Service
Responsetijd/bereikbaarheid
7.8/10

Kinderopvang Midden Brabant

Geen aanrader

de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden

zorg voor transparantie en wek niet de indruk dat je alleen in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld wil verdienen

Uniflora bv

Printer maffia

Printer maffia

Oplichters, komen binnen met mooi voorstel, na een jaar geven ze je een vrijblijvend advies en dan wordt je misleid/ opgelicht..

Medipark

Verschrikkelijk

zijn er niet

klant serieus nemen, en zorgen voor goede communicatie en het juiste personeel.

Aspatec holland BV

Prima indruk, doen wat ze zeggen mbt levering en installatie

Goede kwaliteit printerinstallatie, naar wensen samengesteld

Flexibeler worden in service verlenen, wel een kundige monteur op locatie gehad tbv installatie van de apparatuur

Buro Ariëns

Zeer Slecht

Niet aanwezig

Heel veel, Van communicatie tot contract vorming

Claudia Fischer-Fuhler

Slecht

Als advocatenkantoor een onderhoudscontract afgesloten. Tot mijn grote spijt. Storingen worden pas na dagen aandringen verholpen en men belt niet terug. Zeer frustrerend. Geen bekwame... Als advocatenkantoor een onderhoudscontract afgesloten. Tot mijn grote spijt. Storingen worden pas na dagen aandringen verholpen en men belt niet terug. Zeer frustrerend. Geen bekwame accountmanager, nooit bereikbaar en komt belofte niet na.

BenedenBoven

Slecht

Verkopen

Slechte service, zodra het contract binnen is is de attente service ver te zoeken. Reageren gewoon niet, een monteur die enkel een stekker in het stopcontact kan stoppen, een printer die 20 minuten... Slechte service, zodra het contract binnen is is de attente service ver te zoeken. Reageren gewoon niet, een monteur die enkel een stekker in het stopcontact kan stoppen, een printer die 20 minuten doet over een pagina, als deze het al doet, en als je dan klaag krijg je een een voorstel om nog maar extra een printer te nemen die het wel doet.

The Good Guyz

Oplichters

Ons contract loopt in mei af. Vorig jaar kwam ik erachter dat zij een bizarre indexatie verhoging hanteren, dus heb ik PrintControl gecontacteerd om het leasecontract niet te verlengen. Na een jaar... Ons contract loopt in mei af. Vorig jaar kwam ik erachter dat zij een bizarre indexatie verhoging hanteren, dus heb ik PrintControl gecontacteerd om het leasecontract niet te verlengen. Na een jaar in over en weer bellen en mailen heb ik pas te horen gekregen dat zij een half jaar geleden zonder overleg het contract met 6 jaar hebben verlengt. Wij zijn opgelicht door Printcontrol en ik wijs iedereen af om met deze partij in zee te gaan.

trxxs

Zeer zeer slecht

mensen niet proberen op te lichten

Dealer

Onbetrouwbaar nooit dealer worden !!! ..gaan achter je rug met de klanten aan de haal

Verkopen

eerlijk zijn