M.D verkerk

Een dikke 10!

Tops

Praxis had mijn gewenste container niet op voorraad en hebben toen de gewenste container via een ander laten bezorgen. We hadden persee een container met deuren aan de voorkant nodig.

Martijn Feenstra

Goede ervaring en prima communicatie

Vriendelijke collega's

Niek

Slechte start van de huur en slecht einde. Bij levering zat er nog afval in van de vorige huurder. Dit zou bij het ophalen van de container wel weer worden meegenomen. Dit is niet gebeurd. Container... Slechte start van de huur en slecht einde. Bij levering zat er nog afval in van de vorige huurder. Dit zou bij het ophalen van de container wel weer worden meegenomen. Dit is niet gebeurd. Container is ook zonder aanbellen oid meegenomen dus voor ik buiten was, was de container (inclusief mijn sloten) weg. Erg jammer! Container zelf was wel ruim en prima, de service dus niet helaas.

ruime container

afspraken nakomen

MBJ Krouwel

Gewoon goed👍

Slot erbij leveren

Top geregeld zowel brengen als ophalen.

Prima verzorgd door vriendelijke mensen

Zo besteld

Tips

Aangeven dat de ophaaldag ook een latere dag kan zijn. Was niet tot mij doorgedrongen bedoel ik

J sondeijker

Ik kreeg afval container die 0,5 kuub minder was.

Snel geleverd,snel gehaald.

Tips

Lever de container die je bestelt ,anders geef je korting als kleinere container is

Beste Klant,
U heeft inderdaad een container van 0,5 kuub minder inhoud ontvangen, maar u mag hem 20cm boven de rand beladen. Daardoor kan u 0,6 kuub extra afvoeren, zodat u boven de 3 kuub aan afval uitkomt.

Erwin Scheepmaker

Super geregeld.
Netjes optijd geleverd en snel opgehaald

Alles super snel geregeld

Hans Fam. Poot

Slecht in het nakomen van gemaakte afspraak

Beste Klant,
Helaas is er bij het leveren van uw container wat vertraging op uw route ontstaan. We geven van te voren daarom aan dat we alleen voorkeurstijden . Definitieve afspraken kunnen niet maken, omdat zoals vaker vertraging kan voorkomen.
Wij adviseren u daarom altijd om de container een dag eerder te laten plaatsen dan de werkzaamheden plaats vinden.

Ddi Ddi Ddi

Slecht de laatste keer dat ik bij jullie een container heb gehuurd

Goedemiddag,
Goedemiddag,
In schone puin containers mogen alleen harde steensoorten. Deze containers worden weer gerecycled en daar mag geen ander afval in. Als er wel ander afval in een schone puin container komt, wordt het omgezet naar een bouwsloop container.
Dan betaald u niks extra alleen voor het afvoeren van gemixt afval is duurder.