Johan Rijsdijk

Fijne sparring partner op dit gebied. Erg goed op de hoogte van huidige online wereld.

Bedankt Johan!

Ronald

Prima geholpen na telefonisch contact. Template is netjes, responsief en ziet er bovenal goed uit! Benieuwd naar de volgende mogelijkheden.

Reactie Pram IT Solutions:

Dank je wel Ronald! Veel succes met je nieuwe onderneming!

Furnibella

Beste service die er bestaat! Super vriendelijk!
Ze voldoen aan al uw eisen, ze hebben voor elke probleem een oplossing! Super tevreden!

Reactie Pram IT Solutions:

Bedankt Aniqa! Veel succes met je nieuw bedrijf!

Wouter

Snelle service, snelle afhandeling en bovenal een mooi logo. Dik tevreden!

Reactie Pram IT Solutions:

Bedankt Wouter! Veel succes met je nieuwe onderneming!

Stijn de Meijer

Migratie werd professioneel en vriendelijk afgehandeld. Goede kennis van Wordpress.

Reactie Pram IT Solutions:

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen Stijn!

John

In een woord Geweldig! Verhuizing van oude naar nieuwe hosting verliep uitstekend. Goede service en gelijk een Wordpress probleem meegepakt en opgelost. De medewerkers denken met je mee en zijn... In een woord Geweldig! Verhuizing van oude naar nieuwe hosting verliep uitstekend. Goede service en gelijk een Wordpress probleem meegepakt en opgelost. De medewerkers denken met je mee en zijn duidelijk in hun aanpak. Telefonisch goed bereikbaar en dat is heel fijn! Enorm bedankt!!

Dank je wel John!

Fenna

Ben heel blij met jullie. Als ik een vraag heb word ik altijd direct en heel vriendelijk geholpen. Bedankt!

Reactie Pram IT Solutions:

Wij zijn ook heel blij met jou als klant . Veel succes met je bedrijf!

Bardo

Ik kan Pram IT iedereen aanraden! Inmiddels doe ik al 3 jaar zaken met hun. Een genot om mee samen te werken en dat kon ik van mijn vorige webdesigner absoluut niet zeggen!

Reactie Pram IT Solutions:

Hoi Bardo, fijn dat je zo blij bent met ons! Daar doen we het voor :)

Matthew Taylor

Professional hosting with quick support and no down time. Price is also very reasonable. Just loving it.

Reactie Pram IT Solutions:

Thank you very much for your review Matthew.

Ajay

Pramuka en zijn team zijn echt deskundige en vriendelijke mensen. Ze staan altijd voor je klaar en gaan tot het uiterste voor hun klant. Pramuka is echt geniaal en heeft altijd oprechte intenties... Pramuka en zijn team zijn echt deskundige en vriendelijke mensen. Ze staan altijd voor je klaar en gaan tot het uiterste voor hun klant. Pramuka is echt geniaal en heeft altijd oprechte intenties met zijn mensen. Ik wil jullie oprecht bedanken voor al jullie steun en moeite!

Reactie Pram IT Solutions:

Hartelijk dank voor deze mooie recensie Ajay. We zijn erg blij dat jij zo tevreden over ons bent.