Ze luistert, neemt de tijd en in overleg kom je tot een succesvol plan.

Ik voelde mij heel serieus genomen wat betreft mijn klachten. Hij lag duidelijk uit waardoor de klachten werden veroorzaakt en wat er nodig was om deze te verminderen. Tijdens het traject kon hij... Ik voelde mij heel serieus genomen wat betreft mijn klachten. Hij lag duidelijk uit waardoor de klachten werden veroorzaakt en wat er nodig was om deze te verminderen. Tijdens het traject kon hij ook goed uitleggen waarom ik bij bepaalde bewegingen geen last (meer) had en bij andere nog wel. Hij dacht met mij mee, richtte zijn adviezen op wat nodig was maar ook op wat bij mij past(te). De klachten zijn zo goed als over.

Als mensen een fysio nodig hebben of gelijkwaardige klachten ondervinden als ik heb.

Het heeft mij niet geholpen en ik denk dat ik een andere soort fysio nodig had- manuele therapie

Ik kreeg goede en professionele ondersteuning bij mijn klacht. Het was fijn om advies te krijgen. Daarnaast was het tijdens de oefenjngen ook vaak gezellig.

Goede samenwerking, gericht op maximaal resultaat. Niet te behoudend maar juist uitproberen en ervaren wat er gebeurt als we net een stapje extra zetten. Mijn herstel na een kruisbandoperatie is... Goede samenwerking, gericht op maximaal resultaat. Niet te behoudend maar juist uitproberen en ervaren wat er gebeurt als we net een stapje extra zetten. Mijn herstel na een kruisbandoperatie is zeer voorspoedig gegaan door een combinatie van fysiotherapie en intensief trainen.

Jan Rutterkamp

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Mijn klachten werden serieus genomen en therapeut had overduidelijk veel ervaring en kennis van zaken.