Plezierig persoon en vriendelijk in omgang en duidelijke uitleg

Goed en vriendelijk geholpen, denkt goed mee in wat in mijn situatie kan helpen qua behandeling door de therapeut zelf en door mijzelf thuis. Daarnaast goed geholpen door de stagiaire, er was een... Goed en vriendelijk geholpen, denkt goed mee in wat in mijn situatie kan helpen qua behandeling door de therapeut zelf en door mijzelf thuis. Daarnaast goed geholpen door de stagiaire, er was een goede samenwerking tussen fysiotherapeut en stagiaire.

Nel Moen-van der Gaag

Professioneel, vriendelijk en duidelijk in wat verwacht kon worden

In het begin heb ik een verkeerde behandeling gehad. Hier heb ik over gesproken. De fysiotherapeut gaf aan dat die behandeling bij de meeste patiënten goed aanslaat maar averechts werkt bij mij.... In het begin heb ik een verkeerde behandeling gehad. Hier heb ik over gesproken. De fysiotherapeut gaf aan dat die behandeling bij de meeste patiënten goed aanslaat maar averechts werkt bij mij. Daarna heeft de fysiotherapeut in heel goed overleg een andere therapie gegeven. Dit sloeg heel goed aan. Ikzelf zou zo weer naar haar toe gaan, ze weet nu wat ik nodig heb.

Ik heb de therapeut ervaren als een vakbekwame fysiotherapeut, gaf goede adviezen, goed overleg , realistisch in het behalen van het gewenste doel, rustige benadering .

Altijd vriendelijk, behulpzaam en meelevend. Aardige therapeut.

Duncan Broné

Vriendelijk, gerichte oefeningen, goede uitleg.