Over algemeen goed behalve punten beneden.

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

De eetruimte te klein en tegelijkertijd eten .
Waardoor eten vaak lauw !!
Door overcapaciteit gaan oven, vaatwasser kapot.
Tuin beschikbaar maken.

Anouk van Wijk

damestoilet

Anouk van Wijk

Damestoilet

Sheila Sauber

Mijn verblijf bij PRA is altijd erg plezant geweest. Deze keer was alleen veel van het papierwerk niet op orde. Ik werd ingedeeld als een reserve terwijl ik de keer daarvoor ook al als reserve...

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Beter communicatie onderling en verbetering van de informatie stroom

H. Linthorst

goed

8 geen tips

G Ton

Heb het als positief ervaren. Was veel aandacht voor de persoon (logisch natuurlijk) en er werd goed gecontroleerd of de proefpersoon zich goed voelde. Lekker eten en prima vrijetijdsbestedingen....

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Niet te nauwkeurig met de regels mbt. het eten omgaan. Komt erg streng over als je nog niet goed weet hoe het bij "PRA" gaat.
Gelieve het vele nieuwe en vaak wisselende personeel graag goede instructies vooraf over "bloedafnemen" ed. omdat dat vreemd over kan komen bij iemand die voor de eerste keer bij "PRA" is. Moet zelfverzekerd zijn en de vrijwilliger geen twijfels geven.

Het was een prima ervaring, de

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

- Wat meer uitleg over wat er gaat gebeuren voor nieuwkomers. Er werd vaak vanuit gegaan dat ik wel wist wat er ging gebeuren.
- Het was soms chaotisch, waarbij je soms het idee had dat de medewerkers niet wisten waar ze mee bezig waren. Dus misschien tegenover de vrijwilligers dit wat minder laten merken, zij geven hun lichaam immers aan het onderzoek.
- Er werd soms geroddeld over collega's in het bijzijn de vrijwilligers, dit voelde wat ongemakkelijk aan.
- De gordijntjes bij de bedden schenen door

Cecilia Paramo Pinto

Ik heb al 5 keer meegedaan en alle ervari ga waren uitstekend

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Vrijwilligers we klachten vaak over het avondeten, het is meestal dezelfde en de kwaliteit soms slecht.

Marcel

Positief, op het feit na dat de einddatum niet overeen kwam met dat wat op internet stond aangegeven warden we goed verzorgd ;)

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Ik ontvang nu alweer allemaal uitnodigingen voor onderzoeken, ik dacht dat je pas mocht meedoen na 3 maanden. Als dit klopt, dan is het goed dat de eerste 3 maanden geen mailtjes gestuurd worden met de vraag om mee te doen.

Daarnaast ben ik een donor van plasma, op de vraag of ik alweer plasma mag geven kreeg ik lange tijd geen reactie hierdoor heb ik vooralsnog nog steeds geen plasma kunnen doneren bij Sanquin omdat Sanquin ook graag duidelijkheid wil over de werkzame stoffen in het medicijn.

Tristan Lemstra

Prettig

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Vermeld BMI eisen iets nadrukkelijker op de site. Ik blijf het overigens raar vinden dat voor veel onderzoeken 18 BMI helemaal normaal is, maar als je, zoals ik, rond de 30,5 zit kan je aan bijna niets meedoen. Terwijl ik nooit naar de huisarts ga, en verder kerngezond ben.