met jullie dus dat wil zeggen dat het goed loopt.

Goede klik met de accountmanager en de prijs was ook goed. Ook vind ik het fijn dat ze uit de buurt komen.

Zou zo niks kunnen zeggen.