Ellen

Op zoek naar een tegeltje bij 'Print voor jou' terechtgekomen, wat een keuze! Een handige tool om je tekst in te voeren en controle of alles 'binnen de lijntjes' past. Het enige wat mij niet lukte... Op zoek naar een tegeltje bij 'Print voor jou' terechtgekomen, wat een keuze! Een handige tool om je tekst in te voeren en controle of alles 'binnen de lijntjes' past. Het enige wat mij niet lukte was het bijbestellen van een houdertje, daar bleef de website op hangen. Heel snel een verzendbericht ontvangen en enkele dagen later lag er een mooi pakketje op de mat. Het was heel stevig verpakt. En tot mijn verrassing zat er een houdertje bij, misschien is dit de standaard bij dit bedrijf en verzorgen zij graag het totaalplaatje? Kortom: bij een volgende gelegenheid laat ik zeker nog eens wat maken.

Reactie Print voor jou:

Beste Ellen, Dank je wel voor je prachtige review. Het hangertje en de houder zijn altijd optioneel te kiezen in de winkelmand, die je er zelf bij kan kiezen. Mocht je de volgende keer eventueel... Beste Ellen, Dank je wel voor je prachtige review. Het hangertje en de houder zijn altijd optioneel te kiezen in de winkelmand, die je er zelf bij kan kiezen. Mocht je de volgende keer eventueel hulp nodig hebben met je bestelling, stuur ons gerust een bericht, we kijken graag met je ontwerp mee! :)

Philip

Reactie Print voor jou:

Beste Philip, Bedankt voor je positieve feedback. Kort maar krachtig, net als onze service! 😄 We zijn blij te zien dat je tevreden bent!

Sara

Ik had meerdere tegeltjes besteld, eentje was helaas stuk gegaan tijdens het bezorgen. Ze hebben mij kosteloos een nieuw tegeltje gestuurd. Het is niet duur en ik ben heel blij met mijn mooie... Ik had meerdere tegeltjes besteld, eentje was helaas stuk gegaan tijdens het bezorgen. Ze hebben mij kosteloos een nieuw tegeltje gestuurd. Het is niet duur en ik ben heel blij met mijn mooie tegeltjes. Zeer tevreden met de service.

Reactie Print voor jou:

Beste Sara, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je tegeltjes en onze service die we hebben geboden! Het spijt ons nogmaals voor het ongemak van het gebroken tegeltje tijdens de bezorging. Het... Beste Sara, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je tegeltjes en onze service die we hebben geboden! Het spijt ons nogmaals voor het ongemak van het gebroken tegeltje tijdens de bezorging. Het kan heel soms een keertje gebeuren. Het doet ons goed om te weten dat we het voor je konden oplossen door je kosteloos een nieuw tegeltje toe te sturen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.

Eleonore

Zeer goede service. Toen ik een foutje had gemaakt met de tekst op de tegel, kreeg ik eenmaal de mogelijkheid om een nieuwe tegel te laten maken. Het tegeltje was snel geleverd.

Reactie Print voor jou:

Beste Eleonore, Bedankt voor je review, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Het is belangrijk voor ons dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Mocht je een volgende... Beste Eleonore, Bedankt voor je review, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Het is belangrijk voor ons dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Mocht je een volgende keer twijfelen over je tegeltje of willen laten nakijken. Neem gerust contact op met ons, voordat je besteld, we helpen je graag met je ontwerp maar dat kan alleen voordat je de bestelling plaatst, anders wordt het gelijk al gedrukt. :)

Maria

Het lukte aanvankelijk niet goed om de hartjes langs de rand van het tegeltje te krijgen, maar op mijn verzoek belde een medewerker en die heeft het handmatig voor elkaar gekregen. Compliment!

Reactie Print voor jou:

Beste Maria, Bedankt voor je mooie compliment, we zien je graag weer terug! Mocht je nogmaals hulp nodig hebben met je ontwerp, staan we natuurlijk weer voor je klaar. :)

Ton

Vlot snel en goede kwaliteit

Reactie Print voor jou:

Beste Ton, Bedankt voor je positieve feedback! Natuurlijk, we zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad. We hopen dat we volgende keer van de 9,5 een 10 kunnen maken. Mocht je verder nog vragen... Beste Ton, Bedankt voor je positieve feedback! Natuurlijk, we zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad. We hopen dat we volgende keer van de 9,5 een 10 kunnen maken. Mocht je verder nog vragen of suggesties hebben, zodat we het nóg beter kunnen worden horen we het natuurlijk graag. 😊

Daniëlle

Super goed bedrijf goede services en heel vriendelijk.

Reactie Print voor jou:

Beste Daniëlle, Dank je wel voor je mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

Steffie

Het gebruik van de tool gaf even wat problemen maar die werden snel en accuraat opgelost. De service is fantastisch van dit bedrijf en het eindresultaat mag er zeker zijn! TOP

Reactie Print voor jou:

Beste Steffie, We zijn blij dat we je konden helpen met het aanpassen van je ontwerp in de editor. En dank je wel voor je mooie woorden over onze service. We streven er ook naar om onze service... Beste Steffie, We zijn blij dat we je konden helpen met het aanpassen van je ontwerp in de editor. En dank je wel voor je mooie woorden over onze service. We streven er ook naar om onze service altijd op topniveau te houden. Blij om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat van je geheugen spel. 😊

Martin

In één woord, PERFECT. Enorm goed en vriendelijk geholpen. Producten zien er geweldig mooi uit. Geen lange wachttijden. Wat ze beloven, klopt. Een zeer tevreden klant.

Reactie Print voor jou:

Beste Martin, Dank je wel voor je prachtige review en compliment! We streven er altijd naar om het beste aan te bieden en zijn blij dat we je verwachtingen hebben overtroffen met een... Beste Martin, Dank je wel voor je prachtige review en compliment! We streven er altijd naar om het beste aan te bieden en zijn blij dat we je verwachtingen hebben overtroffen met een "Perfect". We zien je graag nog eens terug! En mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😊

Corrie

Super blij met het resultaat

Reactie Print voor jou:

Beste Corrie, Geweldig om te horen dat je zo blij bent met het resultaat! Bedankt voor je positieve feedback, dat betekent veel voor ons! We zien je graag nog eens terug.😊