Ravin Jainath

Was een goed sevice optijd de container geplaats.

Top

Geen woord.

Prima en duidelijk

Advies welke container

Tips

Geef mogelijke plaatsings- en ophaaldata. Niet eerst een datum kiezen en dan later bevestigen of het wel of niet kan.

P Bolland

Snelle levering. Goede adviezen en hulpvaardige klantenservice.

Tops

Snelle levering. Prima klantenservice.

Tips

Goede communicatie tussen praxis en leverancier vwb soort afvalstroom. Er was een andere afvalstroom doorgegeven, waardoor de leverancier in eerste instantie weigerde container mee te nemen. Prima... Goede communicatie tussen praxis en leverancier vwb soort afvalstroom. Er was een andere afvalstroom doorgegeven, waardoor de leverancier in eerste instantie weigerde container mee te nemen. Prima opgelost met de chauffeur overigens.

Prima geregeld allemaal

Vincent

Netjes en goed geregeld.

Tops

Alles was duidelijk en simpel geregeld

Tips

Praxis container op de website aangevraagd. Een container van Lagemaat uit Heerde geleverd gekregen. Bij navraag wat die bij hen kostte schrok ik wel van de lage prijs. Dus volgende keer bestel ik... Praxis container op de website aangevraagd. Een container van Lagemaat uit Heerde geleverd gekregen. Bij navraag wat die bij hen kostte schrok ik wel van de lage prijs. Dus volgende keer bestel ik rechtstreek bij de leverancier van de container.

Uitstekend

Tops

Duidelijke info vooraf en eenvoudige bestelprocedure

Tips

Als je op de website staat dat je een telefoontje krijgt voorafgaand aan de levering dan moet je dat als Praxis wel nakomen. Nu stond de vrachtwagen ineens onaangekondigd voor de deur en moesten er... Als je op de website staat dat je een telefoontje krijgt voorafgaand aan de levering dan moet je dat als Praxis wel nakomen. Nu stond de vrachtwagen ineens onaangekondigd voor de deur en moesten er nog auto's verplaatst worden. Met een telefoontje vooraf zou de container meteen op zijn plek gezet kunnen worden.

Snelheid en meedenken

Tips

Afspraak van ophalen is ruim