thierry de wreede

Een leuke ervaring. Een nieuwe wereld die opengaat.

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

In de folder staat biljarten mogelijk. Dit heb ik echter niet gezien. Verder was het een zeer aangenaam verblijf.

Beste Thierry,

Bedankt voor je review!

Fijn dat je het een leuke ervaring vond! Jammer dat bljarten nog niet mogelijk was. Hopelijk komt het er gauw!

Johan Van Gool

Aangenaam hoewel ik me wel behoorlijk verveelde in het ziekenhuis

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

bij mijn voorkeuring ben ik een 2de keer moeten terug komen omdat er iets fout was gegaan de eerste keer.

Beste John,

Bedankt voor je review.

Fijn dat je het verblijf hebt ervaren als aangenaam. Jammer dat je je je af en toe verveelde. Vervelend dat er iets fout was gegaan tijdens de voorkeuring, nogmaals excuses hiervoor.

Zeer aangenaam

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Een meer gevarieerde avond maaltijd zou fijn zijn voor degenen die vegetarisch zijn of geen rund en of varkensvlees eten.

Goedemiddag!

Bedankt voor je review! Fijn dat je het verblijf hebt ervaren als zeer aangenaam!
Ik kan mij voorstellen dat een meer gevarieerde avondmaal fijn zou zijn. We geven het door.

Groeten, Justine van PRA.

Goed, het was bij vlagen zelf leuk

Goedemiddag,

Bedankt voor je review! FIjn dat je het verblijf hebt ervaren als goed en leuk!

Aranka

Prettig

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Een binnenplaats/kleine tuin die toegankelijk is voor de vrijwilligers net zoals bij het oude UMCG gebouw.

Goedemiddag Aranka,

Bedankt voor je review!

Fijn dat je het verblijf als prettig hebt ervaren.
Ik kan mij voorstellen dat een binnenplaats/kleine tuin fijn zou zijn. We gaan het voorleggen!

Joost Pleune

Ik heb in totaal zo'n 10 onderzoeken meegedaan bij PRA en slechts 2 bevielen me wat slechter dan verwacht. Bij de ene ging het om een zoutloos dieet, en kregen we pas om 14:00 ons eerste eten iedere...

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Soms kom je een beetje voor onverwachte dingen te staan bij de voorkeuring. Van tevoren krijg je namelijk een hele papierwinkel mee die je in moet vullen, maar de informatie schiet soms nog wat te kort. Zo kwam ik er tijdens sommige voorkeuringen pas achter dat er super veel canules worden geplaatst, of dat er iedere 10 minuten bloeddruk metingen gedaan worden, of dat er het hele onderzoek urine werd verzameld (waardoor alle wc's op slot moeten). Ik zou dit graag wat duidelijker terug zien in de papieren die je toegestuurd krijgt. Pfizer doet dit heel goed met een soort tabel die aangeeft wat je per dag staat te wachten: canule, bloed, urine, bloeddruk, temperatuur etc.
Nog een verdere tip: plaats urine-verzamel groepen zo min mogelijk op dezelfde gangen als niet-verzamel groepen. Best vaak moet ik om sleutels vragen terwijl ik niet eens hoef te sparen, beetje een onnodig ongemak naar mijn mening.
Wat PRA wel heel goed doet is hun website: je kunt makkelijk scrollen tussen onderzoeken en ziet in één oogopslag de vergoeding, ongeveer de datum en de duur van het onderzoek... gewoon perfect. Bij de site van QPS moet je wat meer zoeken naar de data en is het wat ongemakkelijker allemaal, en de website van Pfizeris helemaal een drama: die laten alleen de codes zien van de onderzoeken, daar kun je op klikken en krijg je vervolgens een pdf van 30-60 pagina's die je door kunt spitten voor de nodige info. Dat is gewoon bijna niet te doen.

Reactie PRA Health Sciences:

Beste Joost. Bedankt voor je review. Fijn dat je voornamelijke positieve ervaringen hebt gehad! Bedankt voor je tips, we zullen het meenemen! Groeten, Justine van PRA.

Angela Guinee

Ieder onderzoek verloopt weer anders, mede door de aanwezigheid van andere " studie deelnemers " en de eventuele bijwerkingen van de medicatie.
Deze study was intenser dan verwacht plus het...

Beste Angela,
Bedankt voor je review. Ik kan mij voorstellen dat dat niet fijn is. Bedankt voor de tip. Wij doen ons best om te communicatie te verbeteren. Groeten, Justine van PRA.

Hoeke Jaarsma

Zeer goed

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Alles naar wens een verbeterpunt hoofdkussen vervangen afwasbaar kussen veel schoner

Reactie PRA Health Sciences:

Goedemorgen, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je het als zeer goed hebt ervaren en alles naar wens was! Ik zal je verbeterpunt wat gaat over het hoofdkussen doorgeven aan de betreffende afdeling ;). Groet, Justine van PRA.

De Wreede Thierry

Leuke ervaring. Nieuwe mensen leren kennen

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Alles was naar wens. Geen opmerkingen

Reactie PRA Health Sciences:

Hallo, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het een leuke ervaring was en alles naar wens was! Inderdaad een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen :). Groeten, Justine van PRA.

Over het algemeen goed.

Welke tips of verbeterpunten heb je voor PRA?

Keukenpersoneel mag iets meer de keukenzaal op orde houden en alert zijn (het was vaak niet gereed toen de groep arriveerde, zelfs 1x op de prikdag zelf). Door veelvuldig wisseling van de wacht is er ook vaak verwarring betreffende de planning/wat er moet gebeuren. Dit geeft niet altijd een veilig en betrouwbaar gevoel naar de vrijwilligers toe.

Reactie PRA Health Sciences:

Hallo, bedankt voor je review. Fijn dat je het over het algemeen als goed hebt ervaren! Bedankt voor je tip. Ik kan mij voorstellen dat dit niet altijd een fijn gevoel geeft, ik zal het doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Groeten, Justine van PRA.