P.L tjepkema

Alles goed gegaan!

Anita Rutgers

Makkelijk te bestellen, geleverd en opgehaald zoals afgesproken

A Geetan

Heel slechte.
Heel slechte.
Ze hebben scherpe prijzen maar ze gaan je oplichten met de tijd.ze beloven dat de container wordt automatisch weg gehaald en dat doen ze niet en ze blijven je facturen sturen.je neemt dan stap om hun te bellen dan word je via de telefoon dat je klaar bent en ze blijven je facturen sturen.ik raad niemand om me zaken te doen .

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
De containerprijzen zijn gebaseerd op maximaal 8 weken huur. U kunt hem voor die tijd afmelden met een foto. Als de container langer dan 8 weken staat, krijgt u iedere week een huurfactuur van 15 euro. De facturen worden automatisch verzonden.
Alle informatie staat op de website, maar bij vragen kan u ons altijd bellen.
Praxis-kluscontainer.nl
De facturen worden automatisch gestuurd, totdat u de container afmeld.
U kunt ook altijd even telefonisch contact met ons opnemen.
Praxis-kluscontainer.nl

Edwin Horlings

Super service echt een aanrader

Ga zo door

Nvt

Eenvoudig te bestellen, telefonisch contact ook prima

Tips

Ik heb geen bericht gekregen dat de container opgehaald is, dat zou ik wel prettig gevonden hebben. Dus een afmeldbericht.

Erik

Snel geregeld, aardige chauffeurs. Gewoon goed!

Patrick van Bree

Super!

M.D verkerk

Een dikke 10!

Tops

Praxis had mijn gewenste container niet op voorraad en hebben toen de gewenste container via een ander laten bezorgen. We hadden persee een container met deuren aan de voorkant nodig.

Martijn Feenstra

Goede ervaring en prima communicatie

Vriendelijke collega's

Niek

Slechte start van de huur en slecht einde. Bij levering zat er nog afval in van de vorige huurder. Dit zou bij het ophalen van de container wel weer worden meegenomen. Dit is niet gebeurd. Container... Slechte start van de huur en slecht einde. Bij levering zat er nog afval in van de vorige huurder. Dit zou bij het ophalen van de container wel weer worden meegenomen. Dit is niet gebeurd. Container is ook zonder aanbellen oid meegenomen dus voor ik buiten was, was de container (inclusief mijn sloten) weg. Erg jammer! Container zelf was wel ruim en prima, de service dus niet helaas.

ruime container

afspraken nakomen