Heel eenvoudig, goede communicatie en met goede prijs.

Opzich prima dienst. T lijkt op oplichting. De besteld een 10m3 container maar let op! De netto inhoud is slechts 9m3. Voordat u besteld kijk goed naar de prijzen van concurrende bedrijven. De... Opzich prima dienst. T lijkt op oplichting. De besteld een 10m3 container maar let op! De netto inhoud is slechts 9m3. Voordat u besteld kijk goed naar de prijzen van concurrende bedrijven. De praxis kluscontainer is 10% duurder als men ze gaat vergelijken

C Buyar

Levertijd was snel en ik hoef er niet bij te zijn wat heel handig is

De container moest tussen 7 en 8 in Amsterdam Oost geleverd worden en ik zal een half uur van tevoren telefonisch geïnformeerd worden (had speciaal een buurvrouw georganiseerd om een parkeerplek... De container moest tussen 7 en 8 in Amsterdam Oost geleverd worden en ik zal een half uur van tevoren telefonisch geïnformeerd worden (had speciaal een buurvrouw georganiseerd om een parkeerplek vrij te houden!).
Om 8 uur belde ik met Praxis en hoorde iets van files en dat ik uiteraard telefonisch geïnformeerd zou worden.
Kort voor 9 zag mijn man dat er een container gedumpt werd op een parkeerplaats die de gemeente had afgezet ivm werkzaamheden. Jullie chauffeur wilde net wegrijden toen mijn man hem nog kon stoppen.
Ik constateer: de beloftes op de website van Praxis worden niet waargemaakt (files kan ik begrijpen, maar niet, dat er niet van tevoren gebeld wordt!). De nonchalance waarmee de chauffeur de container op een plek dumpte, waar HEEL DUIDELIJK staat aangegeven dat er NIET geparkeerd mag worden, is stuitend. Kortom: het was echt geen leuke ervaring. Nooit meer Praxis!

Prima service, adequaat en flexibel bij aanpassing van beoogd schema

marijke lodewijks

Indien nodig bestel ik weer praxis kluscontainer

Tops

prima

Tips

geen tips van toepassing

Prima, alles volgens afspraak

Bob

Bellen en de volgende dag stond de container klaar. afspraken met ophalen konden wat beter container 2 weken geleden afgemeld. gisteren opgehaald.