m.pander

In het begin wat moeizaam door niet terug gebeld te zijn zoals beloofd. Hierna na zelf nogmaals te bellen ben ik goed en vakkundig geholpen

Partoredjo

Goed afgeleverd, juiste maten en geleverd zoals beloofd

F.Baars

Netjes en correct

Annelies

Snelle/ goede levering en montage

Moes

Wat een top bedrijf. Wij zijn super blij met de geplaatste rolluiken. Alles is goed verlopen

Via van der Wulp in Hendrik Ido ambacht uitgevoerd.

Zonnescherm en screen aangebracht. Werk is op uitstekende wijze uitgevoerd

Sunil

Mijn ervaring was bijzonder goed. Ze komen goed de afspraken na en alles is zonder issues snel gemonteerd. Als aandachtspunt zou ik de telefonische bereikbaarheid willen meegeven. Daar is nog winst... Mijn ervaring was bijzonder goed. Ze komen goed de afspraken na en alles is zonder issues snel gemonteerd. Als aandachtspunt zou ik de telefonische bereikbaarheid willen meegeven. Daar is nog winst te behalen. Mails worden wel goed beantwoord.

Reactie Prima binnen- en buitenleven:

Bedankt voor de mooie review. Door bezetting is de telefonische bereikbaarheid helaas niet altijd even goed geweest. We zijn inmiddels hard bezig met het inregelen van een nieuwe telefooncentrale... Bedankt voor de mooie review. Door bezetting is de telefonische bereikbaarheid helaas niet altijd even goed geweest. We zijn inmiddels hard bezig met het inregelen van een nieuwe telefooncentrale waardoor we altijd bereikbaar moeten zijn.

V Muijlwijk

Prima geregeld, nette en aardige mensen over de werkvloer
afspraken goed geregeld, of vroegtijdig aangepast/gemeld.