J Beljaars

Bedrijf denkt prima met je mee

Ewout van Bronswijk

Al langer klant hier via de Woonwulp en recent weer een rolluik besteld. Levering en montage volgens afspraak nagekomen. Dus wat ons betreft een aanrader

Prima Zonwering binnen buitenleven

Alles naar wens afspraken goed nagekomen

J.W.M. Franken

Uitstekende ervaring ondanks alle opduikende problemen

Fried Buttstedt

Mooie zonwering en perfect geïnstalleerd!

J v meel

Een zeer tevreden klant

Michel Mooij

We hennen online gezocht naar geschikte zonwering voor onze veranda en zijn ook terechtgekomen op de website van Prima binnen- en buitenleven. Na ons enigszins te hebben laten informeren per e-mail... We hennen online gezocht naar geschikte zonwering voor onze veranda en zijn ook terechtgekomen op de website van Prima binnen- en buitenleven. Na ons enigszins te hebben laten informeren per e-mail zijn we naar de showroom gereden om e.e.a. life te zien.
Hier werden we uiterst vriendelijk ontvangen en zijn we goed geïnformeerd, waarna we onze keuze konden maken. Al heel snel zou er kunnen worden ingemeten, waarna ook heel snel de levering en montage plaats kon vinden. Dit is inmiddels gebeurd, volledig naar tevredenheid. Wat ons betreft een dikke 10!

Kevin van Diepen

Top geregeld! Montagekosten beetje overdreven met het werk wat er verricht moest worden, binnen 40 minuten zat het erop

m.pander

In het begin wat moeizaam door niet terug gebeld te zijn zoals beloofd. Hierna na zelf nogmaals te bellen ben ik goed en vakkundig geholpen