Snel geleverd

Erg goed

Robert

Slecht

Tops

Container kwam op de afgesproken dag.

Tips

De chauffeur was onbeschoft. Container op een heel andere plek gezet dat gepland. Chauffeur gaf hierop aan dat hij er "geen zin in had" om hem te verplaatsen.

Bij het ophalen ook nog een...

Bij het ophalen ook nog een boete gehad omdat de bak te vol zat. Ik ben daarover door niemand gebeld, anders had ik nog wat stenen er af kunnen halen.

Dion Krans

Informatie voor levering was duidelijk.

Informatie voor levering was duidelijk.

De levertijd werd echter niet helemaal nagekomen. Ik had geselecteerd voor een levering in de middag. Een dag voor levering kreeg een e-mail dat de levering tussen 09:00 - 12:00 zou zijn. Op de dag zelf werd er op 7:45 geleverd. In principe heeft dit geen problemen opgeleverd, ik had echter liever van te voren wat meer duidelijkheid over het tijdstip gehad.

Het aanvragen van de ophaling was ook erg gemakkelijk met behulp van het portaal.

Er werd echter geen tijd voor het ophalen gegeven. Via een telefoontje op de dag zelf kwam ik erachter dat ik als laatste ingepland stond voor het ophalen. In principe ook geen probleem, maar had dit ook liever van te voren geweten.

Ophaalcondities staan onduidelijk beschreven op de site. Ik heb er zelf voor gezorgd dat de pakkeerplekken voor de container leeg waren zodat de vrachtwagen de container kon optillen. Dit staat echter niet duidelijk in de ophaal instructies en het zou kunnen dat men hier misschien niet aan denkt.

Personeel wat ik gesproken heb was erg behulpzaam! Dat is een grote plus.

Tops

Vriendelijk personeel in de vrachtwagen en aan de telefoon

Goede website en overzichtelijke website voor soorten containers

Tips

Een indicatie voor het tijdstip voor het ophalen zou erg fijn zijn

Concrete ophaal instructies

J Krooder

Zeer goede service

Alles vlekkeloos verlopen

H ben Haddou

Snel geregeld en goede service!

Makkelijke site, snel te bestellen en wordt ook snel weer gehaald, top!

Tops

Makkelijk te bestellen en vooral snel geleverd en ook weer opgehaald, heel fijn!

Tips

Werd niet op WhatsApp gereageerd, informatie in mail (vullen tot 20 cm onder de rand) en informatie op de container zelf (vullen tot 30 cm boven de rand) was tegenstrijdig, en ik kwam op de website... Werd niet op WhatsApp gereageerd, informatie in mail (vullen tot 20 cm onder de rand) en informatie op de container zelf (vullen tot 30 cm boven de rand) was tegenstrijdig, en ik kwam op de website er niet uit of ik bouwafval moest hebben of grofvuil (toen ik belde bleek dit gewoon hetzelfde te zijn, maar op de site staat het als 2 aparte afvalstromen)

Heel eenvoudig, goede communicatie en met goede prijs.

Opzich prima dienst. T lijkt op oplichting. De besteld een 10m3 container maar let op! De netto inhoud is slechts 9m3. Voordat u besteld kijk goed naar de prijzen van concurrende bedrijven. De... Opzich prima dienst. T lijkt op oplichting. De besteld een 10m3 container maar let op! De netto inhoud is slechts 9m3. Voordat u besteld kijk goed naar de prijzen van concurrende bedrijven. De praxis kluscontainer is 10% duurder als men ze gaat vergelijken