Bij Richard Familieopstellingen gedaan . Het was heel ontspannend en prettig werken . Zeker aan te bevelen.
An

Richard Braun

Ook al zijn de kinderen uit mijn gezin allemaal volwassen, is het heilzaam om je rol als ouder in het verleden tegen het licht te houden en mijn plek in te nemen in mijn familiesysteem. Werkt ook... Ook al zijn de kinderen uit mijn gezin allemaal volwassen, is het heilzaam om je rol als ouder in het verleden tegen het licht te houden en mijn plek in te nemen in mijn familiesysteem. Werkt ook helend en herstellend in de richting van mijn nageslacht, die verdeeld dreigde te worden door onderlinge (sluimerende) conflicten en onbegrip.
Om zo'n pittige klus te kunnen klaren is de inzet van een betrouwbare, empathische en recht door zee therapeut onmisbaar. Richard Braun creëerde hier een veilige omgeving voor.

Reactie Praktijk voor Psychosociale Therapie & Familieopstellingen Richard Braun:

Dank je hartelijk voor deze mooie review. Ik ben dankbaar en blij dat ik even mee mocht lopen met jullie. Alle goeds. Richard.

T

Richard luistert goed en is heel concreet in zijn maatwerk aanpak. Geen zweverigheid. Hij kiest de aanpak die het beste past bij een situatie. Het voelt goed om met Richard in gesprek te zijn. Hij... Richard luistert goed en is heel concreet in zijn maatwerk aanpak. Geen zweverigheid. Hij kiest de aanpak die het beste past bij een situatie. Het voelt goed om met Richard in gesprek te zijn. Hij heeft mij echt geholpen!

EP

Zeer prettig en positief in het contact. Richard heeft een heldere kijk op thema's en gedrag, ziet /voelt wat er gebeurt in de energie en biedt hiertoe wezenlijke oefeningen en/of systeem... Zeer prettig en positief in het contact. Richard heeft een heldere kijk op thema's en gedrag, ziet /voelt wat er gebeurt in de energie en biedt hiertoe wezenlijke oefeningen en/of systeem opstellingen aan.

C

Richard's begeleiding heb ik als heel prettig en helpend ervaren. Zijn intuïtieve manier van werken sprak me erg aan. Dat gecombineerd met zijn directheid di er soms ook was, hebben mij gebracht wat... Richard's begeleiding heb ik als heel prettig en helpend ervaren. Zijn intuïtieve manier van werken sprak me erg aan. Dat gecombineerd met zijn directheid di er soms ook was, hebben mij gebracht wat ik nodig had. Een professional die heel toegankelijk is, snel een sfeer van veiligheid en vertrouwen weet te scheppen, en ook humor en lichtheid op de juiste manier inzet. Heel fijn.

anoniem

De begeleiding van Richard heb ik als prettig ervaren, waarbij enkele inzichten zijn opgedaan.

N

Mijn situatie werd snel eigen gemaakt. Dit heeft er toe geleid dat het proces vlot en precies ingezet kon worden. DIt heb ik als zeer leerzaam ervaren. Ontzettend blij met de ontvangen inzichten en... Mijn situatie werd snel eigen gemaakt. Dit heeft er toe geleid dat het proces vlot en precies ingezet kon worden. DIt heb ik als zeer leerzaam ervaren. Ontzettend blij met de ontvangen inzichten en opmerkingen,

De sessies met Richard zijn voor mij heel waardevol geweest. Zijn persoonlijke benadering is voor mij een uitnodiging geweest om die dingen op tafel te krijgen die op tafel moesten komen. Dat heeft... De sessies met Richard zijn voor mij heel waardevol geweest. Zijn persoonlijke benadering is voor mij een uitnodiging geweest om die dingen op tafel te krijgen die op tafel moesten komen. Dat heeft me verder geholpen mijzelf steeds meer een plek te geven.

Een jaar lang heb ik de prettige, professionele en eerlijke begeleiding van Richard mogen ervaren. Ik kon mij vrijwel direct openstellen voor de dingen die ik als last ervaar. Richard hielp mij op... Een jaar lang heb ik de prettige, professionele en eerlijke begeleiding van Richard mogen ervaren. Ik kon mij vrijwel direct openstellen voor de dingen die ik als last ervaar. Richard hielp mij op weg en te voelen wat ik nodig heb. Ik heb zoveel mooie inzichten gekregen over mijzelf, wie ik ben, hoe ik in het leven sta en wil staan in relatie tot mijzelf en anderen. De familie opstellingen tijdens de sessies, die soms heftig maar vooral waardevol en helpend waren, hielpen mij om tot de kern te komen. Daardoor ben ik milder geworden, naar mezelf en ook naar anderen. Het leven blijft een zoektocht, je vindt en verliest mensen en ik leer steeds meer van mezelf te houden en te voelen wat ik daarvoor nodig heb. Richard hielp mij daarbij. Zijn integere benadering gun ik iedereen.

E.m.

Erg prettig in het contact, ik kon me volledig openstellen voor wat zich aan diende in de opstellingen . Het heeft mij verder geholpen in de thema's die speelden.