Goede ervaring

Komen afspraken na

Ik heb geen tips of verbeterpunten

Ron S.

Direct leverbaar en mag lang blijven staan

geen verbeterpunten

Goed geregeld, snel en zonder problemen

Goed georganiseerd

Duidelijke en nog specifiekere beschrijving van wat wel/niet in een container mag. Uit eerdere ervaring werden we onaangenaam verrast met extra kosten omdat blijkbaar wat in de container was, viel... Duidelijke en nog specifiekere beschrijving van wat wel/niet in een container mag. Uit eerdere ervaring werden we onaangenaam verrast met extra kosten omdat blijkbaar wat in de container was, viel onder een andere type container. Echter daarvoor had ik goed uitgezocht en gelezen wat voor type container past voor onze afval, helaas was dat toch onvoldoende om de juiste keuze te kunnen maken.

Matig/slecht

Telefonisch goed geholpen en chauffeurs prima.

Container arriveert niet op afgesproken tijdslot waardoor niet op juiste plek kon geplaatst worden. Zou na 14u komen maar was er om 9u.
Bij ophalen 3x niet op afgesproken tijd gekomen; eerst...
Bij ophalen 3x niet op afgesproken tijd gekomen; eerst op 8ste, toen 13e en uiteindleijk op de 16e. Container stond toen binnen afgesloten hek van de gemeente ivm aangegeven werkzaamheden.

Nicole Gusdorff/ CC Change

Fantastisch! , goede afspraken, helder. Levering top, in overleg op de beste plaats gezet en volgens afspraak opgehaald!

Helder en duidelijke afspraken die nagekomen worden!

Neem altijd een grotere maat dan die je denkt nodig te hebben!

Adrie

Prima geregeld allemaal, ik heb de huurtermijn een paar keer moeten verlengen en dat ging zeer soepel. Ook het brengen en ophalen ging prima. T was best krap maar dat was voor de in mijn ogen zeer... Prima geregeld allemaal, ik heb de huurtermijn een paar keer moeten verlengen en dat ging zeer soepel. Ook het brengen en ophalen ging prima. T was best krap maar dat was voor de in mijn ogen zeer ervaren chauffeurs geen enkel probleem. Kortom, zeer tevreden.

Afspraken worden nagekomen en bedrijf is zeer goed bereikbaar. De herinnering voor wat betreft het einde van de huurperiode komt ruim op tijd binnen.

Vind t prima zo.

Duidelijke communicatie. Goede antwoorden op vragen. Soepele service (levering en ophalen container)

Excellent! Snel, klantgericht en zonder gedoe

Vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Bij bestelling meteen even tippen over meldingsplicht bij gemeente

J. Dumee

Top geregejd5

Goede afwikkeling

Niet nodig

Heel vriendelijk en professionele manier geholpen.

Snel geregeld