Open en eerlijk. Heel oprecht en helpt met doelen stellen die goed haalbaar zijn.

Fijn dat je klacht serieus genomen wordt en zsm goed behandeld. Erg fijn in mijn beroep! (Werk zelf als zorgverlener).

Jennifer Dingenouts

Van af mijn eerst kontakt met de reseptioniste was ik erg tevreden met haar manier van praten. Met mijn fysiotherapeut was is ontzettend blij en had alle vertrouwen in haar .
Ik ben...
Ik ben fantastisch behandeld en geef haar een tien plus. Ze was altijd opgewekt en blij en erg bezig met mij op mijn gemak te stellen. Een hele kundige medewerker.

Ze was erg vriendelijk en had ook wel humor wat het een stuk leuker maakte om naar de fysio te gaan, maar ze kon alsnog serieus blijven.

Ze keek niet alleen naar de lichamelijke klachten, maar toonde interesse in mij als persoon. Ze dacht mee in praktische, zelf uitvoerbare doelen. Gaf veel tips voor maximaal gebruik van de... Ze keek niet alleen naar de lichamelijke klachten, maar toonde interesse in mij als persoon. Ze dacht mee in praktische, zelf uitvoerbare doelen. Gaf veel tips voor maximaal gebruik van de longcapaciteit. Ook positieve invloed op mijn mentale toestand.

Prima om hier te komen wanneer je klachten hebt die een fysio kan oplossen

Vriendelijk, betrokken, deskundig probeerd de oorzaak te vinden

Serious, hulpzaam, gaf rust, goede sfeer, luisterd oor, goede uitleg,