R

Het contact met Richard was plezierig (2017). Nuchter. Duidelijk. Open. Hij schroomt niet verder te kijken dan alleen zijn kennisgebied en eventueel door te verwijzen. Ik heb Richard ervaren als... Het contact met Richard was plezierig (2017). Nuchter. Duidelijk. Open. Hij schroomt niet verder te kijken dan alleen zijn kennisgebied en eventueel door te verwijzen. Ik heb Richard ervaren als iemand die het beste voor zijn client wil.

Peter Verschuren

Ondanks dat het voor mij een hele stap was in eerste instantie merkte ik aan de telefoon bij de eerste kennismaking dat het gesprek vanzelf ging. Zo was het ook tijdens de intake en de rest van de... Ondanks dat het voor mij een hele stap was in eerste instantie merkte ik aan de telefoon bij de eerste kennismaking dat het gesprek vanzelf ging. Zo was het ook tijdens de intake en de rest van de behandelingen. Gewoon een goede klik in alle rust zonder druk. Gewoon een fijn mensenmens.

In contact met Richard Braun leerde ik stromen in een leven met mogelijkheden.
In contact met Richard Braun leerde ik stromen in een leven met mogelijkheden.
Twee en een half jaar geleden was ik, opnieuw, ernstig depressief. Ik stond op de wachtlijst van IP - GGZ. Bij Richard kon ik vrijwel direct terecht! Toen ik de steile trappen van het oude pand aan de Vismarkt beklom was ik moe, het leven had haar glans verloren. Toen ik anderhalf uur later, de trappen afdaalde opende ik de deur naar leven; diezelfde middag nog bezocht ik een buur- winkel met mooie dingen en... ze raakten mij weer!
Wat een overbrugging zou worden naar de therapie bij IP-GGZ werd een lang contact, naast eerder genoemde therapie.
Bij Richard leerde ik eerst mijzelf te voeden. Daarna om mijzelf te voelen . Dit laatste was niet makkelijk voor mij, ik raakte geïrriteerd en kwam in verzet. Pas veel later viel het kwartje en nog vallen vele puzzelstukjes op hun plek.
Nu ik de deur van het pand definitief achter mij sluit voel ik mij een vrij mens. Opgenomen in de stroom van het leven, verbonden. In zijn benadering hiervoor put Richard uit ongelooflijk veel bronnen; zoals EFT, opstellingen en zijn brainstorm van mogelijkheden. Soms wat dat voor mij te veel en vooral te snel. Voor mij was dan de kunst hierin mijn eigen weg te bewandelen. Kiezen uit overvloed. Dankjewel Richard voor je persoonlijke en zeer zorgzame inzet.

Praktijk Richard Braun

Ik heb dr bezoeken als zeer prettig ervaren er werd echt naar je geluisterd en vragen gesteld zodat je aan het denken werd gezet
Ik vond deze gesprekken waardevoller als mijn eerdere...
Ik vond deze gesprekken waardevoller als mijn eerdere ervaringen met reguliere psygologen

Ik heb de therapie familieopstelling gedaan en heb de begeleiding van Richard als zeer prettig ervaren.

Ben goed behandeld en men wist goed mijn situatie te schetsen en daar heb ik heel veel aangehad zodat ik hiermee aan de slag kon.

Afina

Richard weet je snel op je gemak te stellen . Er is een mooi evenwicht in begripvol luisteren en het vertalen hiervan naar de dagelijkse praktijk van het leven.... Ik heb voldoende inzichten... Richard weet je snel op je gemak te stellen . Er is een mooi evenwicht in begripvol luisteren en het vertalen hiervan naar de dagelijkse praktijk van het leven.... Ik heb voldoende inzichten gekregen om weer verder te kunnen. Dank Richard!

Pieter

Ik heb de begeleiding door Richard als zeer prettig ervaren. Op een menselijke manier en met de juiste middelen heeft hij mij goed geholpen. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van zijn... Ik heb de begeleiding door Richard als zeer prettig ervaren. Op een menselijke manier en met de juiste middelen heeft hij mij goed geholpen. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van zijn kennis en zijn warme persoonlijkheid.

Ronald V

Bij het belrondje langs diverse behandelaars viel me zijn duidelijkheid op en zijn positieve en nuchtere manier van zaken benaderen. Omdat ik zelf niet goed meer in staat was om belangrijke van... Bij het belrondje langs diverse behandelaars viel me zijn duidelijkheid op en zijn positieve en nuchtere manier van zaken benaderen. Omdat ik zelf niet goed meer in staat was om belangrijke van onbelangrijke zaken te onderscheiden was het voor mij een verademing om Richard tegenover me te hebben die rustig bleef luisteren en de juiste vragen wist te stellen maar ook signalen juist te interpreteren.

De behandeling heb ik als prettig ervaren, in een fijne omgeving. Richard neemt de tijd, luistert en reageert zonder oordelen. Ik vond het bijzonder om te ervaren dat Richard in mijn proces van... De behandeling heb ik als prettig ervaren, in een fijne omgeving. Richard neemt de tijd, luistert en reageert zonder oordelen. Ik vond het bijzonder om te ervaren dat Richard in mijn proces van herstel mét mij heeft gewerkt ipv tegenover mij met goede raad en daad. De sessies hebben mij veel inzichten gegeven waardoor mijn kijk op mijn persoonlijke leven en mijn omgeving is veranderd. Kwartjes zijn gevallen waardoor ik veel kan verklaren. Heel fijn!