Prima contact vooraf telefonisch werd meegedacht over plaatsing en dergelijke. En de chauffeur die kwam brengen dacht mee en heeft knap neergezet en weer opgehaald. En de app werkt makkelijk en erg... Prima contact vooraf telefonisch werd meegedacht over plaatsing en dergelijke. En de chauffeur die kwam brengen dacht mee en heeft knap neergezet en weer opgehaald. En de app werkt makkelijk en erg gebruiksvriendelijk.

Tops

Ervaring en kwaliteit van de chauffeur. Goede website.

Tips

had dag zelf nog een chat gestuurd, wel een keer reactie gehad, maar tweede keer niet. Was wel prettig geweest om dan snel contact te hebben.

Prima alleen niet gebeld voor het plaatsen wat wel was toegezegd

Tops

Ik zou gebeld worden en dat is niet gebeurd wanneer de chauffeur in de buurt was
Nu ben ik zelf maar gaan kijken en stond ie er al😌

Afspraak nakomen

B vd Spiegel

Gebeld voor advies,
kreeg gelijk korting via de mail bij bestellen. Bezorgd gevuld gebeld.om op.te halen. Goede tips als je foto's stuurt wat er wel of niet in hoort. Volgende dag opgehaald!!...
Gebeld voor advies,
perfect geregeld!!!!!

Kaag

Snel en vriendelijk contact (met Manuel)
Container is zelfde dag nog geplaatst.
Snel en vriendelijk contact (met Manuel)
Container is zelfde dag nog geplaatst.
nadat ik erachter kwam dat één van de soorten afval niet was toegestaan heeft Manuel dit netjes aangekaart is heeft het na constatering van de hoeveelheid en kosten op nacalculatie verrekend.
het ophalen verliep ook erg vlot, toevallig ook dezelfde dag nog en de chauffeur heeft op verzoek zelfs de balken die onder de container lagen mee genomen.

snelle reactie, snelle levering

gaat heel goed zo!

Nassira Aazili

Heel slecht

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

We hebben op de dag van levering contact gehad over dat uw container ook na 2 dagen weer moest worden opgehaald ivm wetgeving tijdens de jaarwisseling. U gaf aan dat nergens te hebben gezien terwijl... We hebben op de dag van levering contact gehad over dat uw container ook na 2 dagen weer moest worden opgehaald ivm wetgeving tijdens de jaarwisseling. U gaf aan dat nergens te hebben gezien terwijl dit op de bestelpagina zichtbaar was. U zag dit VOOR u betaalde, Wij hebben dus wel degelijk alle informatie vooraf aan u vermeld. Tevens zat de container ook gewoon vol tot 20cm boven de rand. U heeft in deze 2 dagen ook al het afval dat in een container past en mag kunnen afvoeren.
Hierin begrijp ik deze recensie dan niet en van ons de vraag om deze recensie te herzien

Heel erg goed. Fijn contact, snel en duidelijk! Houden zich aan de afspraken

Alles

Niks

A Hellingman

Ik vind heel leuk
Het goed gehelp dank je wel

Beter

Alles prima verlopen

Sunny Chopra

It was a great and smooth experience

Tops

I ordered for a 10m3 container but got a slightly smaller one.. although Praxis was kind enough to adjust the surplus waste.. great customer experience