Christian Romijn

Super! Op de afsproken dag gelijk vroeg in de ochtend geplaatst. Na online een foto oploaden was de dag erna de container al weg.

Ga zo door!

J Hermann

Geen enkel probleem duidelijke omschrijving en levering/afhalen. Prima geregeld.

Willy

Snel geleverd maar had andersom geplaatst moeten worden. Hier zou de chauffeur rekening mee kunnen houden of even na kunnen vragen. Dit betekende meer moeten omlopen met zware spullen dan... Snel geleverd maar had andersom geplaatst moeten worden. Hier zou de chauffeur rekening mee kunnen houden of even na kunnen vragen. Dit betekende meer moeten omlopen met zware spullen dan noodzakelijk was.

Tops

Snel geleverd en snel weer opgehaald.

Tips

Container was verkeerd om gezet wat vullen lastiger maakte dan nodig. (Omlopen)

MB

Ik heb geen goede ervaringen met praxis opgedaan, wel met het bedrijf die ze ingehuurd hadden. Dat maakt het wel goed.

Voor praxis weinig tips.

Tips

Bestel gewoon direct bij het bedrijf en niet bij een tussen station.

Geleverd door een vriendelijke chauffeur die de container op de door ons aangewezen plek heeft geplaatst. Website is ook gebruiksvriendelijk

Tops

Vriendelijke chauffeur en voor ons was de vooraf vastgestelde huurtermijn van 8 weken prima

Tips

Onze container is een dag vroeger dan aangegeven opgehaald waardoor we een aantal spullen er niet meer in konden doen. Deze moeten we nu naar de stort brengen wat weer extra tijd kost (die we bijna... Onze container is een dag vroeger dan aangegeven opgehaald waardoor we een aantal spullen er niet meer in konden doen. Deze moeten we nu naar de stort brengen wat weer extra tijd kost (die we bijna niet hebben)

Jos Plas

De ervaring was prima. Je mag 8 weken de container houden. Dat is ideaal. Bij de meeste maar 4 weken en moet je per week bijbetalen. Ik zou de volgende keer weer voor praxis kiezen.

Ingrid Veenstra

Netjes geregeld