Bepaald samen de behandeling, geeft duidelijke oefeningen, maakt ruimte voor vragen en begeleiding. Houd rekening met het aantal therapieën die zijn meeverzekerd. Fijne relaxte sfeer op persoonlijk... Bepaald samen de behandeling, geeft duidelijke oefeningen, maakt ruimte voor vragen en begeleiding. Houd rekening met het aantal therapieën die zijn meeverzekerd. Fijne relaxte sfeer op persoonlijk niveau.

sylvia bon

Serieus met de klachten en begeleiding. Deskundige fysiotherapeuten

Kim Sturkenboom

Ze weet wat ze doet. Hele warme en enthousiaste vrouw. Waarbij je jezelf welkom voelt. Een luisterend oor. En dankzij haar kennis en kunde is mijn arm 100% hersteld. En dit was tegen alle... Ze weet wat ze doet. Hele warme en enthousiaste vrouw. Waarbij je jezelf welkom voelt. Een luisterend oor. En dankzij haar kennis en kunde is mijn arm 100% hersteld. En dit was tegen alle verwachtingen in.

Als iemand een inn deze omgeving een fysiotherapeut nodig heeft

Ze gaf goede uitleg, nam me serieus en ging niet eindeloos behandelen, voordat ik terug gestuurd werd naar huisarts. Deze wens had ik in het eerste gesprek duidelijk aangegeven. Mijn ervaring in... Ze gaf goede uitleg, nam me serieus en ging niet eindeloos behandelen, voordat ik terug gestuurd werd naar huisarts. Deze wens had ik in het eerste gesprek duidelijk aangegeven. Mijn ervaring in 2021/2022 bij een andere fysiotherapeut was nl. anders.

Flore wist precies op het juiste moment de behandeling te geven waar mijn lichaam behoefte aan had. Zij is heel kundig en kijkt verder dan alleen het lichaam.