Paul

Mijn hulpvraag aan Richard was om een tijdje 'mee te lopen in mijn leven.' Zowel privé als op het werk liep ik vast.
Richard luistert goed, dat is al erg fijn. We zijn dieper op mijn leven...
Richard luistert goed, dat is al erg fijn. We zijn dieper op mijn leven ingegaan en ik heb mijzelf nog meer leren kennen.
Richard heeft mij goed advies en goede tips gegeven.
Richard is een sympathieke man. Een aanrader!

Docent in het VO

Ik heb een traject van driekwart jaar bij Richard gehad. Dat is me erg goed bevallen. Ik moest even op de wachtlijst, al regelde hij al wel binnen een week een heel serieus kennismakingsgesprek.... Ik heb een traject van driekwart jaar bij Richard gehad. Dat is me erg goed bevallen. Ik moest even op de wachtlijst, al regelde hij al wel binnen een week een heel serieus kennismakingsgesprek. Kosteloos. Ik heb Richard ervaren als een heel vriendelijk en oprecht begaan persoon die op de juiste momenten de juiste vragen wist te stellen. Hij heeft erg veel betekend voor mijn herstel en ik heb laatst heel mooi mogen afronden.

Edward

Ik zat vast in mijn eigen gedachten en overtuigingen. Ratio was dominant en gevoel op tweede plaats (of nog lager in de rang). Richard luisterde goed en stelde de juiste vragen. Hij hielp me de... Ik zat vast in mijn eigen gedachten en overtuigingen. Ratio was dominant en gevoel op tweede plaats (of nog lager in de rang). Richard luisterde goed en stelde de juiste vragen. Hij hielp me de antwoorden te vinden en bracht me weer terug naar mijn ik.

Bij Richard Familieopstellingen gedaan . Het was heel ontspannend en prettig werken . Zeker aan te bevelen.
An

Richard Braun

Ook al zijn de kinderen uit mijn gezin allemaal volwassen, is het heilzaam om je rol als ouder in het verleden tegen het licht te houden en mijn plek in te nemen in mijn familiesysteem. Werkt ook... Ook al zijn de kinderen uit mijn gezin allemaal volwassen, is het heilzaam om je rol als ouder in het verleden tegen het licht te houden en mijn plek in te nemen in mijn familiesysteem. Werkt ook helend en herstellend in de richting van mijn nageslacht, die verdeeld dreigde te worden door onderlinge (sluimerende) conflicten en onbegrip.
Om zo'n pittige klus te kunnen klaren is de inzet van een betrouwbare, empathische en recht door zee therapeut onmisbaar. Richard Braun creëerde hier een veilige omgeving voor.

Reactie Praktijk voor Psychosociale Therapie & Familieopstellingen Richard Braun:

Dank je hartelijk voor deze mooie review. Ik ben dankbaar en blij dat ik even mee mocht lopen met jullie. Alle goeds. Richard.

T

Richard luistert goed en is heel concreet in zijn maatwerk aanpak. Geen zweverigheid. Hij kiest de aanpak die het beste past bij een situatie. Het voelt goed om met Richard in gesprek te zijn. Hij... Richard luistert goed en is heel concreet in zijn maatwerk aanpak. Geen zweverigheid. Hij kiest de aanpak die het beste past bij een situatie. Het voelt goed om met Richard in gesprek te zijn. Hij heeft mij echt geholpen!

EP

Zeer prettig en positief in het contact. Richard heeft een heldere kijk op thema's en gedrag, ziet /voelt wat er gebeurt in de energie en biedt hiertoe wezenlijke oefeningen en/of systeem... Zeer prettig en positief in het contact. Richard heeft een heldere kijk op thema's en gedrag, ziet /voelt wat er gebeurt in de energie en biedt hiertoe wezenlijke oefeningen en/of systeem opstellingen aan.

C

Richard's begeleiding heb ik als heel prettig en helpend ervaren. Zijn intuïtieve manier van werken sprak me erg aan. Dat gecombineerd met zijn directheid di er soms ook was, hebben mij gebracht wat... Richard's begeleiding heb ik als heel prettig en helpend ervaren. Zijn intuïtieve manier van werken sprak me erg aan. Dat gecombineerd met zijn directheid di er soms ook was, hebben mij gebracht wat ik nodig had. Een professional die heel toegankelijk is, snel een sfeer van veiligheid en vertrouwen weet te scheppen, en ook humor en lichtheid op de juiste manier inzet. Heel fijn.

anoniem

De begeleiding van Richard heb ik als prettig ervaren, waarbij enkele inzichten zijn opgedaan.

N

Mijn situatie werd snel eigen gemaakt. Dit heeft er toe geleid dat het proces vlot en precies ingezet kon worden. DIt heb ik als zeer leerzaam ervaren. Ontzettend blij met de ontvangen inzichten en... Mijn situatie werd snel eigen gemaakt. Dit heeft er toe geleid dat het proces vlot en precies ingezet kon worden. DIt heb ik als zeer leerzaam ervaren. Ontzettend blij met de ontvangen inzichten en opmerkingen,