Betrokken, duidelijke verwachtingen geschept, geen onnodige behandelingen

Ze begeleidende me heen goed en had een fijn persoonlijk contact

Er werd geluisterd naar de klachten en duidelijke oefeningen gegeven om het te verbeteren. Ik ben inmiddels helemaal klachtenvrij!

R. Robijn

Alles in goed overleg en met gerichte oefeningen gaf mij het gevoel dat ik met een profesioneel iemand te maken heeft met verstand van zaken.

Betrokken, luisterend oor, kundig en vriendelijk

Marc Unger

Ze had een eigen visie, die afweek van mijn oorspronkelijke idee en, mede omdat er een flink leeftijdsverschil tussen ons bestaat, had ik daar respect voor. Het resultaat is boven verwachting.

J. van Lagen

Ik was en ben zeer gelukkig met de therapeut die mij werd toegewezen, al vrij vlot na de start met de behandeling heb ik haar gezegd dat ik het prettig vond om door haar geholpen te worden, ik vind... Ik was en ben zeer gelukkig met de therapeut die mij werd toegewezen, al vrij vlot na de start met de behandeling heb ik haar gezegd dat ik het prettig vond om door haar geholpen te worden, ik vind het heel belangrijk dat er een klik is tussen behandelaar en patient

Is heel sociaal en toegankelijk. Geef goed advies

Judith Van Ommeren

Mijn fysio nam mij serieus, stelde het plan op, behandelde mij op verschillende manieren.
Is zeker deskundig