Portacon

Slechte handleiding

K. Boshoven/VvE De Compagnie

Contactelement

Uw ervaring met Portacon

Super goed. Telefonisch vraagje gesteld en direct geholpen en per e-mail foto ontvangen. Artikel besteld en de andere keurig binnen.

W. Blankers

Elektrische sluitplaat

snelle en korrekte levering

R. vd Bergh

Handzender

Uw ervaring met Portacon

Goede begeleiding om de handzender te activeren

Arjan Kemp

GSM module PAL 4G module met ontvanger

Uw ervaring met Portacon

In een tijd waarin het lijkt alsof persoonlijke aandacht en service steeds zeldzamer worden, steekt Portacon er met kop en schouders bovenuit. Ik ben onlangs in aanraking gekomen met hun... In een tijd waarin het lijkt alsof persoonlijke aandacht en service steeds zeldzamer worden, steekt Portacon er met kop en schouders bovenuit. Ik ben onlangs in aanraking gekomen met hun ongeëvenaarde service toen ik wat problemen ondervond bij het installeren van de GSM module PAL 4G.

Niet alleen was hun telefonische service direct beschikbaar, maar de persoon die ik sprak was buitengewoon vriendelijk en deskundig. Het was duidelijk dat ze echt de tijd namen om mijn vragen grondig te beantwoorden en ervoor te zorgen dat ik volledig begreep hoe ik het product correct kon installeren.

Je komt niet vaak meer zulke behulpzame mensen tegen in de klantenservice, en het was een absolute verademing om te merken dat er bedrijven zijn die hier nog steeds waarde aan hechten. Ik zal Portacon zonder aarzeling aanbevelen aan vrienden, familie en collega's.

Portacon, jullie team en service zijn ongeëvenaard en verdienen alle lof en erkenning. 👏🙌

Sander

Computer

Uw ervaring met Portacon

Super goede service en snelheid ! Echt een top bedrijf !

AM Kars

Doorbird intercom, ondergrondse opener KIT 230 met rvs behuizing

Uw ervaring met Portacon

Mooie spullen en de service gaat tot veel verder dan de voordeur. Ik ben steeds echt uitstekend geholpen!

Bandit

Detectielusversterker

Goede service

S. Koenraadt

Ondersteuning een tijd na aanschaf poortopener en gsm module

Uw ervaring met Portacon

Wat een geweldige ondersteuning van Portacon. Wat een service. Zelfs jaren na aanschaf staan ze voor je klaar met advies en ondersteuning. Mijn welgemeende complimenten voor dit bedrijf en zeker... Wat een geweldige ondersteuning van Portacon. Wat een service. Zelfs jaren na aanschaf staan ze voor je klaar met advies en ondersteuning. Mijn welgemeende complimenten voor dit bedrijf en zeker voor zijn medewerkers.

Navest

Straatkast

Uw ervaring met Portacon

Uitstekende customer service en opvolging. Fijn bedrijf om mee te werken.