Tp de Wilde Veenen

Snelle reactie, goede prijs en heel behulpzame bezorger.

De koninklijke Roei-, en Zeilvereniging Het Spaarne

Prachtige lockers in specifieke kleur gespoten. Keurig afgeleverd met een extra sleutel. Zeer klantgerichte service (bellen hoe laat de kluisjes worden gebracht en bellen na aflevering of de... Prachtige lockers in specifieke kleur gespoten. Keurig afgeleverd met een extra sleutel. Zeer klantgerichte service (bellen hoe laat de kluisjes worden gebracht en bellen na aflevering of de levering goed is gegaan. Met veel plezier gaan we de kluisjes op de sportvereniging gebruiken.

Long Sing bv

Via webshop locker besteld. Naderhand toch van gedachte veranderd. Hierover gemaild en gevraagd voor een ander model. Ik wou dat het snel geregeld kon worden en dat is ook zo gegaan. Extra kosten... Via webshop locker besteld. Naderhand toch van gedachte veranderd. Hierover gemaild en gevraagd voor een ander model. Ik wou dat het snel geregeld kon worden en dat is ook zo gegaan. Extra kosten vanwege beter model overgemaakt en voor ik het wist stond mijn bestelling voor mijn zaak. Hier werken mensen mensen! Top bedrijf

Pure bv

Uitstekende kasten, vriendelijke correcte chauffeur. Helaas niet binnen drie dagen geleverd maar de vijfde dag.

Niek Rondhuis

Goede en vlotte aflevering. Ben zeer tevreden over de kasten.

Arnold Winkelman

Snelle vakkundige levering en goede kwaliteit