Klantvriendelijk-heid

Wim

Zoals steeds, was het ook nu weer dik prijs met Prijsprinter: makkelijke website, snelle bevestiging en een even snelle levering die stevig verpakt wordt. Vollenbak kwaliteit over de gehele lijn.... Zoals steeds, was het ook nu weer dik prijs met Prijsprinter: makkelijke website, snelle bevestiging en een even snelle levering die stevig verpakt wordt. Vollenbak kwaliteit over de gehele lijn. Bedankt!

Gemakkelijke website, duidelijke prijsberekening, snelle verwerking, snelle levering, producten worden stevig en veilig verpakt, printkwaliteit is fenomenaal goed. Top!

Blijven verder doen zoals jullie bezig zijn.

VAN DEN EEDE-SATERDAG

Voor de eerste keer een boek online besteld. Adres gekregen via vrienden. Viel 100 % mee.

zelfcontrole door de firma.

weet geen.

niet , via vrienden

J

Vlotte levering, mooi product

Vlotte levering, mooi product

Kan ik niet direct bedenken. Ik heb de dienst ook wel maar 1x per jaar ofzo nodig...

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Online print service e.d.
Soms ook "goedkoop" "cheap"...

Klant

Professioneel werk

Prijs, levering

Prijsprinter

Marc Jonckheere

Vlotte service en goede kwaliteit

Snelheid en kwaliteit

Niveau houden aub

drukwerk

Kurt (MKBbunkertour)

Steeds een toffe ervaring. Prijs/kwaliteit is zeer goed maar misschien nog het belangrijkste: ze zijn er steeds bereid om te helpen.

Kwaliteit, service, levering

Niet direct een idee

De Ridder Veerle

Vlot en makkelijk

Goede kwaliteit

Printen boek

StudioMondo

Ik had een goede ervaring in het verleden, vandaar dat ik hier opnieuw bestelde. Maar er moet iets zijn veranderd aan de facturatiesoftware waardoor mijn BTW nummer niet op de facturen verscheen.... Ik had een goede ervaring in het verleden, vandaar dat ik hier opnieuw bestelde. Maar er moet iets zijn veranderd aan de facturatiesoftware waardoor mijn BTW nummer niet op de facturen verscheen. Intussen 5 mails verder over 2 facturen en nog steeds mis ik 1 factuur met BTW nummer. Heel onresponsief op emails. Ik vind dit geen service en zal hier niet meer bestellen, enkel om deze reden. Dat is jammer want de kwaliteit is goed maar op deze manier ben ik zelf niet in orde met mijn boekhouding en dat is zeer storend.

kwaliteit

administratie / facturen

printen

Reactie Prijsprinter.be:

Beste,
Beste,
dank voor uw feedback, ik heb even navraag gedaan maar wij hebben geen bericht ontvangen dat er iets met uw factuur aan de hand is. Graag uw bericht even sturen naar info@prijsprinter.be zodat we dit kunnen corrigeren.

Bruno Vergauwen

Heel goed product en service (een misverstandje werd heel snel aangepakt en verduidelijkt)

Heel goede printkwaliteit
Snelle reactie op vragen

Niet via Google

CGG Adentro

Buitengewoon! Een duidelijke website om te bestellen. Een degelijke kwaliteit en snelle service!

Een degelijke website om te bestellen. Kwaliteitsvolle prints. Belgisch bedrijf

ik heb er geen

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

niet via google, via collega die reeds bestellingen plaatste