Goed en klantenservice ook

Goede telefonische bereikbaarheid

Tips

De klant informeren dat er een andere B.V. komt namens praxis die de container gaat leveren.

Beste klant,
Bedankt voor de mooie review! Volgende keer staan we weer voor je klaar!
Patrick

Vooraf goede uitleg wat wel of niet mag (oud tuinhuis/berging); dus vooral geimpregneerd hout , geen dakleer etc. Desondanks toch bouwafval container gekregen. Na nabetaling bij het afhalen is het... Vooraf goede uitleg wat wel of niet mag (oud tuinhuis/berging); dus vooral geimpregneerd hout , geen dakleer etc. Desondanks toch bouwafval container gekregen. Na nabetaling bij het afhalen is het probleem opgelost

Tops

‘‘s morgens afgesproken, maar pas laat in de middag gekomen, Het opgegeven telefoon nummer gaf alleen een bandje te horen zonder de mogelijkheid navraag mogelijkheid wanneer de container dan... ‘‘s morgens afgesproken, maar pas laat in de middag gekomen, Het opgegeven telefoon nummer gaf alleen een bandje te horen zonder de mogelijkheid navraag mogelijkheid wanneer de container dan geleverd wordt; gesprek werd automatisch onderbroken. Door late aflevering konden de werklui na het afbreken het afvalhout niet kwijt, en konden ze niet verder met de opbouw.

Tips

Vooraf aangeven hoe en waar geïnformeerd kan worden hoelaat de container afgeleverd wordt of via track & trace

Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Hoe graag wij ook een tijd willen afspreken, benoemen wij met nadruk dat het om een voorkeurstijd gaat. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de planning die de dag ervoor gemaakt wordt. Vervelend dat de klus daardoor niet helemaal vlot is verlopen. De volgende keer zullen wij hier wat beter aandacht aan besteden.

Vanessa Haren

Top, dacht mee welke container

Meedenken

Beste Vanessa,
Bedankt voor de mooie review. Als je de volgende keer weer een mooie klus hebt, helpen wij je uiteraard graag weer met een passend advies. Hele fijne dag toegewenst,
Patrick

3 verschillende mensen van de Praxis helpdesk telefonisch gesproken, 3 verschillende verhalen over de inhoud wat je precies mag storten. Wanneer ophalen van bijv de container was ook verschillend.... 3 verschillende mensen van de Praxis helpdesk telefonisch gesproken, 3 verschillende verhalen over de inhoud wat je precies mag storten. Wanneer ophalen van bijv de container was ook verschillend. Mailwisseling ook elke keer anders. Achternaam in mail begint met kleine letter, moet natuurlijk hoofdletter zijn. Tsja, amateuristisch.

Geen.

Zie ervaring deel.

Aanvraag en inplannen ophalen van de container werkt prettig via digitaal portaal. Zo kun je gemakkelijk de container eerder laten ophalen als hij vol zit. Container werd geplaatst en opgehaald op... Aanvraag en inplannen ophalen van de container werkt prettig via digitaal portaal. Zo kun je gemakkelijk de container eerder laten ophalen als hij vol zit. Container werd geplaatst en opgehaald op de aangegeven dag. Goede service.

Goedemiddag,
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mochten wij nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag. Wij gaan graag volgende keer voor de 10!

Maxim

Ik had 1 container gehuurd, maar er werden 2 geleverd. Er werd niet van tevoren gebeld, zoals gevraagd. Om de extra container te laten verwijderen heb ik de hele week dagelijks moeten bellen. Toen... Ik had 1 container gehuurd, maar er werden 2 geleverd. Er werd niet van tevoren gebeld, zoals gevraagd. Om de extra container te laten verwijderen heb ik de hele week dagelijks moeten bellen. Toen de 2e container werd opgehaald werd ik weer niet van tevoren gebeld en is mijn auto geraakt en schade gemaakt. Ik heb geen excuus gekregen van het bedrijf dat de container weghaalde. Kortom de ervaring was afschuwelijk.

Tops

De container werd geleverd op afgesproken datum

- Klantenservice verbeteren
- Als je schade maakt, maak excuses en kom het tegemoet in de extra kosten die daardoor gemaakt moesten worden

Marian

Topservice

Beste Marian,
Hartelijk dank voor de mooie review! Hier doen we het voor!

M meeuwissen

Perfect