Portacon

Luuk

Lichtsluis

Helemaal goed !

Uw ervaring met Portacon

prima geregeld. Maar op een vervolgvraag is na een week nog niet gereageerd.Heb nu weer gevraagd.

1control Solo

Uw ervaring met Portacon

Fijne webshop, perfecte levering en informatie.

Caravanstalling de Konne BV

TO.GO2VA handzender 2-kanaals 433,92 Mhz ARC rolling code

Snelle en accurate levering

Handzenders

Uw ervaring met Portacon

Excellent! Bellen als je een vraag stelt, duidelijke uitleg, gelijk aankoop gedaan!

Handzender To.Go2AK

Uw ervaring met Portacon

Bestelling en betaling ging heel makkelijk. Opsturen minder. Het is voor mij onbegrijpelijk dat een handzender van pak hem beet 2x5 cm en een doos gaat die niet door de brievenbus kan. Op vrijdag is het pakket NIET aangeboden op het adres. Denk dat de koerier het makkelijker vond om het pakket direct bij het ophaal centrum in Capelle af te geven. Dat had ik maandag pas door. Bij het afhalen had ik geen identificatie bij me dus kreeg ik het niet mee. Begrijpelijk overigens. Dinsdag sloot het verzamel centrum vanwege omstandigheden, eerder en was ik te laat. Vanmiddag nog maar een keer proberen.
Als ik iets mag aanbevelen zou ik indien mogelijk de verpakking op brievenbus formaat aanpassen zodat het makkelijker wordt voor de koerier om het in een flatgebouw af te leveren. Ik heb een extra handzender eerder besteld bij Portacon en ben daar wel tevreden over.

goed

Sleutelschakelaar Orion

Uw ervaring met Portacon

Eerste bestelling - soepel verlopen-snel geleverd

GSM Module

Goede telefonische onderteuning. Vlotte levering