Kwaliteit geleverd werk

jehcoaching

zeer vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam

omschrijvingen op de website wanneer je je bestelling doet van het materialen zijn voor mij niet herkenbaar. dat zijn vaktermen!

nvt

Basisschool De Bolster

Zoals altijd een firma die meedenkt en goede kwaliteit levert.

Oplossingsgericht bij problemen zoals bijvoorbeeld bezorging. Prima kwaliteit druk- kopieerwerk. Sterke prijs-kwaliteit verhouding.

Misschien een andere bezorgfirma.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

ik ken de website, dus ik hoef niet te zoeken omdat ik regelmatig bij Prijsprinter.nl bestel.

J. Dool

Heel goed drukwerk en prima service.

Goede kwaliteit van het bestelde drukwerk.

Om mij onbekende redenen werd of kon ik niet op de hoogte worden gehouden (via mijn e-mailadres) van het verloop van mijn bestelling. Ik heb dat zelf actief moeten doen via de FAQ-link op de website... Om mij onbekende redenen werd of kon ik niet op de hoogte worden gehouden (via mijn e-mailadres) van het verloop van mijn bestelling. Ik heb dat zelf actief moeten doen via de FAQ-link op de website van het bedrijf. Ik ben overigens wel een keer gebeld door het bedrijf met de mededeling dat mijn bestelling was ontvangen. Dat was dus prima.

prijsprinter

Suzanne

Super

Altijd behulpzaam en klantvriendelijk, reageren altijd binnen een dag op een vraag, kwaliteit van product is precies wat ik er van had verwacht en een goede prijs/kwaliteit-verhouding

Het zou handig zijn als je op een wat makkelijkere manier dezelfde order kan herhalen, maar dan bijvoorbeeld de aantallen kan aanpassen (maar op zich gaat dit nu ook eigenlijk goed, want als je ze... Het zou handig zijn als je op een wat makkelijkere manier dezelfde order kan herhalen, maar dan bijvoorbeeld de aantallen kan aanpassen (maar op zich gaat dit nu ook eigenlijk goed, want als je ze even mailt of belt regelen ze dat ook voor je)

?

Heleen Broerse

Fijne persoonlijke benadering

Snel oppakken van de bestelling en goede communicatie.

Drukwerk

Reactie Prijsprinter.nl:

Beste Heleen,
Dank voor je beoordeling. De verveorders laten de laatste weken wat "steken" vallen waardoor de bezorging niet verloopt zoals we gewend zijn. Jammer....
We proberen...
Beste Heleen,
We proberen hier op alle fronten aan te werken met onze leveranciers.

AnnaWood

Heel goed

goede prijs/qualitijd

probeer te leveren op de afgegeven datum, is nu een paar keer te laat gekomen

Reactie Prijsprinter.nl:

Beste Richard,
Beste Richard,
Dank voor je feedback, tijdige bezorging is inderdaad een probleem als gevolg van overbelasting bij de pakketvervoerders. Wij zijn druk in overleg om zaken beter ingeregeld te krijgen en de communicatie rondom de bezorging helder te krijgen.
Wij blijven hier energie in steken maar zijn van de vervoerders afhankelijk.

Marij Makelaardij

snelheid levering

in bevestigingsmail ook prijs bevestigen

bedrijf al jaren bekend

Conberg Design

Prima bedrijf met snelle leveringen.

Prijs kwaliteit verhouding

Niets

printen

De crime Compagnie

Normaal gesproken goed, maar nu wacht ik al hele tijd op levering van iets wat vorige week al geleverd had moeten zijn

Ziet er altijd prima uit.

Levering op tijd

Silentium

Problemen gehad met de koerier, maar werd netjes afgehandeld door prijsprinter. Desnoods zou de order opnieuw geprint worden indien de levering te veel vertraging zou opleveren. Was in mijn geval... Problemen gehad met de koerier, maar werd netjes afgehandeld door prijsprinter. Desnoods zou de order opnieuw geprint worden indien de levering te veel vertraging zou opleveren. Was in mijn geval gelukkig niet nodig.

Men heeft actief contact gezocht bij leverproblemen veroorzaakt door de koerier.

andere koerier zoeken

weet niet meer